Domeinen

Haaans

Die hard MF'er
31 mei 2004
307
0
Op de website van domeinen worden deze maand een aantal KTM's te koop aangeboden.

zie http://domeinen.minfin.nl

Ik kan van de foto's niet zien welk model dit is maar ze zijn van 1994/1995. Misschien dat een kenner ziet wlek model dit is.. Motoren staan wel zonder kenteken! Maar verlichting etc zit er volgens mij wel op en bij de omschrijving staat wel een kenteken vermeld.. Maar bij de RDW opvragen levert niks op. Lijkt mij niet al te moeilijk alsnog een kenteken voor aan te vragen.

Anyway, kijkdag is altijd eerste maandag van de maand in Soesterberg..

full
 
De kentekens lijken mij militaire kentekens. Aangezien defensie nu met LC4's rijdt zullen het wel de test motoren zijn voor de selectie van de motoren, ook gezien de oplopende kentekens. Waarschijnlijk zijn het LC4 400's.

Maurice
 
Het zijn idd militaire kentekens.
Bij de verkoop krijg je een "bewijs van rechtmatige verkrijging" dus je loopt zonder kenteken de poort uit.
Daarna bij RDW laten keuren.. Dan moet er wel knipperlichten / spiegels / claxon / goede demper en de rest van de flikkerse boel in orde zijn.

Zie voertuigreglement

Wat zou zoiets nog moeten opleveren denken jullie?
 
bovenop je bod komt nog 15% 'opgeld'..

je zou in Nederland eens iets kopen zonder op een of andere manier belasting te betalen '( ;( :N

Op de site van domeinen zijn ook uitslaglijsten terug te vinden van de biedingen van de vorige maand. Kun je een idee krijgen van de bedragen die geboden worden.
 
Dat is eerste klas MEUK, afgeragd, om zogenaamd "te testen"
Daar moet je je vingers niet aan branden.
 
Hier de prijzen waar ze voor zijn weggegaan:

6261 - €950
6262 - €1.005
6263 - €1.111
6264 - niet gegund
6265 - €1.081

das nie voor nop..
 
Hier de prijzen waar ze voor zijn weggegaan:

6261 - €950
6262 - €1.005
6263 - €1.111
6264 - niet gegund
6265 - €1.081

das nie voor nop..

Niet goedkoop... Maar ook niet heel erg veel geld. Maar het lijkt mij niet echt de moeite om zoiets daar proberen te kopen. Ik ken iemand die er een Viper kocht voor 50.000 oude guldens onder de marktwaarde. Dat is pas de moeite!
 
Terug
Bovenaan Onderaan