Doen of niet?...Suzuki Gsx rw 1100

Ik heb over de bochten niks te klagen hoor.
Kijk hij is wat zwaar asl je ze met nieuwe 1000's vergelijkt.
Maar dit weet je als je hem koopt.
Ik vind het werken en stoeien met de motor in bochten machtig :}
Je moet er van houden maar je moet hem echt de bocht insmijten.

Misschien telt mijn lengte en gewicht ook in het voordeel (2.00m 85kg)
Ik bedoel als je een 1.60m bent en 70 kg weegt word het idd steeds moeilijker maar voor de wat langere mensen is het een prima machine.

Die zelfs tegen woordig nog goed kan meekomen :Y

Gr John


dus met 1.62 en 55 kilo is het niks voor me?


-O-
 
mischien volgend jaar.
als ik het financieel niet rondkrijg om een moto guzzi 1100 sport te gaan rijden
dan is een gixxer 1100 mischien ook wel wat.

maar dat zien we nog wel.
Koop je die van mij dan ga ik voor een 1000 k7 ;)
 
mischien volgend jaar.
als ik het financieel niet rondkrijg om een moto guzzi 1100 sport te gaan rijden
dan is een gixxer 1100 mischien ook wel wat.

maar dat zien we nog wel.


denk dat een guzzi 1100 sport nog meer uitdaging is qua sturen.

2 cilinder met heel lange wielbasis, dat stuurt niet flitsend denk ik
 
denk dat een guzzi 1100 sport nog meer uitdaging is qua sturen.

2 cilinder met heel lange wielbasis, dat stuurt niet flitsend denk ik


maar wat ziet het er geil uit he....

full



:9~
 
tis inderdaad een prachtfiets,
ik zit ook nog steeds ook te denken om van een oude guzzi een caferacer te bouwen voor erbij.

je natuurlijk nu al voor een prikje een gsx-r kopen tot je de guzzi bijelkaar hebt gespaard.

een gsx-r met 60dkm zou niet meer mogen kosten als 2000 euro. vaak zijn ze toch nog best in goede staat 2ehands.
 
tis inderdaad een prachtfiets,
ik zit ook nog steeds ook te denken om van een oude guzzi een caferacer te bouwen voor erbij.

je natuurlijk nu al voor een prikje een gsx-r kopen tot je de guzzi bijelkaar hebt gespaard.

een gsx-r met 60dkm zou niet meer mogen kosten als 2000 euro. vaak zijn ze toch nog best in goede staat 2ehands.


zit er wel over te twijfelen ja,
ben niet meer afhankelijk van de motor voor woon werk dus mischien de bandit eruit en een gixxer erin.

moeten maar eens even zien
 
hahahaha, waar heb jij het nou weer over?? het is geen goldwing :P

je hebt het zeker over dat gewicht wat op het typeplaatje aan de zijkant van je frame staat? Dat is het maximaal toelaarbaar gewicht incl berijder en passagier/bagage dus _O-

This explains a lot... Toen m'n rijinstructeur me het gewicht van m'n motor vroeg, werd ik ook nogal uitgelachen. Heb nooit gesnapt waarom, tot nu...
 
Terug
Bovenaan Onderaan