Donateurs

MMuts

MF'er
1 dec 2003
224
0
Nieuwerkerk a/d IJssel
Ik vraag me eigenlijk af hoe het gaat met de donateurs. Zijn er nu genoeg donateurs, komen jullie aan het einde van het jaar met een financieel overzichtje?
Hoeveel donateurs kijken nog reclame nu dat een keuze is geworden?
 
Ik weet het niet precies uit mijn hoofd (kan het ook niet nakijken, hiervandaan). Maar er hebben zich iets van 220 mensen aangemeld. Hiervan hebben er zo'n 150 ook daadwerkelijk geld overgemaakt.

Logischerwijs gaat het nu niet meer zo hard. Een stuk of 3-4 aanmeldingen per week, nog.

Het geld dat ermee opgehaald is, hebben we de afgelopen weken hard nodig gehad voor de nieuwe hardware. Dankzij het geld van de donateurs en de stickers hebben we de benodigde spullen kunnen kopen. Hadden de servers besloten om een maand eerder te crashen of waren we een maand later begonnen met het donateurssysteem, dan was het goed mogelijk geweest dat je nu tegen een 404 aan zat te kijken.
 
Hadden de servers besloten om een maand eerder te crashen of waren we een maand later begonnen met het donateurssysteem, dan was het goed mogelijk geweest dat je nu tegen een 404 aan zat te kijken.
En dat jij/jullie The Angry M-F Mob voor de deur hadden staan :P :9

;)
 
Ik weet het niet precies uit mijn hoofd (kan het ook niet nakijken, hiervandaan). Maar er hebben zich iets van 220 mensen aangemeld. Hiervan hebben er zo'n 150 ook daadwerkelijk geld overgemaakt.

Logischerwijs gaat het nu niet meer zo hard. Een stuk of 3-4 aanmeldingen per week, nog.

Het geld dat ermee opgehaald is, hebben we de afgelopen weken hard nodig gehad voor de nieuwe hardware. Dankzij het geld van de donateurs en de stickers hebben we de benodigde spullen kunnen kopen. Hadden de servers besloten om een maand eerder te crashen of waren we een maand later begonnen met het donateurssysteem, dan was het goed mogelijk geweest dat je nu tegen een 404 aan zat te kijken.

:( Das jammer, heel veel gebruikers en maar 150 mensen die daadwerkelijk MF in de lucht willen houden :?

En dan erger: 70 mensen die zich aanmelden als donateur en dan niet betalen.

Ik kijk niet graag tegen een 404 aan :9

Gaat overigens prima met me :)
 
Hmmm... toch eens iets verzinnen om dit wat meer blijvend onder de aandacht te brengen.
Als ik een ideetje heb zal ik het meteen hiero verkondigen.



Oh ja, met mij gaat het ook goed, maar ik ben ook pas twee dagen ofzo donateur... ;)
 
Hmmm... toch eens iets verzinnen om dit wat meer blijvend onder de aandacht te brengen.
Als ik een ideetje heb zal ik het meteen hiero verkondigen.



Oh ja, met mij gaat het ook goed, maar ik ben ook pas twee dagen ofzo donateur... ;)

[me]AAAAAAahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!! |( |( |( |( |( |( m'n eerste dubbelpost
(En hoe daar zo veel tijd tussen komt, geen idee. Ik heb ook niet twee keer geklikt, dus het is me een raadsel hoe 'ie hier dubbel komt... :? [/me]
 
Laatst bewerkt:
Ik weet het niet precies uit mijn hoofd (kan het ook niet nakijken, hiervandaan). Maar er hebben zich iets van 220 mensen aangemeld. Hiervan hebben er zo'n 150 ook daadwerkelijk geld overgemaakt.

Logischerwijs gaat het nu niet meer zo hard. Een stuk of 3-4 aanmeldingen per week, nog.

Het geld dat ermee opgehaald is, hebben we de afgelopen weken hard nodig gehad voor de nieuwe hardware. Dankzij het geld van de donateurs en de stickers hebben we de benodigde spullen kunnen kopen. Hadden de servers besloten om een maand eerder te crashen of waren we een maand later begonnen met het donateurssysteem, dan was het goed mogelijk geweest dat je nu tegen een 404 aan zat te kijken.
Nog niet op gereageerd, dus bij deze:

Ik vind het werkelijk triest dat van zoveel leden, er zo weinig leden donateur zijn geworden.
Okee, het is geen verplichting, maar toch...........


Zou tussen de niet-donateurs ook de grootste klagers rond dwarrelen, als er iets 'mis' is met het M-F :? :X :X :X :X :X
 
Ik vind het werkelijk triest dat van zoveel leden, er zo weinig leden donateur zijn geworden.
Okee, het is geen verplichting, maar toch...........


Zou tussen de niet-donateurs ook de grootste klagers rond dwarrelen, als er iets 'mis' is met het M-F :? :X :X :X :X :X

Met 150 donateurs heb je meteen de meest actieve mffers wel gehad, toch????
 
He, wat leuk k heb een MFje bij mijn naam staan!

zou m,n t shirt ook al onderweg zijn dan
 
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan