Donateur van MF worden?

Wel eens van internetbankieren gehoord?
Heb jij wel eens op die link geklikt en naar de mogelijkheden gekeken?
Er misschien eens over nagedacht dat er mensen zijn zonder Nederlands internetbankieren?
Dat het zo zou kunnen zijn, dat ik misschien wel eens een betalingskenmerk en bankrekeningsnummer moet gebruiken als ik het niet via de reguliere manier overboek?

Gezien jouw manier van vragen waarschijnlijk niet ;)
 
Al had je Nederlands bankieren, dan kon je nog niet voor 5 jaar boeken.

Zover ik weet kun je maximaal een jaar vooruit betalen.
 
Al had je Nederlands bankieren, dan kon je nog niet voor 5 jaar boeken.

Zover ik weet kun je maximaal een jaar vooruit betalen.

De periode die nu is afgelopen was ook voor meerdere jaren.
Maar goed, ik kan het het bedrag niet aanpassen in paypal, dus daar loopt het spaak. (of misschien weet ik niet hoe, dat kan ook..)
Hoe dan ook, Ruud heeft vast een oplossing voor mij, en anderen die hier tegen aan gaan lopen :)
 
Heb jij wel eens op die link geklikt en naar de mogelijkheden gekeken?
Er misschien eens over nagedacht dat er mensen zijn zonder Nederlands internetbankieren?
Dat het zo zou kunnen zijn, dat ik misschien wel eens een betalingskenmerk en bankrekeningsnummer moet gebruiken als ik het niet via de reguliere manier overboek?

Gezien jouw manier van vragen waarschijnlijk niet ;)
Naja zeg, ik wilde niet betalen met PayPal en via internet bankieren kon aan het begin van dit jaar nog niet.

Onee, het was anders. Dat was al in 2019. Ik heb maanden moeten wachten voordat ik antwoord kreeg toen ik mijn vraag hier stelde _O-

Succes, het gaat wel lukken.
 
Hey Dude, krijg je geen mail meer als je donatie periode afloopt? Het valt nu ook niet meer op omdat je geen advertenties meer hebt op MF. Maar ik denk ik vervolgens ook niet aan te verlengen.
Een soort automatische betaallink zou veel donaties opleveren denk ik?
 
Weet ik niet. geen idee hoe we kunnen prolongeren...
Ik moet ook altijd effe gauw tussen 2 bannetjes in doneren, anders komt het niet op mijn conto
 
@Duderuud het lijkt er op of de donaties na een verstreken jaar automatisch geprolongeerd worden via automatische incasso????. Denk ik, zo goed let ik op de financien ( :N )

Nou wil ik mijn donatiebedrag verhogen aanpassen, ik wil weer een gouden balk. Kan jij dat rechttrekken voor de volgende donatieronde, dat het antimatisch €125,00 wordt???
 
twee dagen voor de afloop van het jaar opnieuw gestort maar geen balkje meer.
 
@Duderuud het lijkt er op of de donaties na een verstreken jaar automatisch geprolongeerd worden via automatische incasso????. Denk ik, zo goed let ik op de financien ( :N )

Nou wil ik mijn donatiebedrag verhogen aanpassen, ik wil weer een gouden balk. Kan jij dat rechttrekken voor de volgende donatieronde, dat het antimatisch €125,00 wordt???
Ik kan eens kijken of ik 'm kan annuleren...
 
Daarna moet ik m dan opnieuw starten toch? Je kan niet gewoon de prijs aanpassen?
 
Ook maar weer betaald, blijft een top forum. Ben niet super actief, maar wel veel aanwezig 8-)

Overigens wel vreemd, ik krijg 2 e-mails, en er staat in het forum ook dat ik 2 keer betaald heb. Echter heb ik dat dus maar 1x gedaan.. bugje?
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan