Dodelijk ongeluk; Bartvk

Als eerste gecondoleerd en uiteraard veel sterkte in de komende tijd


Ik ben de broer van Ziggy en ik heb samen met ziggy foto's gemaakt en ik denk dat ik de foto's ook heb en anders kan ik er wel aankomen wat voor een fiets is het dan kan ik het nakijken en welke kleur. Bij voorkeur een foto plaaten van de betreffende fiets of mailen omdat wij geloof ik 3500 foto's gemaakt hebben en die spit je niet even snel door dan is een voorbeeld wel makkelijk.

Je kunt mij eventueel ook morgen bellen 0651390151 of stuur even een sms met je nummer dan kan ik contact met je opnemen mausve

bill bedankt, ik had ziggy al gemaild met een omschrijving, hij heeft gister avond geantwoord en de foto's gemaild, ik stond versteld dat het er 7 waren wij wisten maar van 2 foto's de familie is hier heel blij mee.

bedankt voor de moeite.
maurice
 
Graag gedaan Maurice ik hoor het net van Ziggy fijn om
te horen dat we de familie hier blij mee maken.

Alsnog sterkte de komende tijd.
 
Best Maurice,

Gecondoleerd met het verlies van Bart,
Mijn oprechte deelneming naar familie en vrienden.

Sterkte komende tijd.

Ziggy.
 
Gecondoleerd

Ik was op wintersport en las al ergens via een nieuwsbericht dat er een motorrijder om het leven was gekomen. Dan is de kans natuurlijk groot dat die hier ook actief was.

'( '(
 
Dit is echt iets waar je maag van omdraait... Zo jong en dan ook nog is door zo'n idioot van een automobilist!

Mijn hart gaat uit naar familie en vrienden, alle sterkte toegewenst voor dit verlies..
 
Terug
Bovenaan Onderaan