Doen ze het nou of niet, die $#@ trajectcontroles

Vriend van me op weg naar Wintersport dit jaar heeft er 1 gekregen op de A10. We zouden om 06:00 verzamelen bij de Shell op de A2. Om die 06:00 te halen heeft die iets te hard gereden... Was niet veel in Euro's maar toch. Die werkte in Maart dus zeker wel.
 
Die op de A12 van ring Utrecht (waar je 80 mag) werkt helaas prima, mijn vriendin heeft twee weken geleden een bekeuring gekregen voor 4km te hard (na correctie). De bekeuring heeft ze 2 weken na dato gekregen, redelijk snel dus..
 
Die van de A10 amsterdam doet het volgens mij niet. Heb daar al meerdere malen 85 gereden en soms even 90 aangestipt om iemand in te halen... nog nooit wat binnengekregen en ik rijd daar een paar keer per week doorheen. :?

Of krijg je pas een prent na een bepaalde hoeveelheid kilometers te snel ?
 
Die van de A10 amsterdam doet het volgens mij niet. Heb daar al meerdere malen 85 gereden en soms even 90 aangestipt om iemand in te halen... nog nooit wat binnengekregen en ik rijd daar een paar keer per week doorheen. :?

Of krijg je pas een prent na een bepaalde hoeveelheid kilometers te snel ?
Dat even inhalen jaagt 't gemiddelde niet gelijk boven de max uit.
Daarbij wijken de meeste tellers naar boven af.

Zie het als met rappordcijfers: met 5 achten en een 1 sta je nog altijd ruim voldoende
 
Er zijn fietscomputers in de handel die de gemiddelde snelheid aangeven. Misschien zijn die handig om Vmax + 8 aan te houden? (Volgens mij is dat Vmax + 10...)

En dan denken de overige weggebruikers gelijk dat er geen trajectcontrole meer is: "Gas erop".....
 
Kom je er eigenlijk een tegen als je van Den Bosch naar Schiphol rijdt (via Utrecht) ? :X
edit: Maarssen - Breukelen?
Damn, heb dat bord helemaal niet gezien van "TRAJECTCONTROLE"....2 keer langs geweest met 140 ofzo :(
 
Laatst bewerkt:
Bonnen binnen de +30 (of +40 voor op snelwegen) dienen binnen 4 maanden op de mat te liggen, deze vallen binnen de "Wet Mulder".

Hogere overtredingen kunnen idd na nog veel langere tijd nog op je matje komen.... -O-
 
Terug
Bovenaan Onderaan