Dodelijk ongeval Assen Alessio Perilli (2004)

CV650

MF'er
16 mei 2004
46
0
somewhere
Tijdens de Superbike is er een dodelijk ongeval gebeurd. Ik vernam het nieuws van iemand daar ter plekke maar meer weet ik ook niet. Weet iemand hier iets?
 
Motorcoureur verongelukt
ASSEN - De 20-jarige Italiaan Alessio Perilli is zondag tijdens de Super Bike Races op het TT-circuit in Assen verongelukt.

De uit Rome afkomstige motorcoureur kwam in de achtste ronde van de Superstock klasse in de Ruskenhoek ernstig ten val. De Italiaan schoot met motor terug op de baan. Een achteropkomende rijder kon hem niet meer ontwijken. Perilli werd met spoed overgebracht naar het ziekenhuis, maar medische hulp mocht niet meer baten. De race werd na het ongeval afgevlagd. Perilli reed dit jaar voor het eerst mee in de Superstock klasse.De races op het circuit gingen door. De huldigingen werden echter sober gehouden.



[5 september 2004]
;(
 
Ik zat op de tribune toen dit vreselijke bericht door de speakers klonk. Kippenvel...
full
 
Wij zaten er met de neus boven op.

Niet te bevatten wat een pech die gozer heeft gehad '(

Hij kwam in het gras terecht, bleef doorrollen al was het slingerend.
Net voor hij de baan weer op wilde gaan, hield hij zijn motor niet meer '(

Hij rolde de baan op en daar kwam net op dat moment een coureur aan die hem vol raakte, nek/hoofd.

Deze coureur werd zeer ernstig gelanceerd en zijn motor raakte hem nog een keer.

De eerste coureur...Alessio Perilli...lag levenloos in het gras. Was direct gebeurd.

De tweede coureur heeft 1 keer zijn benen bewogen en toen werd het ook veel te stil.

Marshalls enzo waren snel op de plek. Evenals ambulance.

Beide dus afgevoerd.
Van Perilli was het helaas wel duidelijk, maar hoe het met de tweede is afgelopen weet ik niet. Ben bang dat dat ook nie best is, als ie zelfs nog maar mag leven.


Woorden te kort. 20 Jaar en domme pech.
Triest...Enige wat je roept is het hele scala aan scheldwoorden en slaat de hand voor de mond.

De rillingen gieren over je lijf.

RIP Alessio Perilli.

My deepest condoleances for family, teammembers and all other people involved.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
kdenk dat je dan beter "I miei condoleances più profondi per la famiglia, i membri della squadra e tutto l'altro popolano implicato", volgens de tekst kwam ie uit rome en Italianen spreken niet altijd engels. '(

is het mij, of lijkt 2004 het jaar van de meeste motorrijder-slachtoffers allertijden ? in 1996 had je ook al zo'n "golf".
 
Laatst bewerkt:
auch klote zeg... wordt je van je motor geslingerd, en vervolgens door nog een andere overreden. May he rest in peace.

En ook sterkte aan de motorrijder die er overreed, want die zal zich ook goed kut voelen.
 
Beide dus afgevoerd.
Van Pirelli was het helaas wel duidelijk, maar hoe het met de tweede is afgelopen weet ik niet. Ben bang dat dat ook nie best is, als ie zelfs nog maar mag leven.


Woorden te kort. 20 Jaar en domme pech.
Triest...Enige wat je roept is het hele scala aan scheldwoorden en slaat de hand voor de mond.

De rillingen gieren over je lijf.

RIP Alessio Pirelli.

My deepest condoleances for family, teammembers and all other people involved.
dit heb ik van een ander "forum"

de italiaan pireli is in de rusthoek onderuit gegaan en door de grindbak heen
terug op de baan gekomen en vol geraakt door onze ned talent gisbert van ginhoven
de italiaan is in het ziekenhuis in assen overleden
gisbert is bij kennis en maakt het redelijk goed
 
dit heb ik van een ander "forum"

de italiaan pireli is in de rusthoek onderuit gegaan en door de grindbak heen
terug op de baan gekomen en vol geraakt door onze ned talent gisbert van ginhoven
de italiaan is in het ziekenhuis in assen overleden
gisbert is bij kennis en maakt het redelijk goed

Was toch echt gras waar ie slingerend doorheen ging.
Toen verloor hij de macht en kwam, na geraakt te zijn door v. Ginhoven, in de grindbak aan de andere kant van de baan.

Er zal nu idd wel grindbak komen om dit soort dingen in de toekomst te voorkomen.

Maar tis erg genoeg, discussie over hoe en wat lijkt mij persoonlijk niet gepast.
 
Ik heb wat foto's gemaakt zat er recht voor.
Ik ben de heledag van slag geweest.
Ik zou vandaag me kleine neefje van 8 voor het eerst mee genomen een motor wedstrijd. Dit ging om niet nader te noemen reden niet door en daar ben ik achteraf erg blij om.

[Edit Spider: foto's verwijderd. Dit gaat imo toch wat te ver]
[Edit Flame : 1 woord hypocriet [maar ja zeg maar niets krijg je weer vermanend mailtje :X ]
 
Laatst bewerkt:
oh Fuck...weet niet hoe het met jullie zit maar foto's van iemand waarvan je weet dat ie is overleden vind ik niet fijn...toch weer slecht nieuws ik ga dit soort topics denk ik maar niet meer lezen...
 
Wij zaten er met de neus boven op.
Ik ook.

heb er ook een paar foto's van.

oh Fuck...weet niet hoe het met jullie zit maar foto's van iemand waarvan je weet dat ie is overleden vind ik niet fijn...toch weer slecht nieuws ik ga dit soort topics denk ik maar niet meer lezen...

denk dat ik de foto's maar weggooi (dat dacht ik meteen al toen ik hoorde dat hij overleden was). vind het niet prettig om de beelden weer voor de geest te krijgen. eerst denk je nog heel even: hey. spectaculaire crash. (die andere coureur vloog een eind met motor en al) totdat je je realiseert wat die man als 'springschans' heeft gebruikt :(

verschrikkelijk gewoon ;(

vind het ook goed van de organisatie dat ze geen champagne en geen bloemen meer uitreiken bij de huldiging. wat ik vervelend vond is dat het zo verschrikkelijk lang duurde voordat we wat te horen kregen over het ongeval. je zit toch heel erg in spanning en je blijft toch hopen dat het allemaal wel mee valt. (al wist ik eigenlijk al dat het niet goed zat toen ik de ambulance heel rustig, zonder sirenes, direct van het circuit af zag rijden)
 
Terug
Bovenaan Onderaan