Domme motorrijders op gladde wegen

altijd dat gezeur om niks...

als je je aan iedereen gaat lopen irriteren op de weg moet je als TS je mss maar niet op de Nederlandse wegen begeven... de één heeft nou eenmaal een andere rijstijl als de ander, laat die van mij nou net sportief zijn :P

oh ja... ff zwaaien :W :W
 
Vanochtend kwam er eentje voorbij in de ochtendspits met 150 tussen de auto's doorslalommend bij grensovergang Hazaldonk.
Hij had zelfs z'n nummerplaat keurig afgeplakt, waarschijnlijk om hem te beschermen tegen de pekel :?

Ja, ook de drugrunners hebben het zwaar in deze tijden.



:} :+
 
altijd dat gezeur om niks...

als je je aan iedereen gaat lopen irriteren op de weg moet je als TS je mss maar niet op de Nederlandse wegen begeven... de één heeft nou eenmaal een andere rijstijl als de ander, laat die van mij nou net sportief zijn :P

oh ja... ff zwaaien :W :W

Maar dan niet gaan janken als je met " gladheid " op je bek gaat of erger nog dat ze het thuisfront kunnen berichten dat je exit bent... *O*

Want dan krijgen we weer een overlijden bericht op MF van zo een stoere motorrijder die wel wist hoe hij moest rijden en waarvan niemand wist hoe het toch kon gebeuren... :r
 
tuurlijk snap ik dat er bedoeld wordt, dat een scooter totaal anders is dan een motor (vooral wielomvang), bandenkwaliteit moet je je niet op verkijken, zitten aardige bandjes tussen. (bovendien dragen die ook minder gewicht, maar dat terzijde)

in mn haast op verstuur reactie te klikken (baas kwam er aan), vergeten een emoticon erbij te zetten :)


scooters scooters scooters.... uit noodzaak ooit is een jaar mee rondgereden (een zwarte... lmao) en is het ding waar ik het meest mee op men bek ben gegaan... getver... te kleine wielen, te glad bij het minste aan ijzel of sneeuw... voorwiel gaat snel onderuit... zucht... nee, sorry... nie men ding ;) had liever men oude yamaha DT op zon momenten... en nu nog veeel liever men motor... ook al is het altijd wel vermoeiend thuiskomen na een rit snachts over de ijzelige banen en door de dunne laagjes sneeuw n modder... vraagt tien keer zoveel inspanning en concentratie meestal en echt vooruitgaan doe ik dan ook niet...
 
Motorrijders die langzamer dan ik zijn kunnen niet rijden. :N

Motorrijders die sneller dan ik zijn rijden levensgevaarlijk. |(

Motorrijders die net zo snel als ik zijn probeer ik ten koste van alles in te halen! })
 
Motorrijders die langzamer dan ik zijn kunnen niet rijden. :N

Motorrijders die sneller dan ik zijn rijden levensgevaarlijk. |(

Motorrijders die net zo snel als ik zijn probeer ik ten koste van alles in te halen! })
Dat is quotewaardig! :^
 
Maar dan niet gaan janken als je met " gladheid " op je bek gaat of erger nog dat ze het thuisfront kunnen berichten dat je exit bent... *O*

Want dan krijgen we weer een overlijden bericht op MF van zo een stoere motorrijder die wel wist hoe hij moest rijden en waarvan niemand wist hoe het toch kon gebeuren... :r
Meestal is dat ongeval te wijten aan een chauffeur, die zijn/haar manoeuvre op een voor de andere weggebruikers levensgevaarlijke manier uitvoert.
 
volkomen onverantwoord |(
onbegrijpelijk dat mensen met vorst nog op de motor stappen.
en dan zeker ook nog met een hand op hun heup rijden, levensgevaarlijk.

ik ben blij dat er hele verantwoordelijke mensen zijn die hier vanachter hun autoraam wat van zeggen :W
 
volkomen onverantwoord |(
onbegrijpelijk dat mensen met vorst nog op de motor stappen.
en dan zeker ook nog met een hand op hun heup rijden, levensgevaarlijk.

ik ben blij dat er hele verantwoordelijke mensen zijn die hier vanachter hun autoraam wat van zeggen :W

Ja hoor jongen, zeker weer zo'n 20 jarige YUP die van een lening een motor heeft gekocht.

Afgezien daarvan denkende dat hij zeer goed kan rijden en dat gladheid het alleen maar stoerder maakt.

Ik ben zeker niet een verantwoordelijk persoon, want als het weer het toelaat rijd ik ook 200 +++ op mijn ZX12R, maar wel als het kan en niet met regen of met gladheid.

Maar echt toppie jongen, goed doorgaan zo en vooral met een aantal andere Yuppie's dit soort dingen uithalen, want je begrijpt niet dat mensen die deze verantwoording schijnbaar niet kunnen dragen en denken dat ze kunnen rijden in alle omstandigheden en dan uiteraard met en flinke snelheid etc. etc., ook het leven van anderen in gevaar brengen.
Maar ach, stoere motorrijders als jullie, maakt dat niets uit he, want er kan toch niets gebeuren........................... :r :r :r
 
Ja hoor jongen, zeker weer zo'n 20 jarige YUP die van een lening een motor heeft gekocht.

Afgezien daarvan denkende dat hij zeer goed kan rijden en dat gladheid het alleen maar stoerder maakt.

Ik ben zeker niet een verantwoordelijk persoon, want als het weer het toelaat rijd ik ook 200 +++ op mijn ZX12R, maar wel als het kan en niet met regen of met gladheid.

Maar echt toppie jongen, goed doorgaan zo en vooral met een aantal andere Yuppie's dit soort dingen uithalen, want je begrijpt niet dat mensen die deze verantwoording schijnbaar niet kunnen dragen en denken dat ze kunnen rijden in alle omstandigheden en dan uiteraard met en flinke snelheid etc. etc., ook het leven van anderen in gevaar brengen.
Maar ach, stoere motorrijders als jullie, maakt dat niets uit he, want er kan toch niets gebeuren........................... :r :r :r

Je hebt je oordeel wel snel klaar :Z

Je kon geen lening krijgen toen je 20 was :?
 
Ja hoor jongen, zeker weer zo'n 20 jarige YUP die van een lening een motor heeft gekocht.

Afgezien daarvan denkende dat hij zeer goed kan rijden en dat gladheid het alleen maar stoerder maakt.

Ik ben zeker niet een verantwoordelijk persoon, want als het weer het toelaat rijd ik ook 200 +++ op mijn ZX12R, maar wel als het kan en niet met regen of met gladheid.

Maar echt toppie jongen, goed doorgaan zo en vooral met een aantal andere Yuppie's dit soort dingen uithalen, want je begrijpt niet dat mensen die deze verantwoording schijnbaar niet kunnen dragen en denken dat ze kunnen rijden in alle omstandigheden en dan uiteraard met en flinke snelheid etc. etc., ook het leven van anderen in gevaar brengen.
Maar ach, stoere motorrijders als jullie, maakt dat niets uit he, want er kan toch niets gebeuren........................... :r :r :r
Ik lees dat stukje toch een beetje met ironie. Zeker als je de voorgeschiedenis kent waar de persoon die je afbekt ook aan refereert.
 
Ja hoor jongen, zeker weer zo'n 30 jarige YUP die van een lening een motor heeft gekocht.

Afgezien daarvan denkende dat hij zeer goed kan rijden en dat gladheid het alleen maar stoerder maakt.

Ik ben zeker niet een verantwoordelijk persoon, want als het weer het toelaat rijd ik ook 200 +++ op mijn ZX12R, maar wel als het kan en niet met regen of met gladheid.

Maar echt toppie jongen, goed doorgaan zo en vooral met een aantal andere Yuppie's dit soort dingen uithalen, want je begrijpt niet dat mensen die deze verantwoording schijnbaar niet kunnen dragen en denken dat ze kunnen rijden in alle omstandigheden en dan uiteraard met en flinke snelheid etc. etc., ook het leven van anderen in gevaar brengen.
Maar ach, stoere motorrijders als jullie, maakt dat niets uit he, want er kan toch niets gebeuren........................... :r :r :r
*D hey! Dat ben ik! *D
 
Motorrijders die langzamer dan ik zijn kunnen niet rijden. :N

Motorrijders die sneller dan ik zijn rijden levensgevaarlijk. |(

Motorrijders die net zo snel als ik zijn probeer ik ten koste van alles in te halen! })


Hahaha, en het klopt ook nog..
Geweldig statement *O*
 
Ene topic van rooksignaal is dicht, en het volgende wordt vrolijk weer even boven water gehaald. _O- Prachtig. _O-
 
Ben het wel met TS eens, ze moeten eens stoppen met strooien, wegen gaan spiegelen door al die pekel, de weg wordt er gewoon spiegelglad van.
Het is droog, dus opzouten met die pekel, kan ik tenminste weer doorrijden :P
 
Ja hoor jongen, zeker weer zo'n 20 jarige YUP die van een lening een motor heeft gekocht.

Afgezien daarvan denkende dat hij zeer goed kan rijden en dat gladheid het alleen maar stoerder maakt.

Ik ben zeker niet een verantwoordelijk persoon, want als het weer het toelaat rijd ik ook 200 +++ op mijn ZX12R, maar wel als het kan en niet met regen of met gladheid.

Maar echt toppie jongen, goed doorgaan zo en vooral met een aantal andere Yuppie's dit soort dingen uithalen, want je begrijpt niet dat mensen die deze verantwoording schijnbaar niet kunnen dragen en denken dat ze kunnen rijden in alle omstandigheden en dan uiteraard met en flinke snelheid etc. etc., ook het leven van anderen in gevaar brengen.
Maar ach, stoere motorrijders als jullie, maakt dat niets uit he, want er kan toch niets gebeuren........................... :r :r :r


_O- _O-

whahaha, je bent nooit te oud om te happen, of te jong, weet niet hoe oud je bent?

maare, jij gaat dus met de auto naar het werk als het dreigt te gaan regenen?
 
Terug
Bovenaan Onderaan