Dolgedraaide binnenschroefdraad XVS 650

Status
Niet open voor verdere reacties.

tinus66

xvs 650 bobberstyle
9 okt 2018
84
123
Rotterdam eo
Hallo,
Ik heb een vraag (en een probleem;()
Bij het vervangen van mn oliefilter heb ik bij het terugplaatsen van de deksels een schroefdraad doorgedraaid.
Waarschijnlijk is dit bij het vastdraaien door de vorige eigenaar gebeurt, bij het loshalen zat er aluminium/ijzer tussen het schroefdraad van de bout.
dolgedraaide bout.png


Bij het terugplaatsen van de bout kon ik met de inbussleutel zonder extra kracht de bout gewoon doordraaien;(;(
Hij zit nu wel in de opening waar hij in hoort maar heeft geen enkele functie vwb het vastzetten van de deksel.
Er loopt gelukkig geen olie tussen de kieren door.



Kan iemand mij vertellen hoe ik dit het beste kan (laten)oplossen?

Alvast bedankt voor het reageren.


Groet,

Tinus
 
Laatst bewerkt:
Bedankt voor je reactie, ik heb deze vraag vanmorgen bij Techniek geplaatst. ik weet alleen niet hoe ik deze vraag hier op dit forum kan verwijderen.
A, ik begrijp het. Je kunt dit topic dan beter laten sluiten; voor de duidelijkheid, want op twee plekken tegelijk over één probleem praten is inderdaad niet optimaal. Klik gewoon links onderin je post op 'rapporteer' en vraag om een slotje.
Succes met je XVS! :t


Edit: heb je al effe geholpen met de vraag om een slotje, fluitje van een cent *D
 
A, ik begrijp het. Je kunt dit topic dan beter laten sluiten; voor de duidelijkheid, want op twee plekken tegelijk over één probleem praten is inderdaad niet optimaal. Klik gewoon links onderin je post op 'rapporteer' en vraag om een slotje.
Succes met je XVS! :t


Edit: heb je al effe geholpen met de vraag om een slotje, fluitje van een cent *D
Thnx 👍
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan