quickshifter
Die hard MF'er
Ik dacht weer eens wijs te zijn en zelf mijn olie te verversen.
Alles goed voorbereid ook prima verlopen,tot ik dacht die aftapplug kan nog wel wat vaster,je raad het al:schroefdraad in de carterpan dol
dus ik den dealer gister nog gebeld(het gaat trouwens om een gsxr 750 k2) en die heeft het over een helikol.
Nu denk ik te weten wat een helikol is n.l. een grote overmaatse moer met binnen en buiten een schroefdraad,maar ik vraag me af als de olie wederom verwisseld moet worden komt dan heel het zwikkie weer niet mee eruit??
Ik denk zelf meer aan een overmaatse bout en overmaats schroefdraad tappen.
Wie o wie heeft ideen
Alles goed voorbereid ook prima verlopen,tot ik dacht die aftapplug kan nog wel wat vaster,je raad het al:schroefdraad in de carterpan dol
dus ik den dealer gister nog gebeld(het gaat trouwens om een gsxr 750 k2) en die heeft het over een helikol.
Nu denk ik te weten wat een helikol is n.l. een grote overmaatse moer met binnen en buiten een schroefdraad,maar ik vraag me af als de olie wederom verwisseld moet worden komt dan heel het zwikkie weer niet mee eruit??
Ik denk zelf meer aan een overmaatse bout en overmaats schroefdraad tappen.
Wie o wie heeft ideen