Doen of niet doen? Suzuki vs700 kopen bj 87

Ik rij zelf op een VZ800. sinds maart van dit jaar, en ik kan er van zeggen: wat een ongeloofelijk K*tding...

ik heb problemen gehad dat de motor opeens stilviel (losse connectie/bedrading).

Motor is 2 weken geleden opgehaald want de totale inhoud van de brandstoftank was leeggelopen.
motor is een keer zonder reden stil gevallen tijdens een rit, (ook zo fijn).

Suzuki (en choppers in het algemeen) komen d'r bij mij nooit meer in.
ben nu aan het kijken/twijfelen tussen een Kawasaki Versys (650/1000 ben ik nog niet helemaal over uit)

of een Yamaha FJR-1300
Alle problemen hebben niks te maken dat het een Suzuki en een sjopper is...
Koop een fjr1300 , loop je weer te janken dat er zoveel plastic omzit en nergens bijkan, ook een kutbrommer dus... 8)7
 
hmm, ben zelf toch niet zo'n sleutelaar dus voor mij geen probleem.
zit nog te twijfelen overigens, tussen een Versys of FJR
Als het een belangrijke factor is zou je ook kunnen kijken naar de kosten,1000cc of meer zijn duurder in verbruik en onderhoud dan een 650,
ook is een 650 een stuk lichter wat ook minder vermoeiend rijd.Verder kunnen ze alle 3 makkelijk toertochtjes aan van de lokale club.:]
 
Na een paar choppers te hebben geprobeerd en het uitfilteren van andermans ellende toch maar weer gevallen voor iets sportiefers.. Dit keer een oude cbr 1000f uit 1986... De aanschafprijs is het risico niet.. Na een aantal jaar stil te hebben gestaan is deze oude dame weer tot leven gewekt moet nog wel wat aan gebeuren maar valt tot nu toe niet tegen.. Tot zover.. Groetjes martin
 
Beste moter vrienden!

Na drie jaar geleden mijn 900 rr om gezonheids redenen op te hebben geruimd (reed iets te vaak iets te hard) is niet goed voor mijn gezondheid.
Sta ik op het punt iets. Minder bruut aan te schaven namelijk een Suzuki vs700 uit 1987 doen of niet?

Ben benieuwd groetjes
Gewoon doen 👍🏻👍🏻👍🏻
 
Terug
Bovenaan Onderaan