Doen of niet doen ?

Morgen middag maar eens langs een aantal rijscholen, ik hoorde van een vriendin van me dat waar zij gaat lessen er zowiso een wachttijd van 3 maanden (!) is... Dan is de keuze snel gemaakt.
 
ja, maar weet niet of ik dan nog een 2007 koop.. denk niet dat ik mijn verzekering kan betalen :X
Extra studiefinanciering aanvragen O-) :+
Maar denk dat als jij nu op je plaat gaat, dat je heel lang geen motor meer kan rijden. En dat is iets duurder dan een Allrisk verzekering :X

Morgen middag maar eens langs een aantal rijscholen, ik hoorde van een vriendin van me dat waar zij gaat lessen er zowiso een wachttijd van 3 maanden (!) is... Dan is de keuze snel gemaakt.
Voor examen denk ik ;)
En anders zijn er rijscholen genoeg :)
 
Extra studiefinanciering aanvragen O-) :+
Maar denk dat als jij nu op je plaat gaat, dat je heel lang geen motor meer kan rijden. En dat is iets duurder dan een Allrisk verzekering :X

Ik heb all risk, maar als ik nu onderuit ga gaat mijn premie zover omhoog, dat ik geen nieuwe supersport meer kan kopen..

op die manier bedoel ik het ;) ik ga toch nie teen 2007 wa+ verzekeren :X
 
Ik heb hem nu 6 maanden voordat ik 21 ben gehaald.. IK kan je zeggen, ik heb er super veel plezier van, maar aan de andere kant, als je niet weet wat je mist ........ Maargoed, ik heb er de 200 euro (opnieuw examen) helemaal voor over om nu al te rijden, als ik de keuze had op die leeftijd had ik zo weer opnieuw gedaan
 
Nog een groot voordeel: je raakt je rbs niet zo snel kwijt want een 600cc of zwaardere sportmotor is eigenlijk alleen maar leuk bij [helaas in NL] illegale snelheden. ;)

Op de snelweg niet nee..

Ik was mijn rijbewijs op een 25kw motor, na anderhalve week alweer kwijt.
Kan dus heel goed en heel snel, ook met 25kw ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan