Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
k zal et mn instructeur es vragen hoe het precies zit...die loopt ook altijd te klooien als we aan t rijden zijnhoe gaat ie? kep lopen zoeken en zoeken maar niks gevonden.
en aangezien ik zometeen ff een stukje ga rijden wil ik het wel ff uitproberen in een tunnel
Volgens mij was het iets van knop om (motor slaat af) koppeling in, knop weer terug en koppeling in een keer los (dit alles geheel op eigen risico )
Volgens mij was het iets van knop om (motor slaat af) koppeling in, knop weer terug en koppeling in een keer los (dit alles geheel op eigen risico )
Volgens mij was het iets van knop om (motor slaat af) koppeling in, knop weer terug en koppeling in een keer los (dit alles geheel op eigen risico )
Dank u
[edit]
Huh, nu ineens een ander plaatje
[/edit]
werkt alleen niet met een standaard uitlaat.. (teveel tegendruk ofzo)
werkt alleen niet met een standaard uitlaat.. (teveel tegendruk ofzo)
Dat heb ik ook met mijn Kawa, lekker ploffen/knallen :DIk hoef niet eens aan m'n dodemansknop te komen om mooie knallen uit mijn uitlaten te krijgen. Gewoon in iets hogere toeren afremmen op m'n blok (gas dicht).
Het schijnt dat de Kawa Vulcans namelijk een systeem hebben, die bij de-acceleratie (motorrem) lucht in de uitlaat pompt (direct na de uitlaat-klep). Dit zorgt ervoor, dat onverbrande brandstof alsnog in de uitlaat tot ontbranding komt en de motor aan de Amerikaanse emissie-eisen voldoet. Hierdoor krijg je mooie ploffen/knallen bij het afremmen op het blok.