Dodelijke ongelukken..

Op zaterdag 28 juni 2003 13:55 schreef Mystic het volgende:
Het leven is tijdelijk, en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan.
Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven...begrepen! (hko)


:} :} wat een mooie pakende text :} :}
 
wel eens gehoord van ingecalculeerd risico? iedereen doet dat: het incalculeren van risico's. iedereen denkt dat ie god is in het verkeer, en dat is vaak waar het misgaat. Het is jammer maar ik denk dat we nog vaak berichten horen in de media over omgekomen motorrijders, ook al is het nog zo zuur, het is iets waar we allemaal lering uit kunnen trekken.

Hier kan ik me wel in vinden, gewoon zelf het besef hebben met wat je bezig bent.
Ik denk dat weinig mensen daarmee bezig zijn. Er zijn speelvogels, die vroeg of laat een noodlottige crash hebben, maar er zijn ook "gewone" rijders die zulks nog vroeger hebben. Het ligt in een klein hoekje en niemand is er achter op zoek, maar niemand blijft ervan gevrijwaard. Het is logisch dat mensen, die niet met de auto of motor rijden op een andere manier aan hun einde komen, maar ik vind toch dat verkeersdeelnemers eens een beetje verder zouden moeten nadenken. De baan is van allen en niet van de auto of motor alleen. Wanneer we dat allen voor ogen moesten houden en wat minder agressief zouden rijden, zou het dan niet beter gaan, een klein beetje minder egotrippen?
 
Het leven is tijdelijk, en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan.
Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven...begrepen! (hko)


:} :} wat een mooie pakende text :} :}

Helemaal mee eens...had ik hem zelf maar geschreven :)
Voor wie het weten wil, tekst komt uit het nummer "over 100 jaar zijn zijn jullie allemaal dood" van Het Klein Orkest.
 
Terug
Bovenaan Onderaan