Doen of niet??

Unfo brik van 1000 euri kopen?

  • JA!! Geld moet rollen...

    Stemmen: 6 17,6%
  • Ja! Waarde oude motoren blijft redelijk stabiel...

    Stemmen: 26 76,5%
  • Mwah... Kan je doen maar ik zou wachten...

    Stemmen: 0 0,0%
  • Neej man! Wacht tot je vol vermogen mag! Koop dan een leuke

    Stemmen: 2 5,9%
  • Neeeej!! Whahaha 25 kw!! Loser!!!

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    34
beter dan die gare scooter van jou :P


Niet zo zeuren, snuit! Wie wil die Kymco Sniper nou van me kopen omdat ie zo nodig weer een scootertje dr bij wil?!! Of wil je et nou ineens ontkennen? :+

Is je ZXR teveel power voor je? :+

Trouwens!!

Ik dacht dat ik je vandaag nog zag rijden op de Straatweg!! In ieder geval, ik zie dat er een agent op een snorfiets (hoe verzinnen ze het!) naast een ZXR ging rijden net voor station Noord in de richting van de Bergweg! Die geeft een stopteken of een teken tot volgen en die ZXR gaat dr als een haas vandoor!!! :]

Kan niet geloven dat jij het was maar het was volgens mij wel jou motor!
 
Laatst bewerkt:
Ik denk dat die knul hem nog wel heeft en ik heb thuis de foto's ook nog wel op schijf staan. Ik kan ze mailen/posten enz. enz. Het lijkt me een prima fiets... :)

Post em maar, ik ben benieuwd! Enige nadeel van een XL500R is dat hij trommelremmen heeft... B|
 
Trouwens!!

Ik dacht dat ik je vandaag nog zag rijden op de Straatweg!! In ieder geval, ik zie dat er een agent op een snorfiets (hoe verzinnen ze het!) naast een ZXR ging rijden net voor station Noord in de richting van de Bergweg! Die geeft een stopteken of een teken tot volgen en die ZXR gaat dr als een haas vandoor!!! :]

Kan niet geloven dat jij het was maar het was volgens mij wel jou motor!



Dat was ik ja }) .....mag dat niet dan? O-)

ik was zo snel weg ineens, die heeft nooit mijn kenteken kunnen zien! haha :P
 
Post em maar, ik ben benieuwd! Enige nadeel van een XL500R is dat hij trommelremmen heeft... B|

Klopt, maar verder ziet ie er prima uit, voor zover ik kan zien op de foto's... :)
Bovendien is het geen vliegmachine, dus heb je vast geen ankers nodig... ;)
Dit is em...

full
 
Ik zou niet voor 1000 euro een motor nemen. Voor 1500 heb je net wel iets leuks, zoals een GOEDE gs500e bijvoorbeeld. En voor 500 euro heb je gwn een brik die er niet zo goed uit ziet, maar wel rijdt. Voor 1000 euro heb je iets wat er tussenin hangt en dat lijkt me niet zo..

zie op het forum nx van ruudje, is dat nix?

Ben het niet met je eens, het kost wat meer zoekwerk, maar voor max. 1000 pleuro kan je best een prima en fraai fietsje kopen. Kijk maar eens naar de volgende en om eerlijk te zijn, deze is mooier als die van Ruudje, scheelt ook 50k... ;)

Te Koop: Honda NX250
 
Terug
Bovenaan Onderaan