donateur

subtoon

no substitute for cubic inches
Donateur
15 mei 2015
2.175
1.006
Gilze
mijn donateurschap verloopt 9 januari, hoe verleng ik dat want zonder reclame is wel zooooo leuk.
 
Als je weer banners ziet kan hier via Ideal een nieuw jaarabonnement afsluiten.
Hoe lang duurt dat dan voordat je kunt verlengen ? er staat bij mij niets iig.

edit , o.k , ik moet ff geduld hebben , de melding dat je mag betalen/verlengen komt vanzelf met Ideal , werkt perfect :} :t
weer een jaartje bijgetekend
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Nee, dat kan niet met iDeal/Mollie...

Dit is tot nu toe de beste optie (sowieso veel beter dan voorheen, toen moest ik alles handmatig doen).
 
morgen loopt mijn donateurschap af, ben benieuwd
 
Ik heb geen flauw idee wat het verschil is, los van de reclame...
 
Geen reclame en je ondersteunt dit prachtige forum met een klein bedrag per jaar.
En er komt "donateur" achter je nickname te staan *D

Alles gaat voor mijn gevoel ook sneller en soepeler zonder die reclames...
 
Geen reclame en je ondersteunt dit prachtige forum met een klein bedrag per jaar.
En er komt "donateur" achter je nickname te staan *D

Alles gaat voor mijn gevoel ook sneller en soepeler zonder die reclames...


Kan je die "Donateur" ook weer uit zetten? Als in, ik wil best doneren (zoals ik heb gedaan)… Maar vind dat balkje onder me naam zo "Kijk mij eens betalen" overkomen…. Heb dat liever niet weergegeven worden.
 
Kan je die "Donateur" ook weer uit zetten? Als in, ik wil best doneren (zoals ik heb gedaan)… Maar vind dat balkje onder me naam zo "Kijk mij eens betalen" overkomen…. Heb dat liever niet weergegeven worden.
Ben er trots op joh 😉anders moet er weer geld gebruikt worden om te kijken of dat balkje weg kan ,zonde!
 
Ben er trots op joh 😉anders moet er weer geld gebruikt worden om te kijken of dat balkje weg kan ,zonde!
Zou denken dat het een simple vinkje ergens is dat je het kan weergeven of niet… Kan met geboorte datum tenslotte ook.

Stoor me er niet heel erg aan hoor, maar dacht als we dan toch een topic hebben waar vragen gesteld worden over Donateurs… Als ik het uit kan zetten zet ik het uit. Als ik het niet uit kan zetten...Ach, het is wat het is
 
Nee, dat kan niet met iDeal/Mollie...

Dit is tot nu toe de beste optie (sowieso veel beter dan voorheen, toen moest ik alles handmatig doen).

Je kan rcur.nl koppelen aan Mollie om automatische incassos in te stellen. Gebruik het zelf ook, werkt goed...
 
In de openingspost van dit topic staat een link, dan kun je volgens mij gelijk betalen.

 
Ik ben me aan het inlezen om wat meer van de mogelijkheden van dit forum gebruik te maken.
Donateur worden gaat gebeuren. Leuk en nuttig.
Wat die reclames betreft heb ik een vraag: regelmatig wordt er een beveiligingsfout getoond. Die moet je wegklikken en overnieuw beginnen. Ik was eerst lezer maar ben lid geworden vanwege die fout. Die blijft gewoon. Ik zal een screenshotje proberen te plaatsen.

Nu komt het al even niet meer voorbij.

Groet, Fred Kroket
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan