Dogs in het span

Ik had eigenlijk vanmiddag een foto moeten nemen:
Ik kwam uit m'n werk op het span en stopte bij de plaatselijke super om even diepvriespizza's te halen (geen tijd voor fatsoenlijk eten vanavond) en toen ik naar buiten stapte zat 1 van onze katten naast de deuropening.
Deze jeweetwelkater heet Meneer en is 2 jaar terug geboren in de zijspanbak. Het is een enorme lieve goedzak die het hele dorp rondloopt en met alles en iedereen vriendjes is.
Ik tilde hem op en zette hem in de zijspanbak met de verwachting dat hij er direct weer uit zou springen, maar dat deed hij niet! Hij zat heel suf naar me te kijken en ook toen ik startte bleef hij braaf zitten.
Kortom, ik ben naar huis gereden met een kat in de bak! Wel 200 meter.
_O-
 
Ik had eigenlijk vanmiddag een foto moeten nemen:
Ik kwam uit m'n werk op het span en stopte bij de plaatselijke super om even diepvriespizza's te halen (geen tijd voor fatsoenlijk eten vanavond) en toen ik naar buiten stapte zat 1 van onze katten naast de deuropening.
Deze jeweetwelkater heet Meneer en is 2 jaar terug geboren in de zijspanbak. Het is een enorme lieve goedzak die het hele dorp rondloopt en met alles en iedereen vriendjes is.
Ik tilde hem op en zette hem in de zijspanbak met de verwachting dat hij er direct weer uit zou springen, maar dat deed hij niet! Hij zat heel suf naar me te kijken en ook toen ik startte bleef hij braaf zitten.
Kortom, ik ben naar huis gereden met een kat in de bak! Wel 200 meter.
_O-


Heheheh, grappig.
 
Hier is mijn vaste bakkenist.

Grtn, Boxer
full
 
ik weet niet hoor, maar je hebt het nu enkel en alleen over ongelukken waarbij de impact dusdanig is dat de hond récht naar voren gaat, en dan nog.. we hebben het hier niet over een stuk gelaagd veiligheidsglas wat onder een hoek staat, maar over een stuk acrylaat wat haaks op de kracht staat.

Alle andere scenario's ( dat de bak over de kop vliegt bijvoorbeeld ) laten we zelfs nog buiten beschouwing.

Maar, je moet doen wat jij denkt dat veilig is.
 
Laatst bewerkt:
---edit---

raar, er stond nét nog een bericht hier boven, waar ik op reageer.

Wat gek, ik ken redelijk veel mensen met een span ( + hond ) en die zitten allemaal los in de bak.

Maar, misschien is dat wel "de oude garde" gaat gewoon goed..

Mijn hond zat ook altijd los in de bak..
Als hond van 2 jaar mee begonnen, langzaam door het weiland.. is er 1 keer uitgesprongen met 30 ( in het weiland ) en daarna nooit meer :)


net als dat al die kindjes tegenwoordig een helmpje op hebben met fietsen :') Hij zal maar met z'n knikker op de stoeprand komen.. :X
 
Laatst bewerkt:
Er kan altijd wat gebeuren in het verkeer maar ik acht de kans groter dat de hond er door omstandigheden eruit springt groter dan dat ik een ongeluk krijg. dat is dus de reden. Als de kap dicht is zit hij er los in.
 
Heb die vierpoter van Hevu er ook al eens uit zien springen :X

Honden zijn gewoon vreselijk kneter gek
Vroeger had ik de woef vast tot ik me realiseerde wat er gebeurd als ik , pak em beet 80 rij
en hij aan een riemje zit. Niet leuk
Tegen woordig zit hij los in de bak
Wat het beste is weet ik niet, gaat om mijn gevoel erbij
Zoals gezegt honden zijn knetter gek en de baas vaak ook :z
 
Honden zijn inderdaad knettergek. Ze gaan toch maar met je mee in je zijspan. Vast of niet.
Mijn hond gaat ook mee en vindt het prima. Gaat ook liggen dutten zodra we op pad zijn.
Hij zit wel vast. Gewoon omdat wij dat veiliger vinden
full
 
Dat is geen hond, dat is een klein model grizzly. In die rivier hoef je alleen nog een zalm in zijn bek te steken..
 
:^

Lijkt idd behoorlijk op een beer :?
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Onze Pitbull Bandit.

Bandit_de_biker.jpg


Hij gaat heel graag met me mee in het zijspan. Als ik de garage open doe staat meneer al naast het zijspan te wachten tot ik de kap open doe. Als ik de kap open doe zit meneer er meteen in. Hij vind het echt helemaal geweldig en als ik het waag om zonder hem weg te rijden is hij de rest van de dag verontwaardigt B|

Bandit mee in mijn vorige zijspan:

En Bandit in mijn huidige zijspan, foto genomen op de Zeelandbrug

2015_04_20_01_09_20.jpg


Als je de motor op de parkeerplaats zet kan Bandit het zijspan ook prima bewaken *D

2015_04_19_11_42_54.jpg
 
Onze honden zijn ook overal welkom, tja franse bulldogjes zijn nou niet echt afschrikwekkende honden
 
Terug
Bovenaan Onderaan