doen of niet

doen of niet

  • wel doen

    Stemmen: 6 26,1%
  • niet doen

    Stemmen: 17 73,9%

  • Totaal aantal stemmers
    23

---mac---

Die hard MF'er
11 jan 2004
299
0
heb kontje van een zx 6 kunnen krijgen ,als ik mijn org. eraf zou halen.

weet alleen nog niet of ik het zou doen ,wel een hoop werk want heb het sub frame er niet bij ( staat wel mooi :) )

alleen nu nog een zadel en een achterlicht,iemand nog wat in de aanbieding voor weinig???

138269
 
Vind het er persoonlijk niet uitzien, dan OF een hele suzuki OF een hele kawa...
In ieder geval wel een spuitbeurtje nodig voordat je hiermee rond gaat rijden.

Suc6 er mee.
 
Vind het er persoonlijk niet uitzien, dan OF een hele suzuki OF een hele kawa...
In ieder geval wel een spuitbeurtje nodig voordat je hiermee rond gaat rijden.

Suc6 er mee.

ik heb alleen ff mijn org. kappen en zadel er af gehaald en deze er op gezet om te kijken hoe het stond 8-) en die kleur die kan je ververfen met vingerverf :z
 
die spuitbeurt probeer ik na te bootsen met fotoshop maar ik ben zo'n belaberde soeper dat het me niet lukt, ik kan alleen auto's soepen :+ die zijn teminste makelijk
 
past alles nog goed zadel enzo anders ziet het er wel gaaf uit als je die ook zwart spuit, weet niet prisies hoe het er eerst uit zag.
 
ik heb mss binnenkort een duozadel en achterlicht te koop alsook handgrepen, maar dit is van een zx9r en denk niet dat dit hetzelfde is?
 
Zie dat de poll de kant opgaat van niet doen.

Waarom niet?, ik vind het persoonlijk wel mooi staan, mits goed gedaan.

Redenen please :+
 
Ik vind em veel te groot, die kontjes moeten juist kleiner, net als die veeel te grote uitlaatpijpen die je vaak ziet.
 
Terug
Bovenaan Onderaan