Dode TT of Man

24583


:} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :}
 
WAAAAAAAAAAAAAAATTTTTTT :( :( :( :(

Niet Jefferies ;( |(

Ook Jim Moodie ('seriously injured in the same incident') ;(

Ook zei hebben helaas Dunlop gevolgd....
 
Sh*t, sh*t, sh*t, Jefferies was SUPER :} :} Alleen de ALLERGROOTSTEN durven echt te racen op MAN. Jefferies was subliem.

R.I.P.
 
Verdomme ;( zit met kippevel dit te lezen. Nooit verwacht dat zo'n geweldige rijder dit zou overkomen.
Race in peace David. ;(
 
" hij reed op een uitgebouwde gsx-r1000 "
wtf man

dat is close to een vliegtuig



any way ...2 bad menn .... rest in piece s0n...
 
Echt zwaar kl*te! Ik had Isle of Man vorig jaar eigenlijk voor het eerst echt goed gevolgd en Jefferies liet echt de grootste indruk bij mij achter. Zo super als hij rond reed op z'n Suzuki! :}

En nou.... ;( '(

R.I.P.
 
Ik hoorde gisteren van een kameraad van mij dat de rijders die daar verongelukken op de begraafplaats bij start begraven worden.

Klopt dit?
 
Ik hoorde gisteren van een kameraad van mij dat de rijders die daar verongelukken op de begraafplaats bij start begraven worden.

Klopt dit?

Weet ik niet, maar dan zou dit betekenen dat Joey Dunlop er niet zou liggen :?

Nog een mooi plaatje van Jefferies :} :

victory.jpg
 
Ik hoorde gisteren van een kameraad van mij dat de rijders die daar verongelukken op de begraafplaats bij start begraven worden.

Klopt dit?
Die keuze heb je.
Tegenover de Grandstand bij Start Finish is het kerkhof van Douglas. Coureurs die op het eiland komen te overlijden mogen, als ze dat willen, op dat kerkhof begraven worden. De doden worden begraven met hun gezichtsveld richting het circuit, zodat ze vanuit het hiernamaals kunnen blijven kijken naar de races.

Joey Dunlop is idd. gewoon in Ierland begraven, er staat wel een standbeeld ter nagedachtenis bij de Bungalow.
 
Was inderdaad klote om te horen. Hoorde het bericht op de boot naar het eiland toe.

Ben op de plaats van ongeluk in Crosby wezen kijken. Is een flauwe linkerknik die volgas in 6de versnelling wordt gereden. Precies op een rechte lijn naar buiten is de opritten van 2 huizen. Als tussen afscheiding van de percelen staat een gemetseld muurtje. Jefferies is vol tegenaan gevlogen, heeft een halve meter er vanaf gebroken. Schijnt dat stukken remschijf en voorwiel etc. op de daken van de huizen lagen. Gedeelte van de motor is toen weer naar de overzijde van de weg een stuk of 50 meter verder geschoven en heeft daar een eletriciteitspaal gebroken. Hierdoor lagen de draden over de baan waarin oa Moodie is verstrengeld geraakt.

Zeker triest want DJ kan geweldig rijden op straten circuits maar alle rijders daar zijn zich bewust van de risico's dit het met zich meebrengt.

Komen weer anderen die het vaandel overnemen. Archibald, Griffiths, Farquhar en McGuinnes kunnen ook geweldig rijden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan