Dodelijk ongeval Assen Alessio Perilli (2004)

Bij kennis...Volgens racesport.nl

Maar ja, wat verstaat men daaronder :?

Was nie best nee :(
Hij is er naar omstandigheden goed aan toe (lichamelijk dan ...)
Hij heeft wat kneuzingen en blauwe plekken opgelopen verder niets ernstigs...
Geestelijk is hij er wat minder aan toe, het is voor hem natuurlijk ontzettend moeilijk om hier mee om te gaan. We zaten er recht voor toen het gebeurde en het verbaast ons dat hij het er wel levend en wel vanaf gebracht heeft, gelukkig maar...
Het was verschrikkelijk om te zien...
 
Damn......wat klote zeg!! :( En al helemaal op zó'n jonge leeftijd!! ;(

Verder hoop ik dat het weer allemaal goedkomt met die Nederlandse rijder, die daar ook bij betrokken was!! Die zal het nu echt wel zwaar kut hebben en over zo'n drama kom je nooit of niet snel heen dan, lijkt me!!

Ik wens verder de nabestaanden / familie en vrienden van Pirelli heel veel sterkte toe met dit grote verlies!!

Pirelli, R.I.P.!!
 
Hij is er naar omstandigheden goed aan toe (lichamelijk dan ...)
Hij heeft wat kneuzingen en blauwe plekken opgelopen verder niets ernstigs...
Geestelijk is hij er wat minder aan toe, het is voor hem natuurlijk ontzettend moeilijk om hier mee om te gaan. We zaten er recht voor toen het gebeurde en het verbaast ons dat hij het er wel levend en wel vanaf gebracht heeft, gelukkig maar...
Het was verschrikkelijk om te zien...
dat kan toch bijna niet he. een behoorlijk eind door de lucht gevlogen, flink hard door die grindbak gerold, volgens mij ook nog zijn motor tegen zich aangehad en dan alleen wat blauwe plekken. tjonge. wat een geluk. ik had toch verwacht dat ie flink wat botbreuken in armen en benen had en in iedergeval wat gebroken ribben (volgens mij heeft ie die motor nog tegen zijn borst gehad)

ik kan me wel voorstellen dat hij het er ontzettend moeilijk mee heeft. je gaat toch denken: "kon ik er niet toch nog langs, had ik niet eerder moeten remmen". verschrikkelijk :(

shit zeg. ik moet er al steeds weer aan terug denken. kan me niet eens voorstellen hoe dat voor hem moet zijn :( niet leuk. ik hoop dat hij in iedergeval gewoon doorgaat met racen.
 
Heb het ook gezien. Diep, diep triest. Die jongen was waarschijnlijk op slag dood. Hopelijk heeft ie niets gevoeld en geleden.
En nu maar hopen dat de andere coureur weer 100% de oude wordt en doorgaat met de motorsport.
Nogmaals, heel heel erg.
 
Ik zat ook in de stekkenwal en heb het allemaal zien gebeuren. Echt niet tof dit. Vooral dat je overreden wordt door een andere coureur, die er overigens helemaal niets aan kon doen!
Zag er zo surrealistisch uit, 2 van die lappen poppen die door de lucht vlogen. Vervolgens neerkwamen en niet meer bewogen. Brrrrr, krijg er nog rillingen van.

Dan klopt je hart wel even in je keel, en realiseer je je ook hoe kwetsbaar jezelf als motorrijder bent.
 
Wij stonden in de paddock naast het vips balkon en ik zag het op het grote scherm .. ik vroeg me al af hoe het afgelopen was want ik had niets gehoord over de luidsprekers. Jeetje volgens mij hebben we fotoos van de gecrashte motors ook toen die binnen kwamen bij de controle.

Het team van Chili sprak al van 'bad .. that was bad' .. en ik snapte ze niet .. nu wel ;(
 
Alessio Perilli, R.I.P.

Is inderdaad een domper op zo'n mooie :] dag...
 
;( . Rest in Peace!

Toen ik het hoorde sloegen de rillingen over me lijf... blij dat ik het niet gezien heb
 
ongelooflijk, hoeveel pech kun je hebben ;(

4559a.jpg


'(
 
Wij zaten er met de neus boven op.

Niet te bevatten wat een pech die gozer heeft gehad '(

Hij kwam in het gras terecht, bleef doorrollen al was het slingerend.
Net voor hij de baan weer op wilde gaan, hield hij zijn motor niet meer '(

Hij rolde de baan op en daar kwam net op dat moment een coureur aan die hem vol raakte, nek/hoofd.

Deze coureur werd zeer ernstig gelanceerd en zijn motor raakte hem nog een keer.

De eerste coureur...Alessio Perilli...lag levenloos in het gras. Was direct gebeurd.

De tweede coureur heeft 1 keer zijn benen bewogen en toen werd het ook veel te stil.

Marshalls enzo waren snel op de plek. Evenals ambulance.

Beide dus afgevoerd.
Van Perilli was het helaas wel duidelijk, maar hoe het met de tweede is afgelopen weet ik niet. Ben bang dat dat ook nie best is, als ie zelfs nog maar mag leven.


Woorden te kort. 20 Jaar en domme pech.
Triest...Enige wat je roept is het hele scala aan scheldwoorden en slaat de hand voor de mond.

De rillingen gieren over je lijf.

RIP Alessio Perilli.

My deepest condoleances for family, teammembers and all other people involved.

Bedankt voor je mooie tekst en uitleg, heeft iemand nog foto`s van deze beste man / jongen (voor de race )


gr.

Mike
 
Treurige zaak. Respect voor de betrokkenen.

Jurgen vd. Goorbergh heeft bij de introductie van de nieuwe layout van het circuit geklaagt over Ruskenhoek, dat je daar weer terug te baan op kan komen. Ik vond het toen maar gezeur van vdG. Maar zie nu het resultaat.
Assen heeft trouwens wel meer van dat soort plaatsen:
- Als het mis gaat bij het uitkomen van stekkenwal kom je bij de bult weer de baan op.
- Als het mis gaat bij het uitkomen van de ramshoek kom je bij de GT weer de baan op.
- Als je bij het uitkomen van Ruskenhoek fout gaat kom je na Stekkenwal weer de baan op. (Dit is dus iets verder als waar Perilli gevallen is.).

Hier zijn allemaal al zware ongevallen gebeurt of bijna. Ik heb eens een rijderloze fiets wel bij de GT tussen een groepje van vier heen zien stuiteren. Eng.
 
Hij is er naar omstandigheden goed aan toe (lichamelijk dan ...)
Hij heeft wat kneuzingen en blauwe plekken opgelopen verder niets ernstigs...
Geestelijk is hij er wat minder aan toe, het is voor hem natuurlijk ontzettend moeilijk om hier mee om te gaan. We zaten er recht voor toen het gebeurde en het verbaast ons dat hij het er wel levend en wel vanaf gebracht heeft, gelukkig maar...
Het was verschrikkelijk om te zien...

Hij is alweer thuis ook. Uitgebreid medisch onderzoek en mocht gaan.

Ongelofelijk, wat een geluk heeft die gozert gehad zeg.

Op de baan was hij buiten kennis, vandaar dat het er zo slecht uit zag + impact van de crash.


Ghisbert, veel sterkte met je lichaam en verwerken van dit ongeval...
Team ook veel sterkte.
 
Hij is er naar omstandigheden goed aan toe (lichamelijk dan ...)
Hij heeft wat kneuzingen en blauwe plekken opgelopen verder niets ernstigs...
Geestelijk is hij er wat minder aan toe, het is voor hem natuurlijk ontzettend moeilijk om hier mee om te gaan. We zaten er recht voor toen het gebeurde en het verbaast ons dat hij het er wel levend en wel vanaf gebracht heeft, gelukkig maar...
Het was verschrikkelijk om te zien...

Kijk ff hier voor het officiele persbericht van MCT het team van Ghisbert. Het gaat gelukkig geestelijk ook iets beter met hem. Hopen dat we Ghisbert snel weer zien racen.

www.motor-forum.nl/forum/topic.php/74028/1

R.I.P. Alessio Perilli
 
Damn......wat klote zeg!! :( En al helemaal op zó'n jonge leeftijd!! ;(

Verder hoop ik dat het weer allemaal goedkomt met die Nederlandse rijder, die daar ook bij betrokken was!! Die zal het nu echt wel zwaar kut hebben en over zo'n drama kom je nooit of niet snel heen dan, lijkt me!!

Ik wens verder de nabestaanden / familie en vrienden van Pirelli heel veel sterkte toe met dit grote verlies!!

Pirelli, R.I.P.!!
Pirelli is een bandenmerk moppie. Perilli heet die jongen |(
 
Ik heb het ook voor m'n ogen zien gebeuren, zat bij de stekkenwal en
keek toevallig ook net naar rechts toen het gebeurde. Perilli hield z'n motor gewoon niet meer en werd daarna ook hard geraakt door Gisbert. Hij kon daar echter helemaal niets aan doen en werd ook gigantisch gelanceerd. Toen kwam zijn motor ook nog eens boven op hem terrecht en zoals iemand hier eerder al zei bewoog Gisbert zijn benen nog even en Perilli bewoog helemaal niet meer. Ik dacht zelf dat ze er beiden ernstig aan toe waren maar dat Gisbert toch wel het ergste geraakt werd door z´n eigen motor dat zag er namelijk heel erg uit. Nu blijkt het dan dat Perilli het toch niet heeft overleeft ;( en dat Gisbert toch wel een engeltje bij hem had want zoals ik het had gezien dacht ik echt dat Gisbert er heel erg slecht aan toe was, gelukkig viel dat mee.

Perilli R.I.P. '(
 
De motor van van Ginhoven heb ik na de race het paddock in zien komen, van ochtend vertelde een collega de rest van het verhaal.
Echt jammer dat zo'n sympatieke coureur als van Ginhoven dit moet over komen, zag hem zaterdag nog wheelyend op z,n fiets naar ridersinfo gaan.
Hij had er echt echt zin in.
Zo had het niet af mogen lopen.
Hiervoor zijn we en is niet naar Assen gekomen.

Jeroen,
 
Terug
Bovenaan Onderaan