Dolomieten

Status
Niet open voor verdere reacties.
Van 20 tot en met 23 mei hebben we met 9 VMax'ers een schitterende tocht gemaakt door de Dolomieten.
Op www.vmaxclubholland.nl/evenementen/GiroDiVmax/index.htm kan je alle foto's en zien en het komplete verslag lezen.

Als hotel hadden we een kasteel waar voor een overnachting met ontbijt en 5 gangen diner € 41,00 betaalden.
Schitterende locatie (Carezza), in het centrum van wel 10 uitgewerkte tochten.
www.castellatemar.it/

Juni 2005 gaan we weer !! :9~

PS. het is speciaal een biker hotel
 
Je moet ervan houden zo'n hoteltocht :X

Doe mij maar vrij rijden, zelf bepalen waar ik rij en slaap :P
Geen gezeur met op tijd in je hotel aankomen enzo.
 
Hehe bougies vervangen op de Grossglockner:

IMGP0438.jpg


vlakbij het Garda meer...

IMGP0467.jpg


Dank u O grote banden bedenker bij Pirelli...

IMGP0465.jpg
 
Je blijft de gedurende periode in hetzelfde hotel dus niet tijdgebonden

Maar dan wel steeds hetzelfde stuk aanrijden ri hotel.

En je betaalt geen 400€ p/p

Kan op ze minst de helft goedkoper en je heb lol van het uitzetten der route :P

Tis gewoon niks voor mij zoiets.
 
kan horizon motorreizen ook ten zeerste aanbevelen, tenzij je natuurlijk niet verwend wil worden

Ik heb afgelopen september dit reisje gedaan, en dat is erg goed bevallen.
Houd alleen rekening met het weer want het kan daar best fris en vochtig zijn in het voor en najaar. (ik spreek uit ervaring)
En het is dan best lekker om na zo'n ritje ff de sauna in te gaan en daarna ff goed te eten. :P
In een dag heen/terug rijden lijkt mij erg zwaar met de motor, als ik jou was zou ik er zeker twee dagen voor uittrekken dan kan je nog wat mooie binnendoorwegen in Oostenrijk mee pakken.
Ook denk ik dat je er spijt van krijgt als je maar twee dagen daar gaat touren.
Er zijn zat mooie route's te rijden en je kunt dan eventueel ook nog ff richting het Garda meer.
Ik wens je iig alvast veel plezier daar. :]
 
Als hotel hadden we een kasteel waar voor een overnachting met ontbijt en 5 gangen diner € 41,00 betaalden.
Schitterende locatie (Carezza), in het centrum van wel 10 uitgewerkte tochten.
www.castellatemar.it/

Juni 2005 gaan we weer !! :9~

PS. het is speciaal een biker hotel


Heb daar deze zomer een paar nachten gelogeerd en kom er volgensd jaar nog een keer langs. Het is zeker een aanrader. Als je er al in 1 dag naartoe rijdt zou ik wel een goede nachtrust en ontbijt willen hebben. Je kan daar ook een sauna en/of massage nemen :) Sauna is inclusief.

Als je over Oostenrijk heen en terug gaat heb je genoeg aan een 8 dagen tol-pas, scheelt ook weer in de centjes :)
 
deze zomer in juli daar een weekje mogen rijden...
SM-country :}

maar het weer kan je behoorlijk parten spelen...
naast een paar prachtige dagen ook dagen gehad dat het enorm sneeuwde (en niet alleen op de topppen) en enorme regen, hagel en onweers buien (zelfs auto's gingen schuilen)...

dus ik hoop dat je die 2 dagen mazzel hebt.
 
http://forum.bikepower.nl/viewtopic.php?t=6756

Dit jaar met 6 motoren en 1 auto naar Oostenrijk gegaan voor 2 weken. Huisje gehuurd voor ongeveer 300 euro p.p. Eten voor 17-18 euro per avond in een nabij gelegen hotel (super!!!) We zaten in Wald im Pinzgau.
5017,3 km in 12 dagen...
Van te voren gewoon routes plannen met een kaart. Langste was een rondje Stelvio (68 haarspeldbochten omhoog geloof ik :} ) en meerdere passen in 15,5 uur; 670 km.
Slovenië is ook geweldig, de Dolomieten ook en het rijden in Italië is een ervaring apart.....
Gross Glockner is minimaal tot april gesloten. En ook mid-zomer bovenop nog erg fris...
 
Als je in mei gaat, check dan tevoren even of de passen die jullie willen gaan rijden al wel open/begaanbaar zijn.

Kan me van Timmelsjoch eens herinneren dat ie eind juni pas open ging en vrij vroeg (sept/okt) weer dicht.
Hoor ik Timmelsjoch???

dscn0005s.jpg


dscn0004s.jpg


dscn0003s.jpg


:} :] 8-)

Grtz
 
Heel wat keertjes geweest zowel op ons zelf als met de KNMV voordeel met organisatie is dat alles perfect is geregeld en de routes kloppen dus geen tijdverlies met zoeken.

Ps. 1000 km op de motor is erg veel zeker als je de dag daarna ook nog wil rijden en genieten, maar het hangt van de type motor af.
 
Ik lees altijd de reisverslagen in de Moto73 en na de fotos hier te hebben gezien wil ik ook zeker erheen komende zomervakantie *D ...

alleen ik heb mn motorrijbewijs nog maar een paar maand en mn vader zegt dat het onverandwoord is om op je eerste grote motortrip al zover te gaan rijden door de bergen.

moet ik het hier bij laten of toch mn zin doorzetten?
 
Ik lees altijd de reisverslagen in de Moto73 en na de fotos hier te hebben gezien wil ik ook zeker erheen komende zomervakantie *D ...

alleen ik heb mn motorrijbewijs nog maar een paar maand en mn vader zegt dat het onverandwoord is om op je eerste grote motortrip al zover te gaan rijden door de bergen.

moet ik het hier bij laten of toch mn zin doorzetten?

De zomervakantie duurt nog ff...

Nu dus ervaring opdoen met k*tweer. Van het voorjaar grote afstanden gaan rijden en opbouwen richting Eifel.
Weekendje Eifel/Moesel/enz.

En hoop lol en hoop ervaring opdoen.

Je zou evt nog kunnen zien of je een Eifel-bergtraining kan doen voor de tijd.

Laat je vooral niet opnaaien en rij naar eigen kunnen. Jammer dat ze je voorbij komen. Laat ze maar gaan. Als je je laat opnaaien lig je er sneller af dan wanneer je "rustig" aan doet.

En die grote afstand hoef je niet in 1 keer te rijden. Als jij hem, wegens gebrek aan ervaring, in 3 dgn wil rijden, dan doe je dat toch.
Tis vakantie hoor.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan