Dolomietentour - foto's

kleck

MF veteraan
22 mei 2004
1.566
0
38
Melissant
Ik heb ook alweer zin in volgend jaar :9

Laatste sessie... :)

En als afsluiter....een koekblik :9~

Laatst bewerkt:

Snowboarder

Die hard MF'er
31 jul 2005
354
0
37
Hengelo
jeetje wat een mooie foto's zeg. Hoge zonnige bergen
daar hou ik wel van 8-)

was dit een route die je zelf hebt uitgestippeld?
Is het mogelijk meer info te krijgen over de rit,
zoals aantal dagen, plaatsen etc??

wil namelijk ook van het zomer een rit richting
die kant op maken,

alvast bedankt!!!

:]

ER-1

MF veteraan
17 feb 2004
7.447
0
Mooie foto's!!!

Maar iets teveel oranje in de foto's B| .....ben nog bezig met verwerken.

NarduS

MF veteraan
1 apr 2003
2.152
0
wreeeeeeeeeeeeeeeeed !!! IK WIL OOK EEN KEER !!

wats up met die foto vanuit een bus |(

Biancie

MF veteraan
28 mrt 2006
5.550
4
46
Mooie foto's hoor! Mijn mannetje is daar nu ook bezig, alleen dan op een racefiets.... O-) Als ik eraan denk, word ik al moe! ;)

kleck

MF veteraan
22 mei 2004
1.566
0
38
Melissant
jeetje wat een mooie foto's zeg. Hoge zonnige bergen
daar hou ik wel van 8-)

was dit een route die je zelf hebt uitgestippeld?
Is het mogelijk meer info te krijgen over de rit,
zoals aantal dagen, plaatsen etc??

wil namelijk ook van het zomer een rit richting
die kant op maken,

alvast bedankt!!!

:]

Wij hebben de centrale dolomieten tour van vrij uit gereden. Lekker overnacht in 1 hotel en vanuit daar dagelijks een route gereden van ruim 200 kilometer. Echt een aanrader moet ik zeggen! *O*

kleck

MF veteraan
22 mei 2004
1.566
0
38
Melissant
Mooie pics, nog iets gemerkt van de strengere wetgeving?
Ja ik had mezelf ook ingesteld op een strengere wetgeving maar.....
Heb er niks van gemerkt :9 Best wel wat Caribeniri gezien maar totaal geen last van gehad. Hangt natuurlijk wel van je manier van rijden af :] Zolang je in de dorpjes rustig aan doet valt het allemaal wel mee :)

quickshifter

Die hard MF'er
19 apr 2004
493
0
tilburg
Wij hadden dus eerst een motortrailer in gedachten,maar doen het maar weer op de oude manier zitten,tanden op elkaar,gas geven,op het tandvlees rijden,tanken,bakken water,tanken,zitten,tanden op elkaar,gas geven,op het tandvlees rijden,tanken,bakken water,tanken,bakken water over je heen,etc :] ,waarschijnlijk weer bij de bodemsee over nachten,bij bregenz oostenrijk in,tjimmeltjoch,jaufenpass,brixen en oostenrijk weer in,fles bier. :Y

p.s dit jaar op de gixxer 750 K2 zit relaxter dan een gixxer 750 L,dat dan weer wel *O*

p.ps. bakken water : zijn stort regens,komt in zuidwest duitsland meteen met badkuipen tegelijk naar beneden

Laatst bewerkt:

[email protected]

MF veteraan
7 dec 2002
1.184
0
Raalte
www.mafkezen.com
Wij hadden dus eerst een motortrailer in gedachten,maar doen het maar weer op de oude manier zitten,tanden op elkaar,gas geven,op het tandvlees rijden,tanken,bakken water,tanken,zitten,tanden op elkaar,gas geven,op het tandvlees rijden,tanken,bakken water,tanken,bakken water over je heen,etc :] ,waarschijnlijk weer bij de bodemsee over nachten,bij bregenz oostenrijk in,tjimmeltjoch,jaufenpass,brixen en oostenrijk weer in,fles bier. :Y

p.s dit jaar op de gixxer 750 K2 zit relaxter dan een gixxer 750 L,dat dan weer wel *O*

p.ps. bakken water : zijn stort regens,komt in zuidwest duitsland meteen met badkuipen tegelijk naar beneden

De bodemsee waar is die ergens :+

Ik ken wel de bodensee.

Dolomieten is idd een super gebied om te sturen. Wij zijn er vorig jaar geweest. Wij hebben nog wel een paar foto's staan:

http://gallery.mafkezen.com/v/Vakanties/zomertour+2005/