Doen ja of nee ? MZ bak aan CB400

Harley

MF veteraan
6 jun 2001
7.362
3.376
Helmond
Nou heb ik vandeweek een CB400 tje gekocht als pekelmotortje.

zie ik gisteren op marktplaats het volgende :
full

Luxe instap,ruime bagageruimte,compleet met werkende verlichting,veiligheidsriem,goede band,schoorstangen en kogelklemmen.

vraagprijs €350,- Uiterste prijs € 300,-

ik heb 250,- geboden maar hij moet echt € 300,- hebben. Mijn vriendin wil zowiezo niet dat ik het doe want dan hebben we 2 zijspannen en 1 solo (die ook nog eens te koop staat) en dan kan ik ze beide voor op straat parkeren. Ik vind dat de GL1200 wel onder een dik zeil kan staan op 1 parkeerplaats en de CB400 zou er best achter passen volgens mij.

Moet ik het nou doen of toch maar niet ?
Als ik hem eraan zou maken zou het echt als wintermotortje zijn en zodra de winter weer zacht wordt wordt ie netjes gemaakt en verkocht
 
B|

Gaat ie effe vanuit het niets mij te vlug af zijn met de cb400f-span-pret. In hetzelfde dorp nota bene. :P


Klinkt (en is natuurlijk) kewl, maar ik zou 't (serieus ;) ) niet doen als ik jou was. Al die moeite om effe een maandje of wat ermee te rijen. Kettinkje en voorvork enzovoort gaan het zwaar te lijen krijgen. Ik neem aan dat je 't 400tje hebt gepakt als sjiepe pekelbrommert? :?

Wil anders wel straks samen de buurt eens gaan onveilig maken. 8-)
 
ik vind het een scharrig ding voor 300 €, ik zou het niet doen.
tegen het omvallen heb je hem toch niet nodig, het is maar drie dagen per jaar glad.
verder sluit ik me aan bij rdz


edit, heeft prinsje zijn bakje niet in de verkoop?
 
Mandje zit er geloof ik niet bij. En idd 300 euro voor een Mz bakje is niet echt goedkoop ofzo. Tis mijns inziens ook niet superduur maar een MZ bakkie is nou eenmaal niets tot weinig waard :P

ik denk dat ik het ook maar niet doe en de CB zo wel leuk maak.
 
zonder gekheid, die MZ bakjes zijn misschien niet mooi, maar wel heel degelijk.

maar ja, als dat mandje er niet bij hoort .... '(
 
klopt helemaal maar dat wisten we al was als grapje bedoelt omdat wij zo n ding nog hebben liggen ergens tussen het onkruid The Tattoo Pig
 
Wattie wil zegge is dat het bakkie niet geheel compleet meer is en de staat niet ZGAN :P

maar bij intresse kun je altijd ff mailen :)
 
bedoelde dat mijn zoon harley hem zo mee mocht nemen maar voor weinig mag ie ook weg alleener niet alles meer bij


ik ging er ook al van uit dat het een incompleet ding was dat al enige jaren buiten had gelegen.
dat jullie familie waren was mij niet bekend. :?
ik had als prijs een kratje dommelsch in gedachten maar da's vast niet wat jij onder een leuke prijs verstaat 8-)
 
Volgens mij weet ik dan ook wel waar de jouwe staat :P .
Motorfiets gedeelte staat bij Henk (tegenover de gamma) [me]bedoel je dat?[/me]
& zijspanbakkie hangt nog bij mij aan de muur tot Henk de schetsplaten klaar heeft [me]da wist jij niet :P [/me]

Of bedoel je 'ik weet waar jouw dorp woont'. ;)


dat jullie familie waren was mij niet bekend. :?
Had je kunnen weten. ;) (Harley komt oorspronkelijk uit Helmond & de achternamen komen ook overeen. O-) )
 
Motorfiets gedeelte staat bij Henk (tegenover de gamma) [me]bedoel je dat?[/me]
& zijspanbakkie hangt nog bij mij aan de muur tot Henk de schetsplaten klaar heeft [me]da wist jij niet :P [/me]

Dat je motor bij Henk staat weet ik ja, dat je zijspanbak dr niet bijstaat weet ik ook, ik wist alleen niet precies wat Henk dr voor zou gaan doen.
Ik stond er zaterdag ook toen je die zijspanblaadjes af kwam geven aan henk (en mn motor stond er overigens ook).
Dacht al dat ik je (en de CB) ergens van kende.

Paste je nog lekker in de auto btw, zag er wat opgefrommeld uit + ?
 
Dacht al dat ik je (en de CB) ergens van kende.

Paste je nog lekker in de auto btw, zag er wat opgefrommeld uit + ?
Ik weet dat er wel 'ns zo'n NX staat en dat er 2 man stonden te lachen toen ik me in de auto vouwde, maar ik heb effe geen gezicht voor ogen. Ofwel spreek me volgende keer maar effe aan. :)


(past trouwens prima achterin de kadett, instappen gaat alleen beetje... :X )
 
Terug
Bovenaan Onderaan