rvh
MF veteraan
Ben gisteren bij de Domeinen in Bleiswijk geweest waar ze zomaar een leuke motor er tussen hadden staan: een Bandit600 met iets meer dan 3000km's.
Was echter een probleem, wat mij toch tegenhoud van het plaatsen van een bod. Dat ding heeft dus volgens de catalogus geen kenteken en dat betekent dus waarschijnlijk BPM, BTW en keuring als bijkomende kosten. Het bouwjaar was niet bekend, maar er zat wel een (waarschijnlijk dus een valse) kentekenplaat op MV-03-TS. Voorspatbord en kentekenplaat stickertje van Motoport en op de flank stond iets van Roefs motoren.
Navraag bij zo'n mannetje van Domeinen leerde dat dat ding waarschijnlijk naar Nederland is gehaald en men er zo mee is gaan rijden, dus zonder keuring ed.
Vragen:
-Hoe ga je na uit welk bouwjaar de fiets is?
-En is het lastig om dat ding op een ned. kenteken te krijgen? Waarschijnlijk zitter er nl. geen papieren bij. Kosten?
Was echter een probleem, wat mij toch tegenhoud van het plaatsen van een bod. Dat ding heeft dus volgens de catalogus geen kenteken en dat betekent dus waarschijnlijk BPM, BTW en keuring als bijkomende kosten. Het bouwjaar was niet bekend, maar er zat wel een (waarschijnlijk dus een valse) kentekenplaat op MV-03-TS. Voorspatbord en kentekenplaat stickertje van Motoport en op de flank stond iets van Roefs motoren.
Navraag bij zo'n mannetje van Domeinen leerde dat dat ding waarschijnlijk naar Nederland is gehaald en men er zo mee is gaan rijden, dus zonder keuring ed.
Vragen:
-Hoe ga je na uit welk bouwjaar de fiets is?
-En is het lastig om dat ding op een ned. kenteken te krijgen? Waarschijnlijk zitter er nl. geen papieren bij. Kosten?