Doeken reinigen ???

Ik gooi mn vieze doeken eigenlijk altijd in de wasmachine, nooit over nagedacht eigenlijk....

Scheelt wel dat ik gezamenlijke machines gebruik, ook laat ik hem altijd nog een keer naspoelen heeft niemand last van verder.

Wit worden ze niet maar je kunt ze makkelijk nog een paar maal gebruiken.
 
na gebruik wegpleuren... :Y makkelijk, geen gef#ck met de was,met die olie en vette bende...
oude kleding gaat hier ook in stukken..en het scheelt uiteraard als dat al wel schoon is :P O-)

:W :W
 
de tijd waarin ik me druk maak hoe ik poetsdoeken schoon krijg, steek ik liever in het sleutelwerk. Snel de vuilnisbak in en een nieuwe pakken
 
Allo allemaal,
Ben een beetje aan het sleutelen geweest en heb doeken gebruikt om het één en het andere te reinigen.
Zoals remreiniger, olie van de vervanging vering voren, lampnolie om het één en het andere te reiningen.
Dit is toen ze nog een beetje schooon waren

[afbeelding]

En dit na gebruik

[afbeelding]

Afijn ik weet dat het niet de beste sleutelkleur is wit maar daar gaat het me niet om het gaat me meer om om van de meuk die op de doeken zit eruit te krijgen.
Neem aan dat het allemaal niet heel bevoordelijk is alles door elkaar en dan op de motor en de handen enz. :N
Ze hoeven niet wit te worden maar olie meuk vrij.
Neem aan dat wasmachine uit den boze is aangezien olie drijft en mijn klere ook schoon eruit wil hebben :Y
Iemand bekent met dit probleem ? :X
Zoja en heb je een oplossing dan hoor ik het graag :Y :+

P.s als deze post al ergens staat, ik heb het via zoeken niet gevonden alleen de combie doeken,reinigen maar niet zoals deze , in het geval dat het er wel is SORRY ! :9 )


Is dit nu een schoolvoorbeeld van de Hollandse zuinigheid?

Straks vertel je mij ook dat jullie je condooms uitwassen en het wc-papier langs beide kanten gebruiken _O-
 
nee is een geintje joh, we gaan toch geen gebruikte condooms als kauwgom gebruiken.









We verkopen ze aan belgië als kauwgom
 
nee is een geintje joh, we gaan toch geen gebruikte condooms als kauwgom gebruiken.









We verkopen ze aan belgië als kauwgom
Oh, ik dacht als asfalt voor hun wegen. Dat voelt ook zo gebruikt, heeel goed gebruikt en vooral te lang gebruikt.
 
je kan ook een vuilniszak jatten bij een Humana container..

maarja of dat nou zo sociaal is -O-

Zo, die is echt laag bij de grond. ;)
De kleding jatten die je medemens wil schenken aan mensen die het niet kunnen betalen om je motor mee te poetsen.... :/ *D

Gewoon zo'n rol kopen / regelen..hoef je nooit meer op zoek naar je oudste tshirt om aan stukken te trekken, geen olie in je wasmachine..lekker makkelijk.
 
olie in je wasmachine is misschien wel heel goed tegen kalk ;)

onze is toch al een jaar of 18 en nooit calgon gebruikt :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan