Dom dom dom

Vanavond even eindje wezen rijden met mn vader (heb zelf mijn papieren nog niet) maar op een industrie terrein toch eventjes wat bochten maken tot..
in een bocht lag dus wat zand/grind waardoor ik onderuit gleed en met mn rug tegen een paal aan ben gekomen.. motor heeft aardig wat schade en liep ook niet meer.. naar het ziekenhuis geweest waar gelukkig bleek dat er niets ernstigs was alleen veel kneuzing en een stijve nek..

ik moest het ff kwijt ;( |( :N -O-

Vooruit blijven kijken en de situatie op de weg zo goed mogelijk van te voren in schatten, heb ik ook vaak moeten horen van mijn instructeur tijdens lessen.
Succes met je lijf en motor.
 
Met vallen en opstaan moet je het leren :X

Blij dat je er zelf niets ernstigs aan over gehouden hebt *D

Motor is zonde ;( ... lesmotor in de poeier rijden is gratis ;)
 
Dat is erg kut, misschien toch iets te graag op je motor gewild.

Gelukkig is het je eigen motor, en niet die van je vader. Anders was het nog erger, vallen met een motor van een ander lijkt me helemaal erg.
Zelf herstel je wel weer, fysiek gezien dan.

Succes met het behalen van het papiertje en het oplappen.
 
Bale man -O-
Ach,zo beginne velen van ons, iig ik ook.
Altijd dus asfalt inspecteren als je de bocht in gaat 8-)
Niks van aantrekken.
Beterschap en weer op dat paard stappen :)
 
Vanavond even eindje wezen rijden met mn vader (heb zelf mijn papieren nog niet) maar op een industrie terrein toch eventjes wat bochten maken tot..
in een bocht lag dus wat zand/grind waardoor ik onderuit gleed en met mn rug tegen een paal aan ben gekomen.. motor heeft aardig wat schade en liep ook niet meer.. naar het ziekenhuis geweest waar gelukkig bleek dat er niets ernstigs was alleen veel kneuzing en een stijve nek..

ik moest het ff kwijt ;( |( :N -O-

.... Het is inderdaad wel "een beetje dom" ...... O-)

(maar dat je bent niet de enige waarop dat van toepassing is 8-) )
 
mijn pa heeft net de motor thuis gebracht met de vrachtwagen... schade valt gelukkig toch wel mee op de lak zit bijna geen krasje alleen de uitlaat een beetje en de remhendel verder niet veel aan te zien alleen hij maakt geen contact vanmiddag maar eens even naar kijken -O-
 
bel even man als je gaat rijden blijf ik binnen!!! geen papieren waarschijnlijk net je rijbewijs en dan even de macho gaan uithangen op een industrie terein want daar kan mij toch niets gebeuren. het zal je leren!!! B| :X
 
bel even man als je gaat rijden blijf ik binnen!!! geen papieren waarschijnlijk net je rijbewijs en dan even de macho gaan uithangen op een industrie terein want daar kan mij toch niets gebeuren. het zal je leren!!! B| :X
:Z Hij geeft toch toe dat hij dom bezig was
Zelf nooit iets verkeerd gedaan zeker????
 
bel even man als je gaat rijden blijf ik binnen!!! geen papieren waarschijnlijk net je rijbewijs en dan even de macho gaan uithangen op een industrie terein want daar kan mij toch niets gebeuren. het zal je leren!!! B| :X

volgens mij bedoelt ie geen rijbewijs... maar oke, blijft een domme actie. zonde van de motor natuurlijk en gelukkig heb je geen andere mensen in je val meegenomen. dan had je de poppen aan t dansen gehad. ;) succes met opknappen! :)
 
bel even man als je gaat rijden blijf ik binnen!!! geen papieren waarschijnlijk net je rijbewijs en dan even de macho gaan uithangen op een industrie terein want daar kan mij toch niets gebeuren. het zal je leren!!! B| :X

ja het is dom weet ik... ik de macho uithangen ? nee absoluut niet heb niet gezien dat er vuil in de bocht lag en daar ga je al... B|
mensen meenemen in de val was niet mogelijk gezien er niemand was behalve wij..
 
schadevergoeding had ik zowieso wel kunnen vergeten alleen WA
 
bel even man als je gaat rijden blijf ik binnen!!! geen papieren waarschijnlijk net je rijbewijs en dan even de macho gaan uithangen op een industrie terein want daar kan mij toch niets gebeuren. het zal je leren!!! B| :X
Weet je wat, kom maar gewoon niet meer op straat. Want, weet je... Er rijden in NL nog wel meer mensen zonder verzekering. En ook zonder rijbewijs. Echt waar. :o

Stel je niet zo aan. :Z

En afgezien daarvan, als die motor verzekerd is, keren ze aan jou echt wel uit als ie jou voor je flikker rijdt. Alleen gaan ze het daarna bij hem verhalen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan