Dollars Rockcafe Motorrally Arnhem

Ilian

MF veteraan
6 jan 2005
4.991
0
Arnhem
Het is een beetje kortdag, maar ik heb toch besloten het hier maar te posten. Ik sta achter de bar bij Dollars Rockcafe en heb met een vriend besloten een heuse $$ motortourtocht te organiseren omdat er best veel motormensen in de kroeg komen :] En omdat het leuk is zoveel mogelijk mensen mee te hebben, mogen jullie ook mee :) Deze tocht is dus zaterdag 10 juni en start voor het café op de Korenmarktin Arnhem. We rijden om 1400 weg en de kosten zijn 5 euro pp , daar krijg je dan ook na afloop een drankje voor en dr zijn borrelhapjes enzo. De mogelijk bestaat om na afloop te blijven eten want we hebben een hartstikke lekkere keuken. 's Avonds zal er vanaf een uur of 2300 live muziek zijn en verandert het eetcafe in een rockkroeg 8-) Dusss als je 't leuk vindt om mee te gaan, geef je hier dan ff op, dan zet ik je op de lijst en kan je zaterdag ter plekke bij mij de 5 euro betalen. tot zaterdag! :W

motorrally5te.png
 
Laatst bewerkt:
Ik kom hoogstwaarschijnlijk donderdagavond na t Metallica-concert ff binnenvallen en vertellen wat je gemist hebt ;)
2x per week naar Arnhem rijden, wordt me wat té gek, dus ander keertje toeren :)
 
Ik kom hoogstwaarschijnlijk donderdagavond na t Metallica-concert ff binnenvallen en vertellen wat je gemist hebt ;)
2x per week naar Arnhem rijden, wordt me wat té gek, dus ander keertje toeren :)
Ook van de partij morgen? 8-)
Zal es overleggen met de achterban voor zaterdag, klinkt wel leuk :Y Je hoort nog van mij :]

Maar euhmmm RALLY? Gaat 't op tijd dan? }) Lekker door de buurt crossen, om hoeveel km's gaat het trouwens? (schatting is ruim genoeg :9 )
 
Hoezo moesten wij om 10.00 komen dan? Je ziet me wel ergens tussen 10.00 en 14.00 verschijnen iig.
huh 10u komen? hoe kom je daar nou weer bij joh :) t is 10 juni, niet 10 uur :P ik heb om 10u mn kater echt nog niet overleefd hoor! uurtje of 12/13 ben ik er zelf denk ik..


@panther: lijkt me leuk, tot zaterdag! :)
 
nee t zou eerst echt een rally worden met opdrachten enzo maar dat is niet meer zo, maar t heet nog wel zo... zal zo'n 150 km zijn.
 
huh 10u komen? hoe kom je daar nou weer bij joh :) t is 10 juni, niet 10 uur :P ik heb om 10u mn kater echt nog niet overleefd hoor! uurtje of 12/13 ben ik er zelf denk ik..


@panther: lijkt me leuk, tot zaterdag! :)

Mietje... Vanaf hoe laat kan ik terecht bij Dollars? Kan ik vast mensen kijken op terras en poser plekje uitzoeken 8-)
 
Hoi
wil me ook nog ff aanmelden voor zaterdag.
Vandaag een nieuwe achterband erop gelegd (2e spijker in 10 maanden) |( |(
Lijkt me gezellig beetje rijden en daarna wat drinken in $$

Tot Zaterdag
Maxx
 
@maxx: je staat erbij! leuk :)

@Roy: ik ga vanavond ff vragen hoe laat we morgen open zijn, ik verwacht 1300/1330. dan sms ik je dat ff, wil jij t dan hier posten want ik heb geen internet thuis..

gezellig jongens, tot morgen!
 
Weer op tijd thuis gekomen, morgen eerstr es effe een zomerpakje scoren om die middaghitte te overleven.

maar ik zal er zijn om te :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan