Doe mee en kom op TV ZONDAG 11 MAART

Status
Niet open voor verdere reacties.

78producties

Rookie
2 mrt 2012
4
0
Eindhoven
OPROEP FLASHMOBS NEDERLAND SCHOON
EINDHOVEN

DOE MET ONS MEE EN KOM OP TEEVEE! ZONDAG 11 MAART 15:00 EN 16:00

Wij zoeken ruige/stoere motorrijders die zich willen aanmelden voor een FlashMob. We zijn het volgende van plan op zondag 11 maart tussen 15:15 en 16:15 in de middag op de Markt in Eindhoven. Wij zouden het super vinden als jullie hieraan zouden willen meewerken. Hieronder een beschrijving van wat we van plan zijn:

We zien terrasjes. Mensen zitten aan de warme choco op de verwarmde terrassen. Thee, bakje koffie. Een gewone rustige vrijdagmiddag. Geen vuiltje aan de lucht. Dan ineens komt er een motorrijder zo de markt op gereden. Hij ziet er heel ruig uit. Hij stapt af en steekt een sigaretje aan. Meteen daarna komt er een nieuwe motorrijder aan, tegenover hem. De mensen op de terrasjes zijn geboeid. Gespannen afwachtende blikken wisselen zich af. Er voegen zich steeds meer motorrijders aan iedere zijde van de markt. De motorrijders maken een lange rij met hun motoren nog ronkend. De een na de ander steekt een sigarteje op. Het lijkt wel of het twee groepen zijn die elkaar staan uit te dagen. Ze lopen op elkaar af. Mensen reageren gespannen. De ruige mannen lopen op elkaar af. Rokend en vuil kijkend. Gaat hier gevochten worden? Dan doen alle mannen tegelijkertijd hun sigaretje uit in de daarvoor bestemde prullenbakken van Nederland Schoon

Stichting Nederland Schoon wil meer aandacht aan zwerfafval en hieronder zijn peuken een van de grootste zorgen. Stichting Nederland Schoon is ook bezig om het op SBS Shownieuws te krijgen; dus eeuwige roem is verzekerd! Daarnaast wordt alles verfilmt in een YouTube filmpje en staat het dezelfde dag nog online.

Ik hoor graag van u of er interesse is om hieraan mee te doen. Mochten er nog vragen zijn aarzel niet om contact met mij op te nemen. Bijgaand voeg ik de algemene oproep toe.

Nederland Schoon organiseert een aantal bizarre en unieke FlashMobs door heel Nederland, zo ook in Eindhoven! We willen mensen bewust maken van zwerfafval en ook van hoe wij daar mee omgaan. Van peuken tot kauwgom, van blikjes tot fastfood-verpakkingen. Zwerfafval ligt overal. Wij hebben een viertal FlashMobs bedacht en zoeken per direct mensen die mee willen doen. ‘s Ochtends opnemen, s’middags monteren en s’avonds op teevee! De filmpjes worden vanzelfsprekend op Youtube gezet en hopelijk zoveel mogelijk doorgestuurd, ook door jou zelf! Wij zorgen voor thee of koffie, een worstenbroodje en eeuwige roem natuurlijk!

Aanmelden
 
Laatst bewerkt door een moderator:
ZONDAG 11 MAART 15:00 EN 16:00

Wij zoeken ruige/stoere motorrijders die zich willen aanmelden voor een FlashMob. We zijn het volgende van plan op zondag 11 maart tussen 15:15 en 16:15 in de middag op de Markt in Eindhoven. Wij zouden het super vinden als jullie hieraan zouden willen meewerken. Hieronder een beschrijving van wat we van plan zijn:

We zien terrasjes. Mensen zitten aan de warme choco op de verwarmde terrassen. Thee, bakje koffie. Een gewone rustige vrijdagmiddag.

Is het nu op zondag of op vrijdag?

(bovendien: Ik rook niet, ook niet voor het goede doel)
 
moet er geen tree pils mee?

New-Kids-veel-bier-1.jpg
 
Er wordt een beetje een stereotype motorrijder neergezet waar een hoop forumleden (waaronder ikzelf) niet mee geassocieerd wil worden... Ik weet dat ik misschien niet voor "het MF" kan spreken maar over het algemeen zijn we een groep mannen/vrouwen met een gedeelde passie; motorrijden. Ik moet al veel te vaak uitleggen dat ik niet één of andere aggeresieve aso op een harley ben...
 
Er wordt een beetje een stereotype motorrijder neergezet waar een hoop forumleden (waaronder ikzelf) niet mee geassocieerd wil worden... Ik weet dat ik misschien niet voor "het MF" kan spreken maar over het algemeen zijn we een groep mannen/vrouwen met een gedeelde passie; motorrijden. Ik moet al veel te vaak uitleggen dat ik niet één of andere aggeresieve aso op een harley ben...
Dus iedereen die op een HD rijdt is een agressieve aso?

O-)
 
Ja het zou er veel beter uitzien als ze allemaal een banaan uit de broek jas zouden trekken die pellen en dan de schillen in de afvalbak deponeren !

en dan ( schiet me net te binnen) liever uitgevoerd door de kiddo's op opgevoerde scootertjes en met broeken aan die onderaan de knieen hangen !
 
Laatst bewerkt:
Motorstek
Bekijk Mijn Motor-Forum
Bekijk onderwerpen
Bezoek homepage

lijkt me grappig om doen,
maar tegen dat de 3 motor te komt, is de 1e zijn sigaret al op...
moet die dan zijn peuk vasthouden,
of mag hij al héél even zijn pose laten vallen om snel als stoere boy naar de vuilnisbak te lopen?

(en als die flashmob een uur moet duren, hoeveel motorijders zoek je dan, en wie betaalt de sigaretten? )
 
En de volgende flashmob van Nederland Schoon is... Kom allemaal op een dames of heren fiets want al die uitlaatgassen zijn eigenlijk ook niet zo schoon.
 
Een flashmob _O- :') 5 jaar geleden was dat misschien leuk, tegenwoordig wordt het alleen gebruikt door reclamebureau's die een beetje achter lopen en geen geld uit willen geven aan figuranten en het dus maar flashmob noemen :P
 
maar roken is niet stoer.

En ehm.. voor wie zijn de boetes? ik heb daar ooit stapvoet gefietst en ik kreeg al fanmail van ome agent..
ik woon ik niet meer in eindhoven.. maar succes ermee.

oh en zijn mocro's met motorscooters ook stoer? die kan je ook wel n paar vinden in Eindje.. maar GEEN KAMERA AH JE WEET ZULLUHF
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan