Dolomieten

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb in al die jaren dat ik naar en van de Doloos komt één keer vast gestaan. Dus valt mee. Klopt, het kan er druk zijn. Over het algemeen loopt het wel door. Met de auto en de aanhanger ben ik nog steeds sneller op de plaats van bestemming dan met de motor.
 
Over het algemeen loopt het wel door. Met de auto en de aanhanger ben ik nog steeds sneller op de plaats van bestemming dan met de motor.

Klopt IDD.
Lekker in de auto als het regent :Y *O* , en dat doet het bijna altijd wel een keer als zo'n rit maakt :Y
Wij zijn nu een keer of 6 naar de Dolo's geweest, en maar 1 keer helemaal droog gehouden heen en terug.
'n Keer of 2 'n paar buitjes.
En de andere 3 keren was je op de motor zo'n beetje rechtop verzopen.
Als je dan een flinke bui krijgt met nog 700-800km te gaan, en daags erna moeten gaan werken ............................ dan blijft er niet veel anders over dan rijden B| '( '(

Juist lekker met de trailer, zeker rond deze tijd kan het 's morgens en 's avonds nog behoorlijk fris, zeg maar gerust koud zijn, dus kun je lekker gemakkelijk een dubbele uitrusting mee nemen ook nog :Y

En dan om de beurt rijden, behoorlijk fit aan komen en dan :] :] :] :] :] :]
 
...ben blij dat ik de auto-met-trekhaak een paar weken geleden verkocht heb, en nu een karretje heb zonder zo'n haakje...

...kom ik ook niet in de verleiding, zeg maar... ;)
 
Wij gaan met hemelvaart 's-morgens om 0500 uur rijden en gaan 2e pinksterdag weer terug. Durf het bijna niet te zeggen. Motoren op de aanhanger, dus heen en terug met de auto. Gaat sneller en ontspannender. Mits ik geen files heb. Paar jaar geleden in 10.5 uur gereden. Wij rijden via de Fernpas (mits er geen werkzaamheden zijn) en anders via Munchen. I.v.m. de feestdagen in ieder geval lekker rustig met vracht verkeer.

ben rond het weekend van pinksteren in de buurt van bormio dus dan zal je net onderweg naar huis zijn.
 
Klopt IDD.
Lekker in de auto als het regent :Y *O* , en dat doet het bijna altijd wel een keer als zo'n rit maakt :Y
Wij zijn nu een keer of 6 naar de Dolo's geweest, en maar 1 keer helemaal droog gehouden heen en terug.
'n Keer of 2 'n paar buitjes.
En de andere 3 keren was je op de motor zo'n beetje rechtop verzopen.
Als je dan een flinke bui krijgt met nog 700-800km te gaan, en daags erna moeten gaan werken ............................ dan blijft er niet veel anders over dan rijden B| '( '(

Juist lekker met de trailer, zeker rond deze tijd kan het 's morgens en 's avonds nog behoorlijk fris, zeg maar gerust koud zijn, dus kun je lekker gemakkelijk een dubbele uitrusting mee nemen ook nog :Y

En dan om de beurt rijden, behoorlijk fit aan komen en dan :] :] :] :] :] :]
Klopt allemaal. Twee jaar geleden gingen wij in september terug naar huis stond er op de borden in Italie dat het op de Brenner sneeuwde. Net na de grens lag er ook sneeuw. Dan ben je wat gelukkig dat je niet met de motor aan de terugreis begonnen bent.
Wij zijn ook een keer terug gekomen met regen vanaf Bolzano tot aan Koln aan toe. Tot nu toe met de auto eigenlijk weinig regen gehad.
 
Hallo Allemaal,

Ik zag zojuist dat het topic over de 2500 post zit.
heb daarom even een nieuw topic gemaakt:

Het grote Dolomieten/ Noord Italie Topic

Zal nog verder informatie van het dit topic kopieren naar het volgende zodat men zo makkelijk mogelijk de informatie kan vinden die al (vaker) geplaatst of gevraagd is.

Voor aanpassingen van de Openingspost,
Links naar verhalen en foto's voor in de openingspost. Graag een PB

Veel plezier allemaal in 'deel 2' Het grote Dolomieten/ Noord Italie Topic

Na 10 jaar he...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan