Dominator te koop

Status
Niet open voor verdere reacties.

ldekker00

MF'er
21 sep 2011
30
0
Den Haag
Honda Dominator NX650 , kleur: rood, bouwjaar 1989, 35000! km, 1 uitlaat ipv 2 Perfecte staat
Geen valschade, accu 2010, electr-en kickstarter, jaarlijkse beurt altijd bij Motor Mercuur DH.
Vraagprijs: 1050 euro, onderhandelen mogelijk
full
 
Laatst bewerkt:
waarom nou als mijn meissie net een Alp heeft gekocht deze aanbieden? Had je dat niet een maand eerder kunnen doen?
 
Jeetje, echt balen zeg!!! Tis dat mijn vader kort geleden overleden is anders had ie zeker in aug erop gestaan... Een Alp.... zeg tegen haar dat ze 'm snel moet inruilen! :))
Wens 'r veel plezier!
 
Nee joh, onwijs balen!! Ik ben natuurlijk veel te laat. Ik had het voor de zomer moeten doen, maar ja, geen gelegenheid gehad.
Ik heb 'm zelfs al op marktplaats gezet (of all places!) Weet jij niet iemand? Ik kan het geld goed gebruiken (iedereen natuurlijk) mijn auto, die helaas nodig is, heeft wat prijzige reparaties op de agenda staan..
 
Apart eigenlijk... het valt me nu pas op dat bij "actieve onderwerpen" mijn "te koop verhaal" iedere keer kennelijk mee verhuisd is met de datum! Waardoor hij steeds op de eerste pagina staat!
Hulde aan de lui die dit regelen!!!!!
 
Foutje. Ik heb je een mailtje gestuurd.

Groeten,

Laurens
 
Laatst bewerkt:
Ikke ben het ff kwijt.... ik dacht te reageren op het bericht "mooie uitlaat" of dit serieus bedoeld was? En ik krijg van 3 versch figuren een bericht...
Zealot: welk bod?? Niks gezien
 
mensen praten hier graag voor hun beurt :Y
ik heb zelf ook een pro-duro op mijn ''thumper'' en ben er mega content mee.
jij hebt toch óók een pro-duro? of is het een pro-duo.
 
Laatst bewerkt:
Fijnste motor die ik gehad heb, zou er graag weer een hebben maar 2 is voor mij helaas 1 teveel.
Succes met de verkoop!
 
Ikke ben het ff kwijt.... ik dacht te reageren op het bericht "mooie uitlaat" of dit serieus bedoeld was? En ik krijg van 3 versch figuren een bericht...
Zealot: welk bod?? Niks gezien

durf geen bod te doen, kwa budget kom ik niet ver, en ik krijg ruzie (moet/moest juist krimpen heb nl al 2 motoren)
 
zoek wel een leuke allroad/offroad, wil graag meedoen aan een allroaddag, maarja om daar een motor voor te kopen (die ene keer in t jaar) vindt ik iets te gek :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan