Dom of stom (zwaaien)

wie is er nou stom?

  • Hij

    Stemmen: 11 7,9%
  • of ik?

    Stemmen: 118 84,9%
  • of de kat?

    Stemmen: 10 7,2%

  • Totaal aantal stemmers
    139

Shifty

Die hard MF'er
10 mrt 2003
398
0
papendrecht
Ik les al enige tijd met een er-5 ik groet er ook op, maar soms rij ik op een scooter :X .
Nu sta ik op de scoot voor een stoplicht en een gast op een GPZ staart me aan, oke dus ik groet em ,.....en juist hij groet niet terug, hij gaapt me nog een uurtje na. Na een minuutje doet ie het nog steeds, dus ik kijk em aan ik de hoop dat ik terug zwaait..nope nee niet.
Het herhaalt zich nog 2x en toen gaf ik hem de vinger. In your FACE.
Mischien kan het ook dat ik als 18 jarige niet weet hoe de wereld werkt, Hmmm of bestaan er nog steeds mensen die geen kinderen wilden en er toch 6 hebben en een baantje hebben als Dickhead 24/7 en tevens al 3 jaar met aambeien rijden, nee he' dat zal toch niet? Tja hoe dichter bij Dort het wordt hoe rotter het wordt..


PS de scoot is me broertje, en ik had een goede dag :z
 
ach ja, als je op een scooter rijd kan je niet verwachten dat er word terug gezwaaid. De meest mensen hier hebben hier nml een hekel aan.

( "hij" gestemd, neit zo zielig doen, gewoon ff terug zwaaien vind ik)


 
ach ja, als je op een scooter rijd kan je niet verwachten dat er word terug gezwaaid. De meest mensen hier hebben hier nml een hekel aan.

( "hij" gestemd, neit zo zielig doen, gewoon ff terug zwaaien vind ik)


Ik ga ook niet zwaaien naar scooters.... ben blij als ik een keetje niet hoef te zwaaien met al die motoren op de weg soms.... en dan zeker ook nog naar scooters :X bekijk het!

(en dan al helemaal niet naar scooters, honda 4 takt bromfietsjes... daar valt over te twijfelen :P )
 
Groeten is toch niet verplicht of wel soms? Ik kan me voorstellen dat je het vervelend vind, maar ik zwaai ook niet naar iedereen (alleen als ik het ook ZIE en als ik niet net in een bocht zit of iets dergelijks). Persoonlijk vind ik het een beetje jammer om dan maar gelijk kwaad te worden (weet je zeker dat die kerel je wel ZAG zwaaien?). :X ... bovendien kun je inderdaad niet verwachten dat er naar je gegroet wordt als je op de scooter zit, zo is het nu eenmaal '(

* KawaNinja zal voortaan beter op groetende scootertjes letten voordat ze boos worden :]
 
het moet niet erger worden :X

"ja ik zat op de fiets, ik zwaaide naar meerdere motorrijders, maar ze zwaaide niet terug!!!! DE SCHOFTEN! :( en dat terwijl ik OOK motorrijder ben!!!"


;)
 
Koop een "echte" motor en dan zal je misschien een groet krijgen.
Ik groet zeker geen scooters of dergelijke brommertjes... :Z :Z

Ciao en hopelijk kom ik je niet tegen.
 
full
zwaaien naar scooters gaat me een beeeeetje te ver :P
 
Als ik zwaai naar een scooter is dat meestal met mijn duim (middelvinger) omdat ze van die achterlijke praktijken uithalen
 
tijdens het rijden kan ik begrijpen dat je niet groet, als je langer dan een minuut stil staat en tch niks staat te doen..

maarja ik ben denk ik een beetje te vriendelijk ofzo
 
Groet alleen met min 20 of lager, als de echte motor-freaks opstaan }) . In de zomer kan je beter een armleuning op je stuur zetten, met al die motorrijders tegenwoordig (zegt de 20-er ;) ).

scootahs geen denken aan, al moet ik een uur voor de brug wachten naast zo'n dwaas.
 
Ik heb last van een tik. Ik heb de neiging om naar mensen in cabrio's te zwaaien. Dokter ben ik normaal? geen idee hoe het komt... meer mensen die er last van hebben?
 
Ik les al enige tijd met een er-5 ik groet er ook op, maar soms rij ik op een scooter :X .


:o ik zou snel een andere rijschool bellen. Het probleem is volgende: je zwaaide wel maar hij zwaait niet terug. ik zou nooit als eerste een scooter begroeten :r (I RATHER DIE), maar als ie mij eerst gaat groeten en zoals in jou geval 2x, dan moeten er toch radertjes gaan draaien...deze jongen is een toekomstige motorrijder...ik zou dan wel HEEL voorzichtig teruggroeten.

PS lose the scootah man
 
Sta ik met de motor voor het stoplicht begint er een brom scooter naar me te zwaaien. Zal die brommert achter me wel bedoelen denk ik. Motor staat ook in de versnelling dus terug zwaaien betekent een wheely waar ik ff geen zin in heb... minuutje later zwaait het zelfde scootertje alweer. Nou een knipoog dan maar denk ik. Steekt ie zijn middel vinger op? Zo bedoelde ik het niet :?

Anyway, soms zwaai ik perongeluk naar een brommer omdat het een motor lijkt. Verder niet.
 
reed vandaag een of andere halfe gaar op een vage tjopper achtig iets tege moet...al een halve km van te voren stak ie recht omhoog zn hand met daarop recht omhoog zn vinger. Net alsof ie me op een neerstortend vliegtuig wilde wijzen. Dee net alsof ik m niet zag. He shifty, wasjij da?
 
Terug
Bovenaan Onderaan