Dodelijk ongeluk; Bartvk

Wauw. Toch wel indrukwekkend om te zien. In de laatste foto's zie ik in ieders ogen waarom ze er waren. Respect voor iedereen die er was en die het georganiseerd heeft/hebben.
Vooral de laatste foto kan ik erg lang naar kijken. Het is erg droevig, maar wel mooi om te zien dat er zoiets georganiseerd is.

Ik weet zeker dat hij het mooi heeft gevonden.
 
Laatst bewerkt:
Petje af voor iedereen die de moeite heeft genomen om deze jongen een laatste eer te bewijzen. Ik krijg kippenvel bij het kijken ernaar.

Familie en vrienden heel veel sterkte gewenst.
 
Zo, inderdaad weer even slikken en stiekum toch een traantje wegpinken. Was mooi om te kunnen doen, maar het heeft mij snoeihard met beide benen op de grond gezet. Onze hobby/passie kent ook zijn gevaren die soms moeilijk te accepteren zijn. Na de uitvaart van Rene (48th op MF) heb ik er zelfs over gedacht om met motorrijden te stoppen. Maar het motorrijden en alles daar omheen brengt mij toch te veel om niet meer te willen rijden.

Ontopic: bedankt voor het posten van de foto's.
 
Bedankt dat we dit hebben mogen doen voor Bart, en bedankt voor de foto' s.
Het was toen een kippevel gevoel maar nu na het kijken naar de foto's komt het weer
helemaal terug.
Familie vrienden en iedereen die Bart gekend hebben, nogmaals heel veel sterkte!

Bart, rij maar lekker door in de motorhemel.
Zondag rijd ik bij de MFMM met mijn bijrijder stepjes naar beneden zodat je achterop mee kan genieten!

Rust zacht Jonge
 
brr kippevel.
vooral die laatste foto dat moment vergeet je niet weet niet waar je moet kijken, wat je moet denken, wat je moet voelen en dan die stilte brr

rust zacht bart
 
Hierbij de foto's van de uitvaart van Bart.

Bedankt voor alle reacties en motorrijders bij de uitvaart.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Hallo Ronald, wat fijn dat je de foto's met ons deelt :) Ze weergeven de sfeer op dat moment heel erg goed vind ik. Ben je pas nog tegen gekomen toen je met Mausve reed. Ik hoop dat je zelf nog wel wat plezier kan vinden in het rijden?

Wellicht komen we elkaar weer tegen binnekort :)
 
Damn!

Blijft toch wel heftig!

Het had niet zo moeten zijn....


Ik moet eerlijk zeggen dat ik wel een goed gevoel bij had en heb, dat we dit hebben kunnen doen voor Bart en natuurlijk voor de nabestaande.

Nog heel veel sterkte toegewenst.
 
Het is altijd een goed gevoel als je iemand kunt begeleiden naar zijn laatste rustplaats, het getuigt van respect voor de man / vrouw hij/'zij ooit was.
Mooi dat jullie dat zo voor elkaar hebben gekregen.
 
Prachtig gedaan jongens en meiden.

Sterkte aan de nabestaanden.
En Bart, Ik zal een rondje voor je rijden, maar je mag altijd meerijden.

Rust zacht
 
De foto's hebben me echt geraakt , dat gevoel van saamhorigheid vind ik altijd geweldig.
Indrukwekkend!
 
Prachtige impressie, het geeft goed weer zoals het die dag was.

Nogmaals ben ik 'blij' en dankbaar dat ik [als enige vrouw van het motor gezelschap] Bart op deze wijze heb mogen begeleiden op zijn laatste reis.

Familie en vrienden, heel veel sterkte voor de toekomst. Herinner je Bart in zijn mooie momenten. Het gaat jullie goed.

Sterkte en vind steun bij elkaar.
Groetjes Anke.
 
Terug
Bovenaan Onderaan