Dodelijk motor ongeluk

boabea

Die hard MF'er
30 mrt 2006
577
0
Eeklo (Belgie)
Rond twaalf uur deze middag een motorrijder verongelukt hier een 200 meter van men deur.

Uit de bocht gegaan en was op slag dood.
Tschijnt da hij met zen voorwiel tegen de rand van een borduur gereden.Man lag een twintigtal meter verder dan waar hij er tegengereden was en zen moto lag no zo een twintigtal meter verder.

Doet me wel serieus nadenken over hoe gevaarlijk motor rijden wel is,aangezien dak mij volgend jaar ook énén ga aanschaffen.
Als ge zo iemand ziet liggen met witte lakens over hem,denkt ge wel es na.

Grtzzzzzz
 
Je zou ook knap stom zijn als je na zo'n voorval er niet over zou nadenken. Maar laat je er niet door weerhouden om motor te gaan rijden.

Sterkte!
 
het schijnt dat er in het verkeer globaal meer mensen omkomen dan in welke oorlog ook. Waarom voeren we dan geen oorlog ?
 
ja het altijd schrikken als je zoiets ziet
en je gaat er zeker over nadenken
ik ga ook altijd even nadenken als ik dingen lees op internet
en dan denk ik na over mijn rijstijl
maar dan stap ik op de motor
en dan geniet ik van het rijden :]
dan verlaten alle zorgen mij
en dan denk ik er niet meer over na, want daar heb ik dan geen tijd voor })
 
Wat is een borduur ? een stoeprand ?
Ik heb ook wel eens een wit laken over me heen, als ik lekker lig te maffen in bed. Alhoewel, het is nu een blauwe.

Als je zo snel bang wordt om te rijden, kan je beter ook geen auto rijden. Hoeveel doden en gewonden vallen er wel niet daarmee dagelijks ?
 
Wat is een borduur ? een stoeprand ?
Ik heb ook wel eens een wit laken over me heen, als ik lekker lig te maffen in bed. Alhoewel, het is nu een blauwe.

Als je zo snel bang wordt om te rijden, kan je beter ook geen auto rijden. Hoeveel doden en gewonden vallen er wel niet daarmee dagelijks ?
borduur/ border/ grens....stoeprand

zou kunnen.
 
Dat zijn geen grappige dingen, zeker niet vlak voor je huis,
waar je zelf dus ook regelmatig rijdt...
Maar goed, life goes on, voor jou in elk geval!

Sterkte!
 
Waarom erbij stilstaan?
niemand zal twijfels krijgen over oud worden, maar dat zijn toch de meeste
begrafenissen die je meemaakt


Doodgaan gebeurt ook wel zonder motor
 
Rond twaalf uur deze middag een motorrijder verongelukt hier een 200 meter van men deur.

Uit de bocht gegaan en was op slag dood.
Tschijnt da hij met zen voorwiel tegen de rand van een borduur gereden.Man lag een twintigtal meter verder dan waar hij er tegengereden was en zen moto lag no zo een twintigtal meter verder.

Doet me wel serieus nadenken over hoe gevaarlijk motor rijden wel is,aangezien dak mij volgend jaar ook énén ga aanschaffen.
Als ge zo iemand ziet liggen met witte lakens over hem,denkt ge wel es na.

Grtzzzzzz

je wordt inderdaad op de feiten gedrukt op zo'n moment. maar las je te lang gaat zitten twijfelen en nadenken, ga je je zelf alleen maar banger maken en dat komt weer terug in je rijstijl.

gewoon plezier maken op de motor.


[me]IKBENGEK heeft helaas dit soort dingen ook te dicht bij mee gemaakt.[/me]
 
Er zijn de afgelopen jaren ook al meerdere motorrijders (en ook koekblikkers) in de bochten tegenover ons huis verongelukt.
Iedere keer als ik die bochten inga (zijn 2 geweldige bochten met de motor), hou ik er toch wel rekening mee.
Ik denk dat dit ook normaal is.
Toch neemt dit niet weg dat ik hierdoor niet meer motor of koekblik zal rijden..

Veel sterkte in ieder geval en probeer er niet te veel aan te denken. Je maakt jezelf er alleen maar gek mee.
 
Terug
Bovenaan Onderaan