Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
dus het tegenovergestelde van wat net werd gezegd ?
boven on rechts off beneden reserve? dan moet het zo kloppen
Topicstarter zegt:
.
Tip 2.
stopt ie met een volle tank na een kilometertje, staat ie op gesloten.
stopt ie met een volle tank na een paar km, staat ie op reserve
stopt ie met een volle tank na een paar honderd km, bank/portefuille raadplegen.
.
pri/reserve dat is hetzelfde ik zal voor de duidelijkheid zometeen wel even kijken! aangezien ik niet zeker was van mijn eerder post
]
Rij je hem dan niet gewoon helemaal leeg waardoor je ook geen reserve meer overhoudt? Maw met je kraantje op reserve rijd je verder dan op on. Of heb ik dat nou verkeerd?
Nu al??
Ik rijd zelf een CBR600F uit 1990 (PC23) en het zit dus zo voor dit model:
Naar boven = normaal open
Naar achteren = dicht
Naar beneden = reserve.
Bij een aantal recentere modellen van de cbr600f is dit net andersom, maar voor de modellen van 1987-1990 (PC19 & PC23) is het dus zoals ik net heb aangegeven.
tis gewoon zoals op de foto die ik poste
A ik rijd op een vernieuwd F2 model,, volgens mij was alleen de vering aangepast
B echt niet dat ze de standen totaal veranderen ook al hebben ze het benzinekraantje aangepast in de overgang van F2 naar F3 (wat ik overigens nergens kan lezen)
het is dus gewoon
boven: reserve
midden: off
beneden: on
Rij je hem dan niet gewoon helemaal leeg waardoor je ook geen reserve meer overhoudt? Maw met je kraantje op reserve rijd je verder dan op on. Of heb ik dat nou verkeerd?
pri/reserve dat is hetzelfde ik zal voor de duidelijkheid zometeen wel even kijken! aangezien ik niet zeker was van mijn eerder post
u vraagt wij draaien:[afbeelding]