Boevie
MF veteraan
Ik vind het wel begrijpelijk voor de oudere K3 toestellen, maar de Rider5 K4 is vanaf 2013.En opeens besluiten ze me maar helemaal niet meer te helpen
"
Het spijt me u te moeten meedelen dat uw apparaat de categorie van producten heeft bereikt die aan het einde van hun levenscyclus zijn. Ik heb een link naar een artikel op onze website voor meer informatie hierover opgenomen: https/uk.support.tomtom.com/app/topic/name/end-of-life. Dit betekent dat we u geen verdere productondersteuning kunnen bieden via telefoon of e-mail."
Dit gaat nergens over, wat een ballentent.
5 à 6 jaar oud. Eigenlijk kunnen ze dit niet maken.
Maar in theorie is deze nu gewoon aan het einde van zijn levenscyclus. De Rider5 is verzekeringstechnisch al afgeschreven.
TomTom weet ook dat er al een fix is, dus daar hoeven ze de eerste paar jaar nog geen moeite voor te doen.
Ik vraag me alleen af wat er gebeurt met de liftime- update voor de kaart?
Dat zal dan nu ook wel afgelopen zijn?