Document / foto verwijderen

Robse

MF veteraan
8 mei 2011
1.463
289
Hengelo (ov)
Hoe krijg ik een document cq foto uit mijn documenten lijst? Kan foto wel selecteren etc maar zie geen linkje naar verwijderen of prullenbak.

Hoor t graag.
 
Ik zie wel een prullenbak, als ik daar op klik is deze dus nog leeg. Moet dus wel kunnen. Ik heb o.a. 3 dezelfde foto's en wil er 2 weggooien.
 
Ik zie wel een prullenbak, als ik daar op klik is deze dus nog leeg. Moet dus wel kunnen. Ik heb o.a. 3 dezelfde foto's en wil er 2 weggooien.
Prullenbak is allen voor privéberichten, voor documenten geldt: eens gegeven, blijft gegeven.
Je kunt natuurlijk wel het bericht aanpassen waar het document in staat, en de link verwijderen.
 
Prullenbak is allen voor privéberichten, voor documenten geldt: eens gegeven, blijft gegeven.
Je kunt natuurlijk wel het bericht aanpassen waar het document in staat, en de link verwijderen.


Ik heb daar ook eens naar gezocht. Uit nieuwsgierigheid: waarom? Is toch makkelijk om wel mogelijk te maken?
 
Ook als ik 3 dezelfde foto's in mijn documentenlijst heb staan? Dan zou ik er 2 willen verwijderen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan