Donateur van MF worden?

Het is hier een discussieforum. Als jij het dus ziet als "uitgedaagd" is dat een verkeerde interpretatie. Het is geen arena.

En nu weer on-topic :( en gewoon verder niet meer onzinnig reageren.
ja ok dus als jij leuk zit te posten en ik zeg dat je achterlijk post en dat je op mijn zenuwe werkt,dan ga jij er niet tegen in??
dan ook nog de schuld krijgen ,en bijne gebant worden ,leuk is dat.

maar ja is allemaal oftopic,vanaf nu maar weer ontopic he.
 
Hij is niet de enige bij wie je op de zenuwen begint te werken. B| Je hebt al eens eerder een waarschuwing gehad. Ga door met dit zeuren/provoceren en je bent rap uitgepost op MF. :(
:^

ik post waneer ik wil ,en ik reageer als mensen op mijn reageren,nu reageer ik weer op jou,zo werkt dat op een forum toch,jij betaald ervoor maar je snapt niet eens hoe een forum werkt,de mazzel he!!
@ afw, ik denk dat je het toch niet helemaal begrepen hebt. Prima dat je reageert, maar je kunt ook overdrijven en zo knap vervelend worden. Als je het ergens niet mee eens bent - wat natuurlijk je goed recht is - dan is 1 reaktie meer dan genoeg. Je kunt zelfs zover gaan dat je gewoon niet reageert.... O-)
 
diverse posts van Baksteen en Remakil


Goed,
ik heb weer eens een hoop discussie gevolgd, en ben het met bovengenoemde MFfers eens.
Het gaat mij niet om het geld, en vind het die 15 euro zeker waard.
Aangezien het niet mogelijk is om zonder knopje of link in je profiel te doneren, maak ik slechts 10 euro over.
Dan krijg ik dus als het goed is GEEN officiele doneurstatus ;)
en heb ik lekker wel gestort.
Succes iig, en uiteraard bedankt voor het goede werk.
 
Goed,
ik heb weer eens een hoop discussie gevolgd, en ben het met bovengenoemde MFfers eens.
Het gaat mij niet om het geld, en vind het die 15 euro zeker waard.
Aangezien het niet mogelijk is om zonder knopje of link in je profiel te doneren, maak ik slechts 10 euro over.
Dan krijg ik dus als het goed is GEEN officiele doneurstatus ;)
en heb ik lekker wel gestort.
Succes iig, en uiteraard bedankt voor het goede werk.

Haha, het ei van columbus :}
 
Ik heb niet alle posts hier gelezen, maar wat mij bevreemde is dat ik pas voor € 3 twee MF-stickers inclusief porto/handling etc. kreeg toegezonden.

Misschien een tikkeltje duurder maken?

Afijn mijn zoontje rijdt nu ook met een MF-sticker op zijn electrische motorfiets net als ik op mijn ZX-je, maar vind het bedrag echt te gek voor woorden...
 
Goed,
ik heb weer eens een hoop discussie gevolgd, en ben het met bovengenoemde MFfers eens.
Het gaat mij niet om het geld, en vind het die 15 euro zeker waard.
Aangezien het niet mogelijk is om zonder knopje of link in je profiel te doneren, maak ik slechts 10 euro over.
Dan krijg ik dus als het goed is GEEN officiele doneurstatus ;)
en heb ik lekker wel gestort.
Succes iig, en uiteraard bedankt voor het goede werk.


had je ook 14.99 over kunnen maken O-) ;)
 
jaa maar dan is de diskussie weg, want alleen een kruidenier gaat lopen hakken over een eurocent (tenzij ie naar boven kan afronden natuurlijk ;) )
nu kan je tenminste lopen zeuren over 5 euro, dat kan misschien de moeite nog wel waard zijn. *D
 
Hoe is jullie financiele toestand ? Ik kan natuurlijk wel 15 euro overmaken, maar als dat voor jaren geparkeerd wordt op een rekening omdat er een overschot is...

Is er een soort verantwoording van de uitgaven ? Denk er aan dat als je geen rechtsvorm kiest, de donaties inkomsten zijn. En de fiscus mogelijk moeilijk gaat doen.

Ik ben wel benieuwd naar jullie plannen voor de toekomst.

Leuke site, leuke deelnemers.

Ga zo door !

En trek aan de bel als je te kort komt.
 
Goed,
ik heb weer eens een hoop discussie gevolgd, en ben het met bovengenoemde MFfers eens.
Het gaat mij niet om het geld, en vind het die 15 euro zeker waard.
Aangezien het niet mogelijk is om zonder knopje of link in je profiel te doneren, maak ik slechts 10 euro over.
Dan krijg ik dus als het goed is GEEN officiele doneurstatus ;)
en heb ik lekker wel gestort.
Succes iig, en uiteraard bedankt voor het goede werk.

:} :}


Toch iemand die 'm heeft :}

;)

:+
 
Mike heeft geld overgemaakt. Ik ben erg tevreden over dit forum en leer er overigens ook veel van. Ik zou zeggen, ga zo door ..
 
waarom quoute je mij?wie moet hier nu precies gezellig blijven doen????
ik kom niet aan met dingen zoals:ik krijg de zenuwe van je,en ik zeg ook niet dat iemand achterlijk post,geeft verder niet hoor maar is al zoveelste keer dat ik word aangesproken op deze manier,terwijl ik het beste met iedereen voor heb.
Man, wat ben jij toch een ongelofelijke L*L, ik hoop dat je snel een ban krijgt of een ongelofelijk pak slaag. (Stekman biedt zich graag aan als vrijwilliger om het pak slaag uit te delen) :( :( :(
 
geld is overgemaakt, ik wil ook graag een icoontje zodat ik mezelf bij de elite kan voelen horen. :}

[me]Stekman zou wel graag vrienden in de echte wereld willen hebben[/me] '(











:+
 
geld is overgemaakt, ik wil ook graag een icoontje zodat ik mezelf bij de elite kan voelen horen. :}

[me]Stekman zou wel graag vrienden in de echte wereld willen hebben[/me]
'(
:+
[me]Friezinnetje is al 'elite'
[/me]

graag met U aanspreken voortaan :P
 
wat ben jij toch onaardig,,wie weet is iemand bedreigen met een mailbom wel een ban voor jou waard stekman,nogmaals :get a life !!

ik ga verder nergens meer op in .
 
Terug
Bovenaan Onderaan