domme vragen van koekblikker

Status
Niet open voor verdere reacties.
25 mei 2004
120
0
groningen
weet je wat nog veel dommer is.
ik ben in de werkplaats bezig met m'n shovelhead
komt er zo'n "m'neer"aan stiefelen op zo'n eh kwak drifter 1500
nep indian.
m'neer mij vervolgens uitleggen dattie vroeger een indian reed
een liberator om precies te zijn!!!!!!wahahahaha1
eh voor de niet klasieker kenners onder ons een liberator was de europese bijnaam voor de harley-davidson wla/wlc oorlogsfiets.
vervolgens ook nog beweren dat het eneige verschil tussen de kwak en de echte indian was dat het contactslot op een andere plek zit!!!!OINK OINK
er ziet pak em beet zo'n 40 jaar tussen de laatst roodhuid (1953)en de difterrie van kawasaki

:Z
664422.jpg

Kijk eerst een voordat je een topic opent B|

Waarom een slotje?
Heb ik wel vaker da'k niet begrijp dat er een slotje op moet.
Omdat er al een aantal dagen een topic loopt dat over hetzelfde onderwerp gaat. En om te voorkomen dat er allemaal dubbele topics lopen, gaan er topics dicht die dubbel zijn.

Hoop dat het goede uitleg is :)

hoef je er nog niet zo 'genuanceerd' op te reageren O-) . Kan je toch gewoon vragen om te verplaatsen.

[edit] en hij is nieuw. Een beetje coelant zijn.............. nog ;) [/edit]

Dussssssssss Welkom :+

Ja dikke snikkel, je moet wel erg dom zijn als je er een nieuw topic van maakt; als je er dan echt de ballen van snapt, lees de faq dan ff door ofzo...
Anyway, hij weet 't waarschijnlijk wel nu...
Tijd voor 't spinnetje om haar web schoon te vegen :)

Ja dikke snikkel, je moet wel erg dom zijn als je er een nieuw topic van maakt; als je er dan echt de ballen van snapt, lees de faq dan ff door ofzo...
Anyway, hij weet 't waarschijnlijk wel nu...
Tijd voor 't spinnetje om haar web schoon te vegen

:?

ja, voordat we hier een hele flamewar krijgen doen we hem maar dicht :P

aan de topicstarter: je hebt op het verkeerde knopje geklikt ;) Links is een nieuw topic, rechter knopje is om een reactie te geven :)

slotje

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan