Doe Het Zelf Garage Overijssel

Simone1987

Rookie
28 mrt 2008
4
0
Beste Motorliefhebbers!

Ik ben bezig met een onderzoek voor een Doe Het Zelf Garage in Overijssel en ik heb 10 vragen opgesteld in een enquete en ik wil u aub vragen om deze enquete in te vullen. (als dat niet teveel moeite is). Ik wil graag weten wat jullie belangrijk zullen vinden in een Doe Het Zelf Garage en ben dus zeer benieuwd naar jullie mening! De producten en diensten die aangeboden gaan worden, staan in de inleiding van de enquete.

Hartelijk dank voor de moeite!

Groetjes Simone

ThesisTools - Student&Onderzoek, maak & verspreid gratis de online enquete voor je scriptie - Enquête, Vragenlijst, Onderzoek

p.s. in plaats van je email kun je ook een nickname invullen
 
Dankjewel :D
Ik doe zelf het laatste jaar van opleiding 'Hoger Toeristisch & Recreatief Onderwijs' maar die enquete gebruik ik voor mijn businessplan. Wie weet wat ik in de toekomst nog allemaal ga doen. Ja, Ja, ik ben een zeer druk dametje in het dagelijks leven en mijn hobby is toch echt klussen aan auto's, bezighouden met motoren enzovoorts. Ik vind het gewoon leuk om te doen.
 
Het staat me vaag bij dat ik eerder een keer zoiets heb gelezen in een post.
Dit was volgens mij op het industrie terrein in Wierden.
Ging dus om doe-het-zelf-garage voor motoren.
Misschien eens contact opnemen met die TS voor info?

edit: heb je enquete ook ff ingevuld :)
 
Laatst bewerkt:
Dat moet ik inderdaad maar eens doen ja. Bedankt voor de informatie.. Misschien dat hij intussen tijd wel weg is of er nooit geweest is maar toch, kan altijd effe informeren. Bedankt voor het invullen van de enquete trouwens ;)
 
gedaan... Bij belangrijke dingen moet er natuurlijk wel een koffieautomaat zijn ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan