Soort van Google Translate uit het Engels.Mijn correspondentie met TomTom:
(voorzichtige conclusie: er wordt niets ondernomen door TomTom om het tijdsaanduiding probleem van de TomTom rider 5 op te lossen)
Mijn e-mail 03-05-2019 naar TomTom:
Toen bekend werd dat er problemen op zouden kunnen gaan treden heb ik op TOMTOM site serienr van mijn TomTom rider 5 ingegeven en er kwam als resultaat dat er geen problemen zouden zijn met deze TomTom rider 5 en nu plotseling wel ?? Stelletje prutsers. En me nu een nieuwe willen verkopen ? Dacht het niet.
reactie TomTom
Geachte heer
Bedankt dat u contact hebt opgenomen met TomTom. Het referentienummer voor deze query is 190504-000997.
Mijn naam is ...en ik zal u graag helpen vandaag.
Allereerst, het spijt me voor de vertraagde reactie vanwege een hoger e-mail volume.
Ik begrijp dat uw TomTom Rider, niet de tijd aangeeft en dat u niet op de hoogte bent gesteld dat dit apparaat door WNRO eerder is beïnvloed. Het spijt me voor de miscommunicatie.
We verwachten niet dat dit gebeurt met een van onze klanten.
Aangezien dit apparaat wordt beïnvloed door de WNRO-update, kun u doorgaan met het upgraden van het apparaat.
Aangezien u eigenaar bent van een apparaat dat buiten de garantie valt, ben ik blij dat ik u een korting van 25% kan bieden op een van onze huidige modellen.
We zijn altijd bezig met het verbeteren van onze producten volgens de behoeften van onze klanten, omdat u degene bent die ons hierin beter kan helpen door uit te drukken wat u voelt en wat u precies meer nodig heeft.
Wij waarderen onze klanten en vragen u zich vrij te voelen om feedback te blijven geven over onze diensten.
Heeft u nog vragen of wilt u deze kwestie verder bespreken, gelieve te voelen vrij om contact met mij op te nemen.
Hartelijk dank voor uw tijd en consideratie.
Met vriendelijke groet,
De TomTom-klantenservice team
mijn reactie 07-05-2019:
Wat is dit voor geautomatiseerde reactie ?
Ik kan hier niks mee. Lees eerst mijn e-mail fatsoenlijk en stuur dan een reactie
Groeten
Reactie TomTom:
Geachte heer
Bedankt voor het updaten van het incident. Het referentienummer voor deze vraag is 190504-000997.
Ik begrijp dat onze klanten eerder niet werden geïnformeerd dat de TomTom Rider wordt beïnvloed door de update.
Het spijt me voor de miscommunicatie. Dit apparaat wordt beïnvloed door DEP en deze gegevens zijn op onze website bijgewerkt.
Ik bied mijn oprechte excuses aan voor het ongemak.
Omdat dit apparaat wordt beïnvloed door de update van het abonnement, kunt u doorgaan met het upgraden van het apparaat.
Aangezien u eigenaar bent van een uit garantie-apparaat, ben ik blij om u een korting van 25% te kunnen bieden op een van onze huidige modellen.
We verbeteren onze producten altijd als afhankelijk van de behoeften van onze klanten, omdat u degenen bent die ons hier op een betere manier kunnen helpen door aan te geven wat u denkt en wat u precies nodig hebt.
We waarderen onze klanten en vragen u om contact op te nemen met het verstrekken van feedback over onze diensten.
Als u nog vragen hebt of deze kwestie verder wil bespreken, aarzel dan niet om op elk gewenst moment contact met mij op te nemen.
Hartelijk dank voor uw tijd en begrip.
Met vriendelijke groet
Het TomTom-klantenservice team
mijn e-mail 20-05-2019
hoe is het nu stelletje prutsers ? Komt hier nog een oplossing voor ?
Nu a.u.b. geen standaard antwoord en geen aanbieding om nieuwe TomTom met
korting te kopen want ik wil gewoon dat de TomTom Rider 5 die ik in 2013
voor dik 300 euro heb gekocht het nog gewoon doet !!
reactie TomTom:
Geachte heer
Bedankt voor het bijwerken van het incident. Het referentienummer voor deze vraag is 190504-000997.
Ik begrijp dat op uw TomTom Rider niet de tijd wordt weergegeven en deze situatie is voor u erg onhandig.
Ik bied mijn oprechte excuses aan voor de problemen.
Ons team werkt hard aan dit probleem, maar tot nu toe hebben ze geen oplossing voor dit probleem gevonden.
Omdat het apparaat beïnvloed wordt door de WNRO neemt een oplossing op dit moment tijd om te vinden.
We kunnen niet garanderen dat we een oplossing gaan vinden in de dichtstbijzijnde toekomst.
We bewaren onze producten altijd als afhankelijk van de behoeften van onze klanten, omdat u degenen bent die ons hier op een betere manier kunnen helpen door te geven wat u denkt en wat u precies nodig hebt.
Ik zal deze feedback doorsturen naar het productontwikkelingsteam die de functies bepaalt die in onze producten moeten worden geïmplementeerd.
We kijken uit naar feedback van klanten als een initiatief om onze producten en diensten te verbeteren. Uw opmerkingen worden gebruikt in de evaluatie en ontwikkeling van huidige en toekomstige productfuncties.
Laat het me weten als u nog vragen heeft, ik help u graag verder.
Ik wens u een fijne dag en als u nog vragen of problemen hebt, bent u van harte welkom om contact met mij op te nemen of een van mijn collega ' s - we helpen u graag!
Met vriendelijke groet,
TomTom-klantenservice team