dom, dom, dom

Ik rij vandaag in mijn koekblik naar mijn werk omdat mijn motor op dit moment op zijn wielen staat te wachten, zie eerdere topic hierover.
Tot mijn stomme verbazing, zie ik een motor mij voorbij rijden met een meisje van ongeveer 7 of 8 zonder beschermende kleiding of wat dan ook, je kunt wel als rossi rijden en nooit een ongeluk hebben gehad, maar de rest niet en een ongeluk zit in een kleine hoek.
Ik zou mezelf nooit vergeven als mijn dochter verongelukt door het toedoen van papa!!!!!!!!!!!! |(
Dit wilde ik weer even kwijt :]
(Afbeelding)




Ach ja, ... de Bijbel begint óók met Genesis!







En toen begon het gedonder pas écht!
 
fotosjoep?? :+

Is deze niet al ene keer voorbij gekomen op 't forum?
 
Laatst bewerkt:
je telefoon in je handen houden tijdens het rijden is lekker veilig. |(

Ik stond voor een stoplicht, veilig genoeg denk ik dan met een gsm in je hand.
moraal van het verhaal is de dochter en niet de bestuurder, al was ie zelfs bloot, had ik er geen foto van gemaakt, volwassen genoeg om te weten wat ie moet doen, maar die meisje, als er wat gebeurt, wie leg haar uit, dat door toedoen van een eikel, zij haar hele leven maar verschillende huid transplataties moet ondergaan....................... :]
 
maar die meisje, als er wat gebeurt, wie leg haar uit, dat door toedoen van een eikel, zij haar hele leven maar verschillende huid transplataties moet ondergaan....................... :]
Ik denk mama, tot in den eeuwigheid, want vrouwen blijven maar zeuren enzo :Y



;)
 
yamamocro......zagbi...ik kan alleen maar zeggen |( '( maar zijn verantwoording, tis te hopen dat het een eenmalige aktie was.
 
waar maak je je druk om zeg |( |( |(


er zijn wel belengrijker dingen om je druk om te maken en dan heb ik het niet
over een andermans problemen.. :(

dat iemand een kind achterop wil nemen is niet mijn probleem (of het moet mijn
kind zijn)

dat iemand in z'n blote kont wil motorrijden is niet mijn probleem ( of het moet
mijn motor zijn)

nee zo ken ik wel uren doorgaan.... laat dat kind toch genieten van dat tochtje.
het lijkt me sterk dat ze onder dwang achterop is gezet in d'r pyama
 
Terug
Bovenaan Onderaan