Documentaire *Jumping* Jack Middelburg

Heeft iemand de docu ook digitaal ???

wil hem wel op mijn webserver zetten zodat mensen hem kunnen downloaden !!!

laat me maar weten , vond het zelf heel indrukwekkend....

ging eerder altijd aan de hand van mijn pa naar de TT en heb dus mooie herinneringen aan die tijd !
 
Heeft iemand de docu ook digitaal ???

wil hem wel op mijn webserver zetten zodat mensen hem kunnen downloaden !!!

laat me maar weten , vond het zelf heel indrukwekkend....

ging eerder altijd aan de hand van mijn pa naar de TT en heb dus mooie herinneringen aan die tijd !
Hij staat inmiddels HIER maar dan speelt 'ie alleen af en ik weet niet hoe je 'm moet saven.

Met dit tooltje schijn je video streams te kunnen saven.
 
Laatst bewerkt:
Ik eigenlijk ook weer. Ik heb hem in '78 op de TT zien rijden. Iedereen wist toen al dat het een aparte was. Kortom, een man die veel crashte geleet op zijn bijnaam, zijn vrouw domineert, geen controle over zichzelf heeft en helaas op zijn hoogtepunt verongelukt. Sneu maar waar. Meer kan ik er niet van maken.
WAT EEN BULLSHIT !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
JE KENDE M DUS NIET !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :(
 
WAT EEN BULLSHIT !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
JE KENDE M DUS NIET !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :(
Zijn vrouw vertelde zelf in de docu dat hij wel eens hardhandig op haar(,omdat zij dan in de buurt was)zijn frustraties afreageerde.
Blijkt dat het ook maar een mens was.......Jack dus.
 
..dus als ik het goed begrijp:
als je hem kent, weet je dat zijn vrouw niet domineerde en jack 'hardhandig'zijn frustraties afreageerde bij zijn 'naasten'??

gezien de reactie's van hierboven: BULLSHIT !!!!!!!!!!! je kende hem dus niet !!!!!!!!

... want als je hem wel kende dan... ??
 
Te laat dus helaas, heb het ook gemist
Post van jackbike in topic 'Jack middelburg'

Jack Middelburg, als motorsport liefhebber kun je deze niet vergeten, en vaak valt zijn nam nog als wij weer over onze sport praten, over hoe mooi het vroeger ook was, en ik heb Jack een aantal malen ontmoet in de zaak van Ton van Heugten in Amersfoort destijds.
Vroeger? ja ik ben reeds een oude rot en volg de sport al v.a. 1968 dus herinneringen genoeg.


[edith] Verkeerde knopje jackbike :+
 
Dat is een erg oud topic wat je daar weer leven inblaast.
Bij Jack moet ik altijd denken aan de laatste foto die ik van hem heb gemaakt, ongeveer 2 seconden voor zijn crash.(was denk ik de laatste wa die hem op zijn fiets heeft gefotografeerd)
Ik was toen persfotograaf en 100 meter na de foto crashte hij, dit vergeet je nooit weer.
Ook heb ik nog (ergens) foto,s van hem dat hij aan de start stond van de bewuste manche.
He, toch best heftig, en dat na al die jaren.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan