Dodelijk ongeluk Zolder

18 apr 2007
111
0
vaals
Bij deze wil ik mijn ergste bedroven uit spreken voor de man die van dag 21-04-08 is verongelukt op zolder en natuurlijk de familie en achtergeblevenen.

Het had een leuke kawa day moeten worden maar helaas is daar niks van gekomen voor ons allemaal niet om 09:13 is het ongeluk gebeurt je hoort verhalen maar je weet eigenlijk niks.

Op het moment toen ik zag dat die jonge die uit mijn groep kwam met een deken werd bedekt wist ik al genoeg dat die dag voor mij gedaan was en heb natuurlijk meteen mijn transponder terug gebracht. ook al was de dag door gegaan uit respect had ik niet meer gereden.

Als iemand meer weet hoe die jonge heet en meer informatie heeft zou ik dat graag willen voel me toch wel erg betrokken hier bij.

Sterkte voor de familie,
 
... '(

Topics over ongevallen waar je niet zelf op enigerlei wijze bij betrokken bent gaan op slot.

Na overleg besloten toch het topic open te houden.
 
Laatst bewerkt:
.. rij regelmatig op Zolder, toch wel ff slikken dit. Ben ook wel benieuwd hoe het is gebeurd. Misschien dat iemand er meer van weet ?
 
'(
Sterkte aan de nabestaanden en aan de mensen die het hebben zien gebeuren / die erbij betrokken zijn geweest...
 
Bij deze wil ik mijn ergste bedroven uit spreken voor de man die van dag 21-04-08 is verongelukt op zolder en natuurlijk de familie en achtergeblevenen.

Het had een leuke kawa day moeten worden maar helaas is daar niks van gekomen voor ons allemaal niet om 09:13 is het ongeluk gebeurt je hoort verhalen maar je weet eigenlijk niks.

Op het moment toen ik zag dat die jonge die uit mijn groep kwam met een deken werd bedekt wist ik al genoeg dat die dag voor mij gedaan was en heb natuurlijk meteen mijn transponder terug gebracht. ook al was de dag door gegaan uit respect had ik niet meer gereden.

Als iemand meer weet hoe die jonge heet en meer informatie heeft zou ik dat graag willen voel me toch wel erg betrokken hier bij.

Sterkte voor de familie,
'(
Wat voor motor?

Gaat lekker daaro, vorige week ook al met de club met een zwaar gewonde..
 
Laatst bewerkt:
een motor met hoge snel heid is op het recht stuk bij de start finish op een langzaam rijdende motor gebotst, 1 bestuurder was opslag dood de andere man die erbij betrokken was is na behandeling na het ziekenhuis gebracht.

zeker was dit even slikken. zoals ik vernomen heb was het een kawasaki dealer die overleden is.

Heb toevallig op andere forums even gelezen die ook over dit ongeluk bericht hebben en vind het zeer triest dat mensen schrijven als het hun gebeurt was dat die dag wel had mogen door gaan.
( sorry hoor maar hier voor heb ik geen woorden)

Net zoals ik zei de organistatie uit respect wordt de dag als gezien beschouwd vrijnormaal voor mij.
 
-O- ;(

jeetje zeg......ik leef met de fam en vrienden mee! Ik wil ze inderdaad alle sterkte wensen!

Dit zijn geen berichten waar we op zitten te w8.........
 
enkele quotes van het forum vanop 2fast4u.be




Het gaat over de Jelle ( die overleden is), ik was samen met hem in zolder.
Teammaat van sankaman cs-racing en een topmekanieker bij mijn dealer


Jelle, je was een toffe kerel spijtig dat dat bij u moet gebeuren.


Flipper







Ninja-san

sorry verkerde info!
Ik zal de echte info even neerpennen hier.
Jelle en een klant van mijn dealer, gingen samen het rechte stuk op. Jelle was iets sneller dus mijn dealers klant, laat jelle voorgaan. Ze waren helemal alleen!! Er reed niemand voor hun. Mijn dealers klant had die tragere zx6r opgemerkt en hield daarmee links, en dacht nog dat de jelle die tragere toch zou opmerken??????
Jelle dus plat op de tank, vol gas, blijkbaar zich van niets bewust, knalt in volle vaart zonder remmen ,op dien tragere die zich op een meter van de muur bevond, dus de iedeale lijn voor de meeste..
Mijn dealers klant zei dat Jelle gewoon weggeschoten werd precies of hij werd vanuit een kanon gelanceerd....
Mij dealers klant zei dat jelle zelfs al niet meer bewoog nog voor hij de grond raakte. Hij heeft jelle en de brokstukken zelfs moeten ontwijken...

Spijtig voorval, Jelle was ook een vriend van mij, heeft de laatste maanden nog 70% van mijn reserve onderdelen gekocht voor de zx10r. Ik kende hem dus heel goed.

Veel sterkte aan de nabestaanden






Jelle RIP ;(
 
Laatst bewerkt:
jezus!!!

Wat een snelheidsverschil moet dat wel niet geweest zijn???!!!!!

Sterkte aan de nabestaanden trouwens. Ik krijg hier koude rillingen van..........
 
enkele quotes van het forum vanop 2fast4u.be




Het gaat over de Jelle ( die overleden is), ik was samen met hem in zolder.
Teammaat van sankaman cs-racing en een topmekanieker bij mijn dealer


Jelle, je was een toffe kerel spijtig dat dat bij u moet gebeuren.


Flipper







Ninja-san

sorry verkerde info!
Ik zal de echte info even neerpennen hier.
Jelle en een klant van mijn dealer, gingen samen het rechte stuk op. Jelle was iets sneller dus mijn dealers klant, laat jelle voorgaan. Ze waren helemal alleen!! Er reed niemand voor hun. Mijn dealers klant had die tragere zx6r opgemerkt en hield daarmee links, en dacht nog dat de jelle die tragere toch zou opmerken??????
Jelle dus plat op de tank, vol gas, blijkbaar zich van niets bewust, knalt in volle vaart zonder remmen ,op dien tragere die zich op een meter van de muur bevond, dus de iedeale lijn voor de meeste..
Mijn dealers klant zei dat Jelle gewoon weggeschoten werd precies of hij werd vanuit een kanon gelanceerd....
Mij dealers klant zei dat jelle zelfs al niet meer bewoog nog voor hij de grond raakte. Hij heeft jelle en de brokstukken zelfs moeten ontwijken...

Spijtig voorval, Jelle was ook een vriend van mij, heeft de laatste maanden nog 70% van mijn reserve onderdelen gekocht voor de zx10r. Ik kende hem dus heel goed.

Veel sterkte aan de nabestaanden






Jelle RIP ;(








sterkte...


linkje teletekst;


http://tt.vrt.be/tt_een.php?p=128&g=1&s=0&r=0&x=1

laatste update..

De andere motorrijder is ook overleden in het ziekenhuis..
 
Ben ook net terug van Zolder. Was de finish net gepasseerd toen het gebeurd is, zeiden vrienden van me die het zagen gebeuren. Vreselijk! Ben er nog aangeslagen van '(
Sterkte aan alle nabestaanden, vrienden, kennissen en natuurlijk Kawasaki!
 
Terug
Bovenaan Onderaan