Dolemieten routes (2022) vinden

Toch wel zelf even goed opletten, deze link suggereerd meer dan dat het is, als je de routes bekijkt, 8x in het zelfde gebied, en alles rechts van Cortina wordt overgeslagen.

Ik kan je uit ervaring melden dat op de kaart rechts van Cortina de toppers te vinden zijn naar mijn bescheiden mening zoals, de Sella, Pordoi, Fedaia, en een van mijn favorieten de Giau pas, en nog veel veel meer.
De bijna ideale uitvals basis is al diverse keren genoemd Arabba.
 
Rechts van Cortina?

Let op op Passo Giau, daar staat West van de top een snelheidscamera en het is daar 50.
 

Bijlagen

  • 96E4C394-FEA5-4D5F-BE2E-B355FE9B0F0C.jpeg
    96E4C394-FEA5-4D5F-BE2E-B355FE9B0F0C.jpeg
    464,3 KB · Weergaven: 22
  • 7816693F-01C6-4F2E-9446-6C11166CE589.png
    7816693F-01C6-4F2E-9446-6C11166CE589.png
    734,5 KB · Weergaven: 24
Bedankt weer voor jullie tips. Bizar hoe gedetailleerd jullie het gebied kennen.

Ons hotel is in Arabba, dat klinkt volgens jullie ook als een goede start. Aan de ervaren rot van het reisgezelschap zal ik vragen om Sella buiten het weekend te rijden en om routes rechts van Cortina ook goed te bekijken (doen we samen natuurlijk).

Het is nog wat te vroeg om nachtjes te tellen, maar ik heb er enorm veel zin in. Bedankt voor alle tips!

En kom maar door met nog meer tips, want daar hebben alle forummers plezier van :t
 
Rechts van Cortina?

Let op op Passo Giau, daar staat West van de top een snelheidscamera en het is daar 50.
Ups foutje ik bedoelde rechts (op de kaart ) van Canazei.

Deze routes heb ik nog een jaar of wat geleden gemaakt, en gereden: Italie 2018

Let wel op de mangen pas zit er ook tussen en is zeg maar pittig vooral als je van noord naar zuid rijd, smal en laatste stuk stijl ook on de bochten.
Verder is de route In de schaduw van de Großglockner via de Saller Sattel waar je 15 min van het uur de pas mag nemen, dus wel even opletten anders sta je 45 min te wachten, maar wat je daarna krijgt is nog steeds super.

Start is steeds vanuit Arabba

 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan