Dodelijk ongeluk Zolder

Ik heb alles hier ook gelezen en sta op het punt om met de camper af te reizen naar Magny Cours 26/27 april met Eybis. Daarna 30 april dag Spa Fr.

Ik lees hier dat er een beginner bij betrokken was. Ook ik heb jaren geleden voor het eerst circuit gereden op Assen. Kan mij nog goed herinneren dat ik heel zenuwachtig was, gewoon stressen, want ja het was de eerste keer. Je staat echter onder spanning.

Ik wil er maar mee zeggen dat begeleiding gewoon super nodig is bij beginners. Ja, en dan droog komen te staan terwijl je op de baan bent heeft gewoon te maken met wat ik net schreef.

Het is vreselijk erg dat dit gebeurd is. Jaren geleden is het ook op Assen gebeurd met een Suzuki dag. Je vergeet het niet.

Veel sterkte voor de nabestaanden toegewenst.
 
Laatst bewerkt:
Sterkte aan de nabestaanden en betrokkenen.


Volgens mij mag ik mijzelf rekenen tot de wat snellere circuitrijders. Dat betekent dat ik regelmatig langzamere deelnemers mag inhalen. In het begin ergerde ik mij aan de zogenaamde echt langzamere rijders dan ik. Maar uiteindelijk realiseerde ik me, dat dit mijn probleem is, niet die van de langzamere deelnemer.
Vertellen ze bij bijvoorbeeld CRT ook altijd........blijf gewoon je lijn rijden, als iemand je in wilt halen is dat zijn probleem en heeft hij maar te zorgen dat hij van de lijn gaat en uitkijkt voor jou.
 
Sterkte vooral aan de nabestaanden en diegene die het ongeval van dichtbij hebben meegemaakt. Dit gun je niemand.

Het is erg jammer en triest dat dergelijke ongelukken plaats vinden...
Laat iedereen zijn eigen mening hierover hebben maar ben je wel bewust van je eigen verantwoordelijkheid tav veiligheid!
 
net n rectificatie ontvangen...bizar.

Beste Kawasaki-rijder,

Recent hebben wij u geïnformeerd over het tragische ongeval dat heeft plaatsgevonden tijdens onze Kawa Day op het circuit van Zolder (België).

In deze berichtgeving hebben wij gemeld dat hierbij twee deelnemers ten gevolge van het ongeval om het leven zijn gekomen.

Naar nu blijkt is onze berichtgeving, als gevolg van een miscommunicatie, niet correct en onzorgvuldig geweest en is slechts één van de betrokkenen bij het ongeval, de heer Jelle van Hofstraeten, overleden.

De tweede betrokkene verblijft in een inmiddels stabiele toestand in het ziekenhuis.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en bieden onze verontschuldigingen aan voor de foutieve en onzorgvuldige berichtgeving.

Beleefde groeten,

Filip Menschaert

Branch Manager
Kawasaki Motors Europe N.V.
Benelux Branch
 
Dit is toch wel heel bizar !! :? zie je wat "roddel" te weeg kan brengen ..............

Nou beter zo , ik hoop alleen dat ie geen blijvend letsel heeft ,al lijkt me dat haast onwaarschijnlijk..................... :X
 
net n rectificatie ontvangen...bizar.

Beste Kawasaki-rijder,

Recent hebben wij u geïnformeerd over het tragische ongeval dat heeft plaatsgevonden tijdens onze Kawa Day op het circuit van Zolder (België).

In deze berichtgeving hebben wij gemeld dat hierbij twee deelnemers ten gevolge van het ongeval om het leven zijn gekomen.

Naar nu blijkt is onze berichtgeving, als gevolg van een miscommunicatie, niet correct en onzorgvuldig geweest en is slechts één van de betrokkenen bij het ongeval, de heer Jelle van Hofstraeten, overleden.

De tweede betrokkene verblijft in een inmiddels stabiele toestand in het ziekenhuis.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en bieden onze verontschuldigingen aan voor de foutieve en onzorgvuldige berichtgeving.

Beleefde groeten,

Filip Menschaert

Branch Manager
Kawasaki Motors Europe N.V.
Benelux Branch




:X :X :X

even goed nog gruwelijk ... -O-
dan hoop ik dat de persoon goed en met veel rust kan herstellen ... zijn leven zal nooit meer het hetzelde zijn ... -O-
 
Laatst bewerkt:
net n rectificatie ontvangen...bizar.

Beste Kawasaki-rijder,

Recent hebben wij u geïnformeerd over het tragische ongeval dat heeft plaatsgevonden tijdens onze Kawa Day op het circuit van Zolder (België).

In deze berichtgeving hebben wij gemeld dat hierbij twee deelnemers ten gevolge van het ongeval om het leven zijn gekomen.

Naar nu blijkt is onze berichtgeving, als gevolg van een miscommunicatie, IN correct en onzorgvuldig geweest en is slechts één van de betrokkenen bij het ongeval, de heer Jelle van Hofstraeten, overleden.

De tweede betrokkene verblijft in een inmiddels stabiele toestand in het ziekenhuis.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en bieden onze verontschuldigingen aan voor de foutieve en onzorgvuldige berichtgeving.

Beleefde groeten,

Filip Menschaert

Branch Manager
Kawasaki Motors Europe N.V.
Benelux Branch

Gelukkig dat het bij 1 gebleven is,alhoewel elke verongelukte motorrijder er 1 teveel is

Dan nog wat anders:

Ik zie zomaar 2 woorden die zooo slecht gekozen zijn in zo,n nieuwsbrief en dat stoort mij persoonlijk behoorlijk
Kan niemand dit gewoon voor de zekerheid ff 2 x doorlezen voordat zoiets verstuurd wordt aan de betrokkenen ??
 
Gelukkig dat het bij 1 gebleven is,alhoewel elke verongelukte motorrijder er 1 teveel is

Dan nog wat anders:

Ik zie zomaar 2 woorden die zooo slecht gekozen zijn in zo,n nieuwsbrief en dat stoort mij persoonlijk behoorlijk
Kan niemand dit gewoon voor de zekerheid ff 2 x doorlezen voordat zoiets verstuurd wordt aan de betrokkenen ??
Now,

ik ben een behoorluk mierenneuker wat taal betreft, maar de mensch die dat mocht schrijven geef ik redeluk veel krediet.
 
Now,

ik ben een behoorluk mierenneuker wat taal betreft, maar de mensch die dat mocht schrijven geef ik redeluk veel krediet.

voor mij geld het zelfde ,

en komt nog bij dat Filip een respectabel mens is en ook nog eens persoonlijk direct betrokken bij overledene en eigenlijk beide personen, dus laten we hem en de zijnen dit maar vergeven vindt je niet ................................................... :X
 
Laatst bewerkt:
voor mij geld het zelfde ,

en komt nog bij dat Filip een respectabel mens is en ook nog eens persoonlijk direct betrokken bij overledene en eigenlijk beide personen, dus laten we hem en de zijnen dit maar vergeven vindt je niet ................................................... :X

:^
En hij heeft het ook al tegen dat hij een reserve nederlander is :+
De bedoeling van zijn mail is iig goed :)
 
voor mij geld het zelfde ,

en komt nog bij dat Filip een respectabel mens is en ook nog eens persoonlijk direct betrokken bij overledene en eigenlijk beide personen, dus laten we hem en de zijnen dit maar vergeven vindt je niet ................................................... :X


in belgie word niet als ontkenning wel degelijk toegestaan

en vindt ik persoonlijk ook als 1 leven gespaard word je ook over slechts in de zin van minder gesproken mag worden

Ook hier weer lijkt dit me weer en nog steeds niet de plek om dit soort discussies te voeren

FF !
 
in belgie word niet als ontkenning wel degelijk toegestaan

en vindt ik persoonlijk ook als 1 leven gespaard word je ook over slechts in de zin van minder gesproken mag worden
:')

Sjoooow



Edit: Niet correct is langs deze kant van de taalgrens idd correct. Dat andere woord kon beter... man man man..
 
Laatst bewerkt:
Kreeg ook deze email aan de ene kant gelukkig voor deze persoon die nog steeds in het ziekenhuis verblijft, nog steeds onbegrijpelijk van Jelle. Hoop dat de andere persoon er snel weer boven op komt in goede gezondheid.
 
Laatst bewerkt:
Vreemd

Vandaag van een instructeur van MSH gehoort dat de 2de de volgende dag is overleden.

:? :? :? :? :? :?
 
Laatst bewerkt:
aan al diegene die zijn medeleven hebben betuigd .... bedankt,het doet ons goed de vele steunbetuigingen te lezen.
aan diegene die onnodige commentaar of reacties posten die er niets of weinig van weten,gelieve u te onthouden van dit topic.

ik ben de beelden gaan bekijken en heb met menig mensen gepraat over dit voorval
Peter van MSH,Hans vdv van MSSZ mensen die aan de muur stonden en het hebben zien gebeuren die in de namiddag naar mij zijn gekomen.

Jelle was mijn teammaatje bij cs-racing.Zeer spontane vriendelijke,goed gemutste jongeman die op jammerlijke wijze is omgekomen. Dit kan ieder van ons gebeuren zowel ik als jullie.Aan deze sport/hobby hangen uiteraard risico's/gevaren aan vast dat weten we allemaal. Dat dit gebeurd is,is zeer spijtig. Het is enkel maar te hopen dat dit zich niet kan heralen en dat "men" hieruit leert,ik wijs niemand met de vinger maar hoop dat iedereen hier lessen uit trekt.
Je kan hier uren over discusieren maar dat brengt Jelle niet terug...

jelle kerel... het ga je goed.

groetjes Tom en de cs-racing crew
 
Laatst bewerkt:
@ Tom ,

het heeft op mij en mijn metgezellen (waaronder die het hebben zien gebeuren ) een enorm grote indruk achtergelaten , een bizar ongeval .

Ik wens jou en het team alle sterkte en kracht om verder te gaan !

Gr Freek
 
aan al diegene die zijn medeleven hebben betuigd .... bedankt,het doet ons goed de vele steunbetuigingen te lezen.
aan diegene die onnodige commentaar of reacties posten die er niets of weinig van weten,gelieve u te onthouden van dit topic.

ik ben de beelden gaan bekijken en heb met menig mensen gepraat over dit voorval
Peter van MSH,Hans vdv van MSSZ mensen die aan de muur stonden en het hebben zien gebeuren die in de namiddag naar mij zijn gekomen.

Jelle was mijn teammaatje bij cs-racing.Zeer spontane vriendelijke,goed gemutste jongeman die op jammerlijke wijze is omgekomen. Dit kan ieder van ons gebeuren zowel ik als jullie.Aan deze sport/hobby hangen uiteraard risico's/gevaren aan vast dat weten we allemaal. Dat dit gebeurd is,is zeer spijtig. Het is enkel maar te hopen dat dit zich niet kan heralen en dat "men" hieruit leert,ik wijs niemand met de vinger maar hoop dat iedereen hier lessen uit trekt.
Je kan hier uren over discusieren maar dat brengt Jelle niet terug...

jelle kerel... het ga je goed.

groetjes Tom en de cs-racing crewwww.cs-racing.be


..................................................................................................................................................

hallo

ook nog een van mij voor de zoveelste keer sterkte,
en hoop dat je het niet onbeleeft hebt gevonden toen ik thuis kwam om meteen over dit
vreselijk ongeluk teberichten ik vond het super erg en had ook wel nog schrik van het voor val.

mijn moeder is helemaal niet blij met mijn sport had haar eindelijk over kunnen halen om tekomen kijken en helaas gebeurde dit.

mijn moeder zit soms ook huilent op de bank en dan vraag ik wat is en dan zegt ze weer van dat ze het zo erg vind voor jelle maar jelle voelt helaas niks meer, maar wij des temeer ook al kenden we hem niet persoonlijk,

en ja wij alle kunnen niemand de schuld geven dat is echt zo daarom is het ook een ongeluk.

ik was de 30ste weer na zolder voor de zac het gaat in je hoofd rond als je erbent maar als ik rij ben ik vrij en heb ik ook een super vrij gevoel ook in me hoofd kan aan niks denken maar de baan.

en later op de dag ben je toch blij dat je er bent geweest omdat je eerst was aan het twijfelen moet je gaan of niet maar dacht als ik niet ga dan ga je misschien nooit meer.

maar genoeg,

sterkte nog maals en aan jelle zal ik altijd blijven denken als ik na zolder ga.
 
Terug
Bovenaan Onderaan