Doen jullie dit ook?

In het centrum van een stad (in dit geval Enschede) rijden, over het daar aangegeven voetpad (want dat is de binnenstad veelal) rijden en dan elke keer met je open uitlaatje gas geven? en continu dat geblêrrr door het centrum galt.

mijn idee was dat hij expres door het centrum reed, voor zijn ego.

doen jullie dit ook voor extra aandacht?


het is dan geen vrijdag, maar maandag is ook een leuke dag, toch? :+

Was het een SP1 en had de bestuurder een ''stoer'' kammetje op zijn helm??
 
ik reed laatst met een vriend door het centrum van arnhem naar de kroeg...hij op een vf650 met volledig doorgeroeste collector ... dat maakt serieus een pleurisherrie in een winkelstraat _O-
 
In het centrum van een stad (in dit geval Enschede) rijden, over het daar aangegeven voetpad (want dat is de binnenstad veelal) rijden en dan elke keer met je open uitlaatje gas geven? en continu dat geblêrrr door het centrum galt.

mijn idee was dat hij expres door het centrum reed, voor zijn ego.

doen jullie dit ook voor extra aandacht?


het is dan geen vrijdag, maar maandag is ook een leuke dag, toch? :+

Dacht even dat je voor mij een topic geopend had. Maar te vroeg. Ik was vanavond pas in het centrum.

het groepje wat jij bedoelt (3 - 5 lui, Tshirt helden met 4 in lijn fietsen) heb ik daar ook wel is gezien. Trieste etters. Slecht geluid blijft het toch ook.

Ik moest vandaag ook ff door het centrum, anders was ik te laat bij de supermarkt :P Maar het voetgangers gebied maar een heel klein stukje gebruikt ( meeste is buiten winkeltijden gewoon open voor verkeer)

EDit:

Als de TS het over dezelfde personen heeft als ik denk.

Paar lui, schreeuwerige uitlaten zonder lage tonen. En dan rijden, koppeling in toerenbegrenser -> Repeat. en zo het hele centrum door.

Natuurlijk is het HEERlIJK om met een open demper tussen de hoge gebouwen (die dicht bij elkaar staan) te rijden. Maar rondjes in de toerenbegrenser :S Doe het dan zonder koppeling en in de versnelling.
Adrenaline + snelheid + minder lang dezelfde mensen irriteren maar meer mensen per minuut :D Win, win en Win voor de prutsers lijkt me :D
 
Laatst bewerkt:
filmpje niet gezien, maar, je hebt gewoon rondkachelen met een mooi geluid en irriteren met een mooi geluid. Als er iemand op 1 of andere rare manier toch rondjes gaat rijden in mn straat trap ik m er na de 4e keer wsl af ofzo...
net als met die petjesbakken, die om half 11 saafs met halfordspot en gamma-radio minimaal 5 minuten onder t slaapkamerraam blijven staan wachten op hun maatje die even zn zakje wiet haalt bij de buren om vervolgens vol gas (adhv de herrie te horen) wegrijdt.....
irritantste is nog dat die bak dan niet vooruit komt en je m nog 10 minuten lang blijft horen eer die de straat uit is
:^

En de mentaliteit die tegenwoordig overal een beetje heerst van 'ik doe lekker wat ik wil en niemand mag er wat van zeggen want je moet je er lekker niet mee bemoeien'... daar begin ik me een beetje aan te irriteren. Het is immers een SAMENleving, en niet een verzameling eenlingen bij elkaar met sociale stoornis (alhoewel... als je soms om je heen kijkt....).
 
ik ben bang dat ik een boete krijg als ik het centrum in knal.
en bovendien als ik naar het centrum ga dan beland ik vaak achter veel biertjes bij de kater en dan weer op de brommer stappen :P
 
Dacht even dat je voor mij een topic geopend had. Maar te vroeg. Ik was vanavond pas in het centrum.

het groepje wat jij bedoelt (3 - 5 lui, Tshirt helden met 4 in lijn fietsen) heb ik daar ook wel is gezien. Trieste etters. Slecht geluid blijft het toch ook.

Ik moest vandaag ook ff door het centrum, anders was ik te laat bij de supermarkt :P Maar het voetgangers gebied maar een heel klein stukje gebruikt ( meeste is buiten winkeltijden gewoon open voor verkeer)

EDit:

Als de TS het over dezelfde personen heeft als ik denk.

Paar lui, schreeuwerige uitlaten zonder lage tonen. En dan rijden, koppeling in toerenbegrenser -> Repeat. en zo het hele centrum door.

Natuurlijk is het HEERlIJK om met een open demper tussen de hoge gebouwen (die dicht bij elkaar staan) te rijden. Maar rondjes in de toerenbegrenser :S Doe het dan zonder koppeling en in de versnelling.
Adrenaline + snelheid + minder lang dezelfde mensen irriteren maar meer mensen per minuut :D Win, win en Win voor de prutsers lijkt me :D
hij was in dit geval in z'n eentje.
Hoorde hem eerst over de oldenzaalsestraat, ter hoogte van De Klomp,(was daar al aant spelen) knalde em door naar de eerst volgende afslag de stad in (De Heurne) en ging daar irritant verder spelen. zette de motor aan de kant, was even 3 min. weg, kwam weer terug, spelend verder door de stad... :Z
 
hij was in dit geval in z'n eentje.
Hoorde hem eerst over de oldenzaalsestraat, ter hoogte van De Klomp,(was daar al aant spelen) knalde em door naar de eerst volgende afslag de stad in (De Heurne) en ging daar irritant verder spelen. zette de motor aan de kant, was even 3 min. weg, kwam weer terug, spelend verder door de stad... :Z

In de vrij, vól in de toeren jagen, en dan aan en uit zetten, snel achter elkaar. Lekker knallen en vlammen. Bikerlifestyle!!!

En voor jou: http://www.rijmetjehart.nl/
 
:^

Als er een motor langsrijd, dan weten mijn vrienden ook dat ik helemaal niet meer oplet en alleen aandacht heb voor de motor. Als de motor voorbij gereden is volgt meestal ook een 5 minuten durend technisch-relaas :).

Ja dat heb ik nou ook altijd van de week nog op mn werk.
Was buiten ff bezig en stond er een motor :] verder op bij de stoplicht dus ik kijken :P en begon hij zn gas open te trekken en weg was die.
ik nog ff 5 sec weg met mn gedachten bleek dat mn baas al een tijdje aan t lullen was :X
 
Ja dat heb ik nou ook altijd van de week nog op mn werk.
Was buiten ff bezig en stond er een motor :] verder op bij de stoplicht dus ik kijken :P en begon hij zn gas open te trekken en weg was die.
ik nog ff 5 sec weg met mn gedachten bleek dat mn baas al een tijdje aan t lullen was :X

wil ik je quoten, heb je mij al gequodt. Sorry het is vroeg
:)
 
Terug
Bovenaan Onderaan