domme vraag waarschijnlijk

Als je in Belgie je motor ingescheven hebt als 25kw,is het naar mijn weten ONMOGELIJK dit nog te veranderen (wettelijk gezien dan he)

Heb ik ooit ergens gelezen maar weet nie waar |(
 
heb ik ooit voor geinformeerd, en het is wel degelijk mogelijk. voor mijn geval was dat dan om naar 25 kw om te zetten. zal even kijken of ik die mail van het ministerie nog heb.

edit: mail gevonden

Geachte,
Een inschrijving van een motorfiets met een ander vermogen dan het oorspronkelijke, kan enkel en alleen als voor dat andere vermogen een proces-verbaal bestaat.
Gelieve u aldus te informeren bij de invoerder van het merk.
Indien deze mogelijkheid bestaat moet een nieuw gelijkvormigheidsattest afgeleverd worden en een nieuwe aanvraag om inschrijving met het andere vermogen ingediend worden.
Hoogachtend,
Willy De Clercq
 
heb ik ooit voor geinformeerd, en het is wel degelijk mogelijk. voor mijn geval was dat dan om naar 25 kw om te zetten. zal even kijken of ik die mail van het ministerie nog heb.

edit: mail gevonden
Maar terug opvoeren mag in Belgie niet meer.
 
kan wel maar moet volgens mij door een erkend bedrijf (lees dealer) gedaan worden omdat je papieren met een importeursverklarin naar de RDW worden gestuurd (dit geldt zeker voor het knijpen), ik weet niet of ze moeilijk zouden doen als je 25kw op papieren hebt staan terwijl dat niet zo is
 
Terug
Bovenaan Onderaan