Donateur van MF worden?

Ik heb er nog een paar, het kan ook zijn dat die al naar Orph zijn gestuurd, die houders

[edit]waar blijft me logo'tje, nondeju!!!![/edit]
 
Dus als je 15 euro stort krijg je een icoontje waarmee je kunt posen hoe goed je wel niet bent omdat je MF steunt?

Best triest eigenlijk. Met zo'n icoontje hoor je erbij, anders niet?
nosmile.gif
.


Maar goed, donatie is onderweg.
 
Ik wil ook wel zo'n MF-nummerplaathouder, maar alleen als die hetzelfde is (dus ingeklemde plaat) en niet met schroeven door de plaat heen. Heeft iemand er een plaatje van?
Die houders kun je bij mij bestellen. Gewoon via het formulier. :)

Ik heb er nog een paar, het kan ook zijn dat die al naar Orph zijn gestuurd, die houders

[edit]waar blijft me logo'tje, nondeju!!!![/edit]
Je hebt er mij toen een stuk of 9 opgestuurd. Dus ik weet niet of je er nog meer hebt. Ik meen me wel te herinneren dat je er ook nog een keer een stuk of 50 voor me zou laten drukken. O-) ;)

[edit]Ik zal de boel vanavond weer bijwerken. Nu eerst motorrijden. :9 [/edit]
 
Laatst bewerkt:
sommige mensen leven nu eenmaal nog in de veronderstelling dat alles op internet gratis moet zijn terwijl dat idee allang achterhaald is ;)
ja is echt achterhaald hoor,ik betaal mijn provider al,is duur zat,verder tja lekker hoor als iets gratis is .
 
tja weet niet hoe dat werkt ,maar ben ook geen prof mfer he ;)
Hoef je ook geen prof voor te zijn. Gewoon even onder "faq" in de kop kijken bij "Hoe quote ik iemand?"

(En je hoeft ook niet elk jaar te betalen. Om te beginnen alleen dit keer. Jij kunt het kennelijk wel betalen, want je slaapt nog niet onder de brug toch? En jij weet van het minimum inkomen en uitkeringen. En trouwens als ik die fiets van je zie dan ben je met een middagje touren meer kwijt aan een tankbeurt. :X )
 
Hoef je ook geen prof voor te zijn. Gewoon even onder "faq" in de kop kijken bij "Hoe quote ik iemand?"

(En je hoeft ook niet elk jaar te betalen. Om te beginnen alleen dit keer. Jij kunt het kennelijk wel betalen, want je slaapt nog niet onder de brug toch? En jij weet van het minimum inkomen en uitkeringen. En trouwens als ik die fiets van je zie dan ben je met een middagje touren meer kwijt aan een tankbeurt. :X )
ja dat klopt ,zeker met de huidige benzine prijzen,maar goed zodra ik voor de 15 euro een kenteken sticker en een sticker voor mijn auto krijg,zal ik het nog afwegen,nu ga ik fijn een middagje rijden voor die centjes ,goed gezien :)
 
Laatst bewerkt:
ja dat klopt ,zeker met de huidige benzine prijzen,maar goed zodra ik voor de 15 euro een kenteken sticker en een sticker voor mijn auto krijg,zal ik het nog afwegen,nu ga ik fijn een middagje rijden voor die centjes ,goed gezien :)
foutje,bedankt.
 
Laatst bewerkt:
Geld is denk ik al bij jullie op de rekening bijgeboekt!



[Iritatie modus] @ afw, je begint me nu echt op mijn zenuwen te werken. We weten nu wel dat je niet wilt doneren. Fijn voor je! Zou je nu dan willen ophouden met die achterlijke posts??
[/iritatie modus]
 
Geld is denk ik al bij jullie op de rekening bijgeboekt!



[Iritatie modus] @ afw, je begint me nu echt op mijn zenuwen te werken. We weten nu wel dat je niet wilt doneren. Fijn voor je! Zou je nu dan willen ophouden met die achterlijke posts??
[/iritatie modus]
ik post waneer ik wil ,en ik reageer als mensen op mijn reageren,nu reageer ik weer op jou,zo werkt dat op een forum toch,jij betaald ervoor maar je snapt niet eens hoe een forum werkt,de mazzel he!!
 
ik post waneer ik wil ,en ik reageer als mensen op mijn reageren,nu reageer ik weer op jou,zo werkt dat op een forum toch,jij betaald ervoor maar je snapt niet eens hoe een forum werkt,de mazzel he!!
Hallo we zitten hier voor de L :+ L dus doe allemaal ff gezellig. Ik kan nu ook wel beginnen over je spelling, maar dat doe ik toch ook niet :+ . (Om weer effe off-topic te gaan)
 
ik post waneer ik wil ,en ik reageer als mensen op mijn reageren,nu reageer ik weer op jou,zo werkt dat op een forum toch,jij betaald ervoor maar je snapt niet eens hoe een forum werkt,de mazzel he!!
Hij is niet de enige bij wie je op de zenuwen begint te werken. B| Je hebt al eens eerder een waarschuwing gehad. Ga door met dit zeuren/provoceren en je bent rap uitgepost op MF. :(
 
Hallo we zitten hier voor de L :+ L dus doe allemaal ff gezellig. Ik kan nu ook wel beginnen over je spelling, maar dat doe ik toch ook niet :+ . (Om weer effe off-topic te gaan)
waarom quoute je mij?wie moet hier nu precies gezellig blijven doen????
ik kom niet aan met dingen zoals:ik krijg de zenuwe van je,en ik zeg ook niet dat iemand achterlijk post,geeft verder niet hoor maar is al zoveelste keer dat ik word aangesproken op deze manier,terwijl ik het beste met iedereen voor heb.
 
Hij is niet de enige bij wie je op de zenuwen begint te werken. B| Je hebt al eens eerder een waarschuwing gehad. Ga door met dit zeuren/provoceren en je bent rap uitgepost op MF. :(
is jammer dat er niet goed word gelezen,ik word uitgedaagt,dan mag ik toch wel reageren, ik word er op vervolgens op aangekeken ,bedankt zo gaat de lol er voor mij ook af orpheus '(
 
is jammer dat er niet goed word gelezen,ik word uitgedaagt,dan mag ik toch wel reageren, ik word er op vervolgens op aangekeken ,bedankt zo gaat de lol er voor mij ook af orpheus '(
Het is hier een discussieforum. Als jij het dus ziet als "uitgedaagd" is dat een verkeerde interpretatie. Het is geen arena.

En nu weer on-topic :( en gewoon verder niet meer onzinnig reageren.
 
Terug
Bovenaan Onderaan