Dodelijk ongeluk Zolder

veel sterkte en kracht toegewenst aan de nabestaanden en alle betrokkenen.

r.i.p.
 
R.I.P. coureurs....

Wij waren gisteren in Croix en ook daar was het slechte nieuws reeds bekend om 9u30.
Iedereen was er stil van...
Ook nu krijg ik koude rillingen als ik dit hier allemaal lees...

Veel sterkte iedereen!!!
 
Laatst bewerkt:
Er zijn fouten gemaakt, maar dat is menselijk, en zou niet zo'n verschrikkelijke afloop moeten hebben. Het heeft ook geen zin om te speculeren over het hoe en waarom, het is niet meer terug te draaien.


Jongens, rust zacht!

Nabestaanden, vrienden en mensen die het gezien hebben, heel veel sterkte!
 
ik heb het ongeluk horen gebeuren, keek net de andere kant op.
alleen het gezicht van iemand daar zien liggen, en al wetend dat hij niet meer op gaat staan.. dat staat wel even op je netvlies geprint :/

mijn medeleven gaat ook uit naar de familie en vrienden van de overleden coureurs, en natuurlijk ook naar de mensen die getuige zijn geweest van dit noodlottige ongeval.
 
allereerst veel sterkte toegewenst aan de nabestaanden..

Ik zal pennen wat missch velen denken maar niet neerschrijven..
DE MOTORSPORTSCHOOL SUCKS..

allereerst wil ik benadrukken dat mijn gedachte over de motorsportschool niks te maken heeft met hetgeen afgelopen maandag gebeurd is..
Ook verwijt ik de organisatie niets ivm het ongeval..
Ik geef enkel feiten weer die de laatste jaren meer schering dan inslag zijn..
Met als kers op de taart verleden jaar de rijdende chicane's van de low budget cup die samen reden met de club met..
Gelukkig zijn ze er dit jaar niet meer bij..

Ik weet nog de tijd dat zolder niet meer dan 40 motorrijders per groep toeliet, dat zijn er ondertussen 60 geworden..
Waarom zijn er dat nu 60? zolder is toch niet langer geworden..
EURO'S DAAROM...

Ik weet nog de tijd dat er in 4 groepen gereden werd beginners gevorderden snelle groep en experten..
Waarom zijn er dat nu 3? omdat men dan meer dan 1 groep op dezelfde dag les kan geven die meer betalen voor hun dag dan de vrij rijders wederom komt het neer op EURO'S DAAROM..

Waarom worden er mensen met de regelmaat van de klok in een groep geplaatst die zij niet vroegen? bijv een piloot vraagt de minder snelle groep maar omdat deze volzet is word hij naar de snelle groep geplaatst..
EURO'S DAAROM..

En dan krijgen de piloten s'morgens een hele preek over veiligheid!!!!
Sorry motorsportschool veiligheid begint bij jullie niet bij de piloten!!!
Laat het nu net de organisatie zijn die op vele punten te wensen overlaat..

Bij elke dag vrij rijden krijgt men een transponder mee, dus kan men perfect zien hoe vlug of hoe traag een piloot is dus kom achteraf als organisator niet zeiken..

Sorry jongens maar het is de laatste jaren op sportief en op vlak van veiligheid zeer sterk achteruit gegaan met de motorsportschool waarom..
veiligheid en sportiviteit is allang geen prioriteit meer bij de motorsportschool!! wat dan wel EURO'S...

Met de gekende gevolgen :(
 
Laatst bewerkt:
Spijtig om te horen dat er mensen om zijn gekomen op een dag die vooral leuk en gezellig had moeten zijn op het circuit.

Ik wil de nabestaande en de mensen die hierbij betrokken zijn veel sterkte toe wensen de komende tijd!

De mensen die van mening waren dat de dag toch verder had kunnen gaan, moeten zich dood schamen. En verder niet meer op een circuit gaan rijden! Als je niet eens meer het respect kan opbrengen bij zo’n ernstig ongeluk, om zelf je conclusie te trekken, dat het ongepast is om verder te rijden. Heb je echt niet begrepen wat zo’n dag inhoud van de kawa club. SAMENHOORIGHEID
 
allereerst veel sterkte toegewenst aan de nabestaanden..

Ik zal pennen wat missch velen denken maar niet neerschrijven..
DE MOTORSPORTSCHOOL SUCKS..

allereerst wil ik benadrukken dat mijn gedachte over de motorsportschool niks te maken heeft met hetgeen afgelopen maandag gebeurd is..
Ook verwijt ik de organisatie niets ivm het ongeval..
Ik geef enkel feiten weer die de laatste jaren meer schering dan inslag zijn..
Met als kers op de taart verleden jaar de rijdende chicane's van de low budget cup die samen reden met de club met..
Gelukkig zijn ze er dit jaar niet meer bij..

Ik weet nog de tijd dat zolder niet meer dan 40 motorrijders per groep toeliet, dat zijn er ondertussen 60 geworden..
Waarom zijn er dat nu 60? zolder is toch niet langer geworden..
EURO'S DAAROM...

Ik weet nog de tijd dat er in 4 groepen gereden werd beginners gevorderden snelle groep en experten..
Waarom zijn er dat nu 3? omdat men dan meer dan 1 groep op dezelfde dag les kan geven die meer betalen voor hun dag dan de vrij rijders wederom komt het neer op EURO'S DAAROM..

Waarom worden er mensen met de regelmaat van de klok in een groep geplaatst die zij niet vroegen? bijv een piloot vraagt de minder snelle groep maar omdat deze volzet is word hij naar de snelle groep geplaatst..
EURO'S DAAROM..

En dan krijgen de piloten s'morgens een hele preek over veiligheid!!!!
Sorry motorsportschool veiligheid begint bij jullie niet bij de piloten!!!
Laat het nu net de organisatie zijn die op vele punten te wensen overlaat..

Bij elke dag vrij rijden krijgt men een transponder mee, dus kan men perfect zien hoe vlug of hoe traag een piloot is dus kom achteraf als organisator niet zeiken..

Sorry jongens maar het is de laatste jaren op sportief en op vlak van veiligheid zeer sterk achteruit gegaan met de motorsportschool waarom..
veiligheid en sportiviteit is allang geen prioriteit meer bij de motorsportschool!! wat dan wel EURO'S...

Met de gekende gevolgen :(

ik ben het roerend met je eens qua deelnemersveld..zie assen-discussie-topic
maar om dat hier zo te posten, sorry, beetje ongepast....
 
Laatst bewerkt:
allereerst veel sterkte toegewenst aan de nabestaanden..

Ik zal pennen wat missch velen denken maar niet neerschrijven..
DE MOTORSPORTSCHOOL SUCKS..

allereerst wil ik benadrukken dat mijn gedachte over de motorsportschool niks te maken heeft met hetgeen afgelopen maandag gebeurd is..
Ook verwijt ik de organisatie niets ivm het ongeval..
Ik geef enkel feiten weer die de laatste jaren meer schering dan inslag zijn..
Met als kers op de taart verleden jaar de rijdende chicane's van de low budget cup die samen reden met de club met..
Gelukkig zijn ze er dit jaar niet meer bij..

Ik weet nog de tijd dat zolder niet meer dan 40 motorrijders per groep toeliet, dat zijn er ondertussen 60 geworden..
Waarom zijn er dat nu 60? zolder is toch niet langer geworden..
EURO'S DAAROM...

Ik weet nog de tijd dat er in 4 groepen gereden werd beginners gevorderden snelle groep en experten..
Waarom zijn er dat nu 3? omdat men dan meer dan 1 groep op dezelfde dag les kan geven die meer betalen voor hun dag dan de vrij rijders wederom komt het neer op EURO'S DAAROM..

Waarom worden er mensen met de regelmaat van de klok in een groep geplaatst die zij niet vroegen? bijv een piloot vraagt de minder snelle groep maar omdat deze volzet is word hij naar de snelle groep geplaatst..
EURO'S DAAROM..

En dan krijgen de piloten s'morgens een hele preek over veiligheid!!!!
Sorry motorsportschool veiligheid begint bij jullie niet bij de piloten!!!
Laat het nu net de organisatie zijn die op vele punten te wensen overlaat..

Bij elke dag vrij rijden krijgt men een transponder mee, dus kan men perfect zien hoe vlug of hoe traag een piloot is dus kom achteraf als organisator niet zeiken..

Sorry jongens maar het is de laatste jaren op sportief en op vlak van veiligheid zeer sterk achteruit gegaan met de motorsportschool waarom..
veiligheid en sportiviteit is allang geen prioriteit meer bij de motorsportschool!! wat dan wel EURO'S...

Met de gekende gevolgen :(



laat je frustratie kwijt in een ander topic ;) . het is al erg genoeg dat dit gebeurt is -O-

ik wens bij deze de nabestaanden enorm veel sterkte toe de komende periode. -O-
 
ik ben het roerend met je eens qua deelnemersveld..zie assen-discussie-topic
maar om dat hier zo te posten, sorry, beetje ongepast....


misch heb je gelijk..
maar de waarheid komt altijd hard aan waar ze ook gepost is..

ik wijs zeker geen beschuldigende vinger naar de betrokken personen van een circuit ongeval, enkel naar de organisatie..

nogmaals mijn welgemeende medeleven met de nabestaanden..
 
Wens alle nabestaanden en iedereen die het gezien heeft heel veel sterkte '(

MatjeR1
 
Laatst bewerkt:
Heel veel sterkte aan de nabestaanden en ieder die hun lief is.




Motorrijden heeft risico's.
Op de weg en op het circuit.
Een rijder die iets vergeet voor zijn 1ste sessie ...lege tank,vergeten te tanken door de spanning en drukte voor de 1ste sessie...zie ik veel bij deelnemers...die stress.
Hij schrikt:?
Weet waarschijnlijk niet dat hij direct naar de kant moet gaan en afstappen....
Menselijke fouten die eenmaal gebeuren in het leven,alleen het gevolg is heel naar.

Wees elke seconde alert op fouten o.i.d van anderen en blijf zelf ook scherp...,ieder kan fouten maken.

Motorsportschool holland is niet verantwoordelijk voor dit ongeval,ook zij hebben een heel slechte tijd..dus ook van deze kant sterkte.
 
Laatst bewerkt:
RIP voor beide motorrijders en veel sterkte voor de nabestaanden '( .

Gewoonkevin; sterkte kerel met de verwerking van wat je gezien hebt -O-
 
Sorry motorsportschool veiligheid begint bij jullie niet bij de piloten!!!

Had in het 10 topic het ook al gezegt, maar heel veel sterkte voor alle nabestaanden!

Dit ben ik toch echt 300% met je oneens. Veiligheid en verantwoordelijkheid liggen altijd in beginsel bij jezelf!

Er is geen enkele organisatie die je kan verplichten om in een groep te gaan rijden die jijzelf te snel vindt. Wanneer je dat wel doet is dat...........juist je eigen verantwoordelijkheid.
 
Laatst bewerkt:
Had in het 10 topic het ook al gezegt, maar heel veel sterkte voor alle nabestaanden!

Dit ben ik toch echt 300% met je oneens. Veiligheid en verantwoordelijkheid liggen altijd in beginsel bij jezelf!

Er is geen enkele organisatie die je kan verplichten om in een groep te gaan rijden die jijzelf te snel vindt. Wanneer je dat wel doet is dat...........juist je eigen verantwoordelijkheid.

De waarheid ligt natuurlijk in het midden. Je bent zelf verantwoordelijk voor de groep waar je voor kiest. Anderzijds is het zo dat de organisatie de keuze te vrijblijvend bij de rijder laat liggen.
Ik ben van mening dat men de indeling in de groepen moet baseren op tijden die men in het verleden heeft gereden. Oftewel een rijder bouwt een track record op.
De circuits zouden één centrale database moeten opbouwen. Schrijft iemand zich in, checken ze zijn tijden en delen hem op basis daarvan in. Staan er geen tijden kom je automatisch in de langzaamste groep. Heb je na een sessie bewezen dat je in een andere groep thuis hoort dan delen ze je dan alsnog in die andere groep in.

Maar goed. Je kunt als organisatie doen wat je wil, voorkomen dat iemand met te weinig benzine de baan op gaat e.d. voorkom je er niet mee.
 
allereerst veel sterkte toegewenst aan de nabestaanden..

Ik zal pennen wat missch velen denken maar niet neerschrijven..
DE MOTORSPORTSCHOOL SUCKS..

allereerst wil ik benadrukken dat mijn gedachte over de motorsportschool niks te maken heeft met hetgeen afgelopen maandag gebeurd is..
Ook verwijt ik de organisatie niets ivm het ongeval..
Ik geef enkel feiten weer die de laatste jaren meer schering dan inslag zijn..
Met als kers op de taart verleden jaar de rijdende chicane's van de low budget cup die samen reden met de club met..
Gelukkig zijn ze er dit jaar niet meer bij..

Ik weet nog de tijd dat zolder niet meer dan 40 motorrijders per groep toeliet, dat zijn er ondertussen 60 geworden..
Waarom zijn er dat nu 60? zolder is toch niet langer geworden..
EURO'S DAAROM...

Ik weet nog de tijd dat er in 4 groepen gereden werd beginners gevorderden snelle groep en experten..
Waarom zijn er dat nu 3? omdat men dan meer dan 1 groep op dezelfde dag les kan geven die meer betalen voor hun dag dan de vrij rijders wederom komt het neer op EURO'S DAAROM..

Waarom worden er mensen met de regelmaat van de klok in een groep geplaatst die zij niet vroegen? bijv een piloot vraagt de minder snelle groep maar omdat deze volzet is word hij naar de snelle groep geplaatst..
EURO'S DAAROM..

En dan krijgen de piloten s'morgens een hele preek over veiligheid!!!!
Sorry motorsportschool veiligheid begint bij jullie niet bij de piloten!!!
Laat het nu net de organisatie zijn die op vele punten te wensen overlaat..

Bij elke dag vrij rijden krijgt men een transponder mee, dus kan men perfect zien hoe vlug of hoe traag een piloot is dus kom achteraf als organisator niet zeiken..

Sorry jongens maar het is de laatste jaren op sportief en op vlak van veiligheid zeer sterk achteruit gegaan met de motorsportschool waarom..
veiligheid en sportiviteit is allang geen prioriteit meer bij de motorsportschool!! wat dan wel EURO'S...

Met de gekende gevolgen :(

Heb je niet bedacht om dit de laatste keer gewoon rechtstreeks te melden bij MSH? zou heel wat gepaster zijn dan het hier nu in dit topic te melden op dit tijdstip en deze plaats. Vind ik heel goedkoop nu de mensen te bekritiseren die hier bij betrokken zijn. Ff los of je een terecht argument hebt. Die hebben hier ff helemaal geen behoefte aan en als er één moment is waarbij deze reactie niet binnen komt dan is het nu wel. Ik vind dit dan ook een zinloze ingepaste reactie.
 
Heb je niet bedacht om dit de laatste keer gewoon rechtstreeks te melden bij MSH? zou heel wat gepaster zijn dan het hier nu in dit topic te melden op dit tijdstip en deze plaats. Vind ik heel goedkoop nu de mensen te bekritiseren die hier bij betrokken zijn. Ff los of je een terecht argument hebt. Die hebben hier ff helemaal geen behoefte aan en als er één moment is waarbij deze reactie niet binnen komt dan is het nu wel. Ik vind dit dan ook een zinloze ingepaste reactie.

net zoals de jouwe een zinloze reactie op de mijne is..

vanf de eerste zin kun je lezen welke richting het uitgaat.
Als het je niet zint lees het dan gewoon niet.

Maar aan reacties zoals de jouwe kan ik wel zien dat ik mijn binnenkomst niet gemist heb.. :W
 
Laatst bewerkt:
Sorry maar ik lees hier veel flauw geleuter..

ik weet heus wel hoe erg het is een goede vriend te verliezen..

Ik post dit enkel in de hoop dat er bij sommige mensen hun ogen zouden open gaan en iets doen aan de situatie waarbij jonge levenlustige mensen het leven laten..

ik gefrustreerd?? dat is maar een gedacht!!!!!!!!!!!!!!!!
 
Laatst bewerkt:
Mijn medeleven gaat uit naar de nabestaanden van beide overleden motorrijders.
RIP mannen..... '(
Tevens wens ik iedereen die die dag aanwezig was veel sterkte. Dit wil je niet meemaken.

Daarnaast wens ik Peter en zijn organisatie ook veel sterkte. Ook voor hen is het een zwarte dag....
 
Sorry maar ik lees hier veel flauw geleuter..

Verleden jaar nog heeft een goede vriend van mij zich dood gereden op zolder waar ik nota bene op 10m achter hing..
Dus ik weet heus wel hoe erg het is een goede vriend te verliezen..
en wat is er ondertussen in positieve zin verandert niks noppes nul het is alleen maar erger geworden..

Ik post dit enkel in de hoop dat er bij sommige mensen hun ogen zouden open gaan en iets doen aan de situatie waarbij jonge levenlustige mensen het leven laten..

ik gefrustreerd?? dat is maar een gedacht!!!!!!!!!!!!!!!!
Die jonge levenslustige mensen doen wel waar ze zin in hebben en gaan 'veilig' circuit rijden, ik weet niet of je aan die situatie iets kan veranderen :? .

Ik denk dat je in dit geval de organisatie geen enkele schuld kan geven en daarom vind ik het ook erg cru om hier te roepen dat MSH ruk is...
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan