Dom dom dom

dat is echt niet dom hoor. Morgen gewoon weer zonder rijbewijs gaan rijden!
 
Tegen mij hebben ze altijd gezegd dat je alles leert met vallen en opstaan.
Hou hier de (computer)tafel vast, maar op de motor is die uitspraak nog niet ten uitvoere gebracht (en zou dat zo willen houden O-) ).
Veel sucses met het herstel van je motor en jezelf.
 
Probeer het volgende keer eens met losse handen of met zij wieltjes!! |( Ryden zonder rijbewijs is net zo dom als :X zondercon :X
 
Probeer het volgende keer eens met losse handen of met zij wieltjes!! |( Ryden zonder rijbewijs is net zo dom als :X zondercon :X
bull-shit, dat hij geen rijbewijs heeft betekend niet dat hij niet kan rijden! misschien heeft hij zijn eerste examen al gehad of is hij al bijna zover.
dit had net zo goed kunnen gebeuren als hij wel zijn rijbewijs zou hebben gehad!!
 
is toch bewezen dat hij niet kan rijden den eerste den beste bocht en hij ligt er _O- ik zou er niet van verschieten moest hij dat zand daar nadien zelf uitgestrooid hebben :Y of in zijn topic er gewoon bij verzonnen en was er gewoon geen zand _O- :W
 
heb 18 okt avd en ja ik kan wel rijden heb al veel enduro gereden niet dat dat te vergelijken is maar toch en nee het was niet de eerste de beste bocht
 
ff oefenen met pa (toen ie nog kon rijden) heb ik ook gedaan zonder te vallen is helaas opknappen roze papiertje halen !

En niet stiekum op de motor je rijbewijs op gaan halen he want dat mag niet 8-)
 
Weinig schade :? Anders streetfightah bouwè... ;)

Maar beterschap en idd het is een harde les geweest, maar dan heb je dat ook weer achter de rug en kan je fijn :] tijdens het lessen en laterzzz :Y
 
bel even man als je gaat rijden blijf ik binnen!!! geen papieren waarschijnlijk net je rijbewijs en dan even de macho gaan uithangen op een industrie terein want daar kan mij toch niets gebeuren. het zal je leren!!! B| :X


och gut, een heilig boontje _O- je rijd ook nooit te hard neem ik aan?

@TS

lullig en sterkte!
 
Terug
Bovenaan Onderaan